Zo blauw als 'n reiger...quote:Op donderdag 17 november 2005 00:44 schreef Intxaurraga het volgende:
Worden wij blauw?
Ben je nog nooit blauw geweest dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:44 schreef Intxaurraga het volgende:
Worden wij blauw?
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:47 schreef Jordy-B het volgende:
Worden ze eigenlijk ook oranje als ze blozen? Wel 'n tof effect als ze worden ingemaakt door het Nederlandse elftal...
Homo-chinzen?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:48 schreef Boeman het volgende:
pauperchinezen worden groen, de rest roze
Blijkbaar ben ik dan niet in staat een blauwe kleur op te merken.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ben je nog nooit blauw geweest dan?
Je kent de uitdrukking 'blauw zijn' ook niet?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:48 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik dan niet in staat een blauwe kleur op te merken.
Jij zegt dat ze roze worden ipv blauw.quote:
Maar daar worden ze toch gewoon misselijk?quote:
Klopt.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je kent de uitdrukking 'blauw zijn' ook niet?
Zij zij op een blauwe maandga dan niet standaard groen? En op een roze zaterdag [geel+roze]quote:Op donderdag 17 november 2005 00:58 schreef Renmaestro het volgende:
Enkel op een blauwe maandag. Soms op roze zaterdag.
Wat heb jij voor een jeugd (gehad)?quote:
Als dat zo zou zijn zou ik groen en geel zien van jaloezie.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zij zij op een blauwe maandga dan niet standaard groen? En op een roze zaterdag [geel+roze]
Eentje zonder maffe Randstedelijke uitdrukkingen.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat heb jij voor een jeugd (gehad)?
Is gewoon normaal Nedderlands, stomme kutboer.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:05 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Eentje zonder maffe Randstedelijke uitdrukkingen.
ddus...quote:Op donderdag 17 november 2005 01:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is gewoon normaal Nedderlands, stomme kutboer..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |