Die zit naast me en nee die weet het ook niet ...quote:Op donderdag 17 november 2005 00:11 schreef cerror het volgende:
Waar is blackbully?
Wat ik in mijn hoofd heb is technisch mogelijkquote:Op donderdag 17 november 2005 00:12 schreef Jordy-B het volgende:
Je kan misschien leren hoe je zelf je uitvinding moet maken...
Hoe kan je pattent aanvragen? Want daar heb ik ook geen verstand vanquote:Op donderdag 17 november 2005 00:14 schreef wubboo het volgende:
Je kan naar een bedrijf toe stappen en gewoon vragen of ze interesse hebben.. Vraag natuurlijk wel eerst even pattent aan zodat ze niet met jouw uitvinding aan de haal kunnen gaan zonder dat jij daarin mee proviteerd. Er zijn genoeg voorbeelden van ammateur uitvinders die zo een bak geld hebben verdiend!!
Wat een luie lul zeg.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:12 schreef prupke het volgende:
[..]
Die zit naast me en nee die weet het ook niet ...
naar een patenten buro stappen met duidelijke uitleg en tekeningen enz enzquote:Op donderdag 17 november 2005 00:16 schreef prupke het volgende:
[..]
Hoe kan je pattent aanvragen? Want daar heb ik ook geen verstand van
IK wist niet dat die er warenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:20 schreef Ra-z het volgende:
[..]
naar een patenten buro stappen met duidelijke uitleg en tekeningen enz enz
quote:De belangrijkste eisen zijn dat de uitvinding zich op niet voor de hand liggende wijze moet onderscheiden van hetgeen publiek bekend was ten tijde van indiening van de octrooiaanvrage en een technisch aspect in zich heeft. Hierbij is het van groot belang te realiseren dat publieke handelingen (zoals het vroegtijdig tonen/openbaren van de uitvinding aan potentiële afnemers) door de uitvinder/aanvrager voordat de octrooiaanvrage is ingediend de octrooieerbaarheid van de uitvinding ernstig in gevaar kunnen brengen.
Die pagina heb ik even onder mijn favo's geknikkertquote:Op donderdag 17 november 2005 00:23 schreef Quarks het volgende:
Kun je niet beter een octrooi aanvragen?
Neem eens contact op met een Octrooi bureau
[..]
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:32 schreef prupke het volgende:
[..]
thanx
als het wat oplevert krijg je een beloning ....
Dat je een lichaam gelijk een bouwvakker hebt wil nog niet zeggen dat je technisch bent.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:14 schreef prupke het volgende:
[..]
Nou ben ik vrij technisch aangelegd
HIer komt geen kip opquote:Op donderdag 17 november 2005 00:37 schreef Stali het volgende:
Bljf Fokken... je komt het vanzelf een keer tegen...
Indien niet...you go girl..
hoiquote:Op donderdag 17 november 2005 00:39 schreef SeatTerra het volgende:
[..]
Dat je een lichaam gelijk een bouwvakker hebt wil nog niet zeggen dat je technisch bent.
Of je voegt iets toe aan een topic of je voegt maar niets toe aan het topic ...wat jij wilt.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:44 schreef SeatTerra het volgende:
[..]
Nee ik ga weer. Straks ga je je foto's weer opdringen.
Helaas, Trans-eukaryoten mogen geen octrooi aanvragen.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:40 schreef prupke het volgende:
[..]
HIer komt geen kip opja ik dus wel maar ben dan ook een kipje
![]()
transwattus?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:48 schreef Quarks het volgende:
[..]
Helaas, Trans-eukaryoten mogen geen octrooi aanvragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |