Ga maar snel, morgen weer fris voor de livequote:Op donderdag 17 november 2005 04:14 schreef Anitra het volgende:
Hahaha nee was even mijn mail aan het beantwoorden.
Geslapen heb ik nog niet en dat zal ook wel niet lukken meer ook ben ik bang van
Ga zo nog wel even mijn bed in om het te proberen hoor, het is veels te koud hier beneden en om midden inde nacht de verwarming aan te gaan zetten vind ik zonde.
Overigens waren dit wel normale tijden voor mij toen ik nog werkte.
Denk dat dat hier ook de volgende oplossing word.quote:Op donderdag 17 november 2005 04:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb weinig problemen met het in slaap komen dan wel vallen, ik rook straks nog een Roeltjeen de eerste uren maak ik echt niet meer mee
![]()
HOHO, niet zo snel, koet mijn Roeltje nog draaienquote:
Ik kan morgenmiddag nog een paar uurtjes pakken voor ik de deur uit moet.quote:Op donderdag 17 november 2005 04:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga maar snel, morgen weer fris voor de live
Werkt bij mij altijd perfect het is geen al te beste shit maar nog altijd gratis via de apotheekquote:Op donderdag 17 november 2005 04:17 schreef Anitra het volgende:
[..]
Denk dat dat hier ook de volgende oplossing word.
Dit is zo ongeveer mijn streeftijd, de tijd dat mijn vrouw een beetje wakker wordtquote:Op donderdag 17 november 2005 04:18 schreef SuperMOM het volgende:
Shit Kribbet en SuperMOMgaan een vroegertje maken![]()
Niks helpt bij mij en dat word ik toch wel een beetje zat. Heb het er wel over gehad met mijn vriend. Of ik het via de aptheek kan krijgen weet ik niet eens, maar denk dat ik het eerst een keertje ga proberen.quote:Op donderdag 17 november 2005 04:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Werkt bij mij altijd perfect het is geen al te beste shit maar nog altijd gratis via de apotheek![]()
Mama Miaquote:Op donderdag 17 november 2005 04:19 schreef SuperMOM het volgende:
Oh nee toch Eendje en MOM?????
Mijn vriend moet ook bijna zijn bed uitquote:Op donderdag 17 november 2005 04:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dit is zo ongeveer mijn streeftijd, de tijd dat mijn vrouw een beetje wakker wordt![]()
Dat zijn de lekkerste uurtjesquote:Op donderdag 17 november 2005 04:19 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik kan morgenmiddag nog een paar uurtjes pakken voor ik de deur uit moet.
Stel je er niet teveel van voor, het is erg zwak maar ik kan er heel slecht tegen dus voor mij de oplossingquote:Op donderdag 17 november 2005 04:22 schreef Anitra het volgende:
[..]
Niks helpt bij mij en dat word ik toch wel een beetje zat. Heb het er wel over gehad met mijn vriend. Of ik het via de aptheek kan krijgen weet ik niet eens, maar denk dat ik het eerst een keertje ga proberen.
Er is een manier om hem op een hele prettige maniet wakker te makenquote:Op donderdag 17 november 2005 04:23 schreef Anitra het volgende:
[..]
Mijn vriend moet ook bijna zijn bed uit
Truste lief Eendje ga je mee het nest zoeken? De rest welterusten en APK hate youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
De medicijnen komen mijn strot uit en ben al geen pillen slikkerquote:Op donderdag 17 november 2005 04:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Stel je er niet teveel van voor, het is erg zwak maar ik kan er heel slecht tegen dus voor mij de oplossingHeb geen zin om nog meer medicijnen te nemen
![]()
Hangt ook van je huisarts af of je een verwijsbriefje krijgt, de eerste keer staan ze wel erg raar te kijken bij de apotheek![]()
Daar heb ik hem net al mee in slaap gekregenquote:Op donderdag 17 november 2005 04:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er is een manier om hem op een hele prettige maniet wakker te maken![]()
![]()
![]()
Ik moet mee naar bed van mamaquote:Op donderdag 17 november 2005 04:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Truste lief Eendje ga je mee het nest zoeken? De rest welterusten en APK hate youuuuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 04:29 schreef Anitra het volgende:
[..]
Daar heb ik hem net al mee in slaap gekregen
quote:Op donderdag 17 november 2005 04:29 schreef Anitra het volgende:
[..]
Daar heb ik hem net al mee in slaap gekregen
Ik zal je het nummer van mijn vrouw gevenquote:Op donderdag 17 november 2005 04:38 schreef Anitra het volgende:
Hmmm dan rook ik nog maar een peukie en dan ga ik aan de slag
quote:Op donderdag 17 november 2005 04:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal je het nummer van mijn vrouw gevenLeg haar het verhaal nog even uit
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |