Daar kunnen ze niks aan doen, dat komt door een hormoon dat dan vrijkomt.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:59 schreef sweetgirly het volgende:
Maar de meeste (let wel: ik generaliseer niet) mannen vallen toch in slaap, dus die gloeiende neukkop van ze laten zien, hebben ze niet eens meer de energie voor. Ook typisch mannen. Stoppen er alles in, en er komt vervolgens niets meer uit.
Ohhhquote:Op woensdag 7 december 2005 02:02 schreef zoalshetis het volgende:
ik neuk het best in de middag, of tegen het begin van de avond, als ze thuiskomt en me laat zien wat ze nu weer allemaal heeft uitgespookt met mijn creditcard.
Mogen mannen voor één keer ook eens aanhankelijk zijn. Elke keer dat gezeur of we samen naar een kleffe film willen of de vraag vindt je me wel knap genoeg/dik of wat vindt je van dit *noem een willekeurig kledingstuk* kan ook behoorlijk m'n strot uit komen hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 01:49 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Tuurlijk, voor mijn vader was de pijn (beetje keelpijn hooguit) en zijn ziekzijn zeer reeël
.
Daar twijfelde ik en we ook niet aan. * lacht, terugdenkend aan hoe mijn vader dat iig goed neer weet te zetten. Vandaar dat we hem ook maar serieus namen en meededen.
Maar idd, ik bedacht dit mezelf ook al, voor de rest heeft mijn vader, net als vele mannen/jongens genoeg meegemaakt. Dus vooruit, als hij dan even ziek is, doen we wel net alsof we ook vinden dat het heel erg is dat juist deze vervelende griep hem nou juist moest overkomen. Maar lopen hard weg als hij weer als een verkouden walrus bijkans in ons oor begint te hoesten!. Want we zullen vast doof zijn, en niet horen dat hij ziek is. De bacillen vliegen bijkans om je oren, maar ok.
Mannen![]()
niks straf. ze is gek op mijn staaf.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:08 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ohhh![]()
afstrafmaatregelen en werkt het?
![]()
Ah, je koopt je seksquote:Op woensdag 7 december 2005 02:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik neuk het best in de middag, of tegen het begin van de avond, als ze thuiskomt en me laat zien wat ze nu weer allemaal heeft uitgespookt met mijn creditcard.
Nouh, niet zeuren over onze hormonen.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:07 schreef Steijn het volgende:
Daar kunnen ze niks aan doen, dat komt door een hormoon dat dan vrijkomt.Wij zeuren ook niet over jullie hormonen, dus...
![]()
Niet zeuren Noodlequote:Op woensdag 7 december 2005 02:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mogen mannen voor één keer ook eens aanhankelijk zijn. Elke keer dat gezeur of we samen naar een kleffe film willen of de vraag vindt je me wel knap genoeg/dik of wat vindt je van dit *noem een willekeurig kledingstuk* kan ook behoorlijk m'n strot uit komen hoor
Dan heb je echt domme mannen aan de haak geslagen. Ik vertik het om voor vrouwen maandverband te kopen, net zoals zij ook geen condooms voor me hoeven te halen..quote:Op woensdag 7 december 2005 02:22 schreef sweetgirly het volgende:
Vooruit..ben goed gezind dezer nacht.
[..]
Nouh, niet zeuren over onze hormonen.
Stuur een man trouwens erop uit voor maandverband, en hij komt terug met pampers, ook zoiets. En als je om inlegkruisjes vraagt, komen ze met maandverband aan
. 'Ja maar, 'normal', zei je toch?'. Zei ik groene verpakking, nee.. ik zei duidelijk PAARS.
Zucht * hoofd in kielzog legt
Staafquote:Op woensdag 7 december 2005 02:12 schreef zoalshetis het volgende:
niks straf. ze is gek op mijn staaf.
neen. ze wist niks van mij toen ze verliefd op me werd.quote:
Waarom neuk je dan het best nadat ze jouw geld over de balk heeft gesmeten?quote:Op woensdag 7 december 2005 02:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neen. ze wist niks van mij toen ze verliefd op me werd.
Of ik ben gewoon erg slimquote:Op woensdag 7 december 2005 02:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dan heb je echt domme mannen aan de haak geslagen. Ik vertik het om voor vrouwen maandverband te kopen, net zoals zij ook geen condooms voor me hoeven te halen..
Mannen je maandverband laten kopen? Je kunt ze beter meteen castrerenquote:Op woensdag 7 december 2005 02:22 schreef sweetgirly het volgende:
Vooruit..ben goed gezind dezer nacht.
[..]
Nouh, niet zeuren over onze hormonen.
Stuur een man trouwens erop uit voor maandverband, en hij komt terug met pampers, ook zoiets. En als je om inlegkruisjes vraagt, komen ze met maandverband aan
. 'Ja maar, 'normal', zei je toch?'. Zei ik groene verpakking, nee.. ik zei duidelijk PAARS.
Zucht * hoofd in kielzog legt
ik neuk haar niet het best als ze mijngeld heeft uitgegeven, ik neuk het best in de namiddag...quote:Op woensdag 7 december 2005 02:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waarom neuk je dan het best nadat ze jouw geld over de balk heeft gesmeten?
Wat mij betreft zijn dat geen mannen, maar eerder kleine peuters die honing zien op de reet van hun moeder..quote:Op woensdag 7 december 2005 02:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Mannen je maandverband laten kopen? Je kunt ze beter meteen castreren![]()
jij houdt niet van geneukt worden? kan hoor.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:26 schreef sweetgirly het volgende:
Condooms halen ze ook zelf maar, wie neuken wilt, moet halen, simpel.
En dan nog.
Als het met condoom moet niet neequote:Op woensdag 7 december 2005 02:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij houdt niet van geneukt worden? kan hoor.
soms moet dat, omdat de vrouw in kwestie problemen heeft met haar anticonceptiemiddelen.quote:
Die moet je gewoon zwanger naaien en dumpen.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
soms moet dat, omdat de vrouw in kwestie problemen heeft met haar anticonceptiemiddelen.
Jawel, ben alleen een beetje lui somsquote:Op woensdag 7 december 2005 02:29 schreef zoalshetis het volgende:
jij houdt niet van geneukt worden? kan hoor.
been there, done that and i still get a postcard every year.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:40 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Die moet je gewoon zwanger naaien en dumpen.![]()
Jammer, dat je wettig gezien voor zo'n "bastaardkindje" dan weer allimentatie moeten betalen, want anders zou er toch op los genaaid worden...quote:Op woensdag 7 december 2005 02:40 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Die moet je gewoon zwanger naaien en dumpen.![]()
Gewoon in een zak stoppen en verzuipen in de badkuip.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Jammer, dat je wettig gezien voor zo'n "bastaardkindje" dan weer allimentatie moeten betalen, want anders zou er toch op los genaaid worden...
Dan blijft het kind drijven hoor.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:44 schreef Nickthedick het volgende:
Gewoon in een zak stoppen en verzuipen in de badkuip.![]()
Tsja... daar ga je de fout in... nooit je adres geven.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
been there, done that and i still get a postcard every year.
Iets verteld me dat ik altijd het altijd met condoom moet doen, ter voorkoming van het "Oeps, ik ben de pil vergeten in te nemen" momentje..quote:Op woensdag 7 december 2005 02:43 schreef sweetgirly het volgende:
Je kan toch ook én neuken met condoom én anticonceptie slikken.
Of zeg ik nu wat doms?
Maar ik weet, het is minder lekker.
Dan leg je het gewoon achter de achterwielen van je autoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |