Waarom noem je hem Tafkar? Ben benieuwd, maar ik denk het eerlijk gezegd niet. Zou het in ieder geval niet erg vinden.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:18 schreef Day het volgende:
Hey, weet je wat me ineens te binnen schiet?
Het zou best wel eens zo kunnen zijn dat Nathalie Tafkar genomineerd heeft.
Reden: ze vond het echt niet leuk dat Tafkar probeerde stemafspraken te maken, had ze het nog met Dido over de volgende dag. En aangezien Naat tot nu toe de meest gewaagde nominaties heeft gedaan (Tanja), zie ik haar er best voor aan om Tafknar te nomineren.
Of is dit weer wishful thinking?
ze was net aan klagen in de slaapkamer dat ze helemaal tevreden was over haar motivatie, ze was de ware reden vergeten te noemenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:18 schreef Day het volgende:
Het zou best wel eens zo kunnen zijn dat Nathalie Rob genomineerd heeft.
Reden: ze vond het echt niet leuk dat Tafkar probeerde stemafspraken te maken, had ze het nog met Dido over de volgende dag. En aangezien Naat tot nu toe de meest gewaagde nominaties heeft gedaan (Tanja), zie ik haar er best voor aan om Tafknar te nomineren.
Ga Regenworm pesten, dan heb je binnen een uur RSI.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
Tja, en daar ontdek ik toch wéér een spelvaut![]()
Docent Nederlands? Onderwijzer?quote:
Maar Regenworm is liev en jij nietquote:Op donderdag 17 november 2005 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ga Regenworm pesten, dan heb je binnen een uur RSI.![]()
Bespeur ik hier enig sarcasme?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:21 schreef scanman01 het volgende:
Chantal: "Het wordt toch echt de survival of the fittest. Maar om naar te kijken is het smullen. Het is hier niet gebouwd zodat wij in paradise zitten. Er moet wat gebeuren, maar er gebeurt verdomde weinig. Ik denk dat de druk behoorlijk opgevoerd gaat worden"
Nathalie: "Ja"
Tafkar = The Asshole Formely Know As Rob (bedacht door Scanman).quote:Op donderdag 17 november 2005 00:20 schreef melke het volgende:
[..]
Waarom noem je hem Tafkar? Ben benieuwd, maar ik denk het eerlijk gezegd niet. Zou het in ieder geval niet erg vinden.
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Docent Nederlands? Onderwijzer?
En, hebben ze het wel eens over BB?
Nogal bot he?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:23 schreef Day het volgende:
[..]
Tafkar = The Asshole Formely Know As Rob (bedacht door Scanman).
Ik heb mijn hoop gevestigd op Ingrid en Chantal, qua stemmen op R*bquote:Op donderdag 17 november 2005 00:18 schreef Day het volgende:
Het zou best wel eens zo kunnen zijn dat Nathalie Tafkar genomineerd heeft.
Mag je vinden. Ieder z'n mening, toch?quote:
Oh jawel hoor. Ik probeer nu bv Demins via e-mail te helpen. Hij kan niet meer posten op Fok!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Maar Regenworm is liev en jij niet![]()
Valt nog erg mee vergeleken met andere dingen die hier over Rob geroepen worden toch?quote:
Ik ga campagne voeren bij het Vaticaan om je heilig te laten verklaren.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Ik probeer nu bv Demins via e-mail te helpen. Hij kan niet meer posten op Fok!
O dan weet ik het al.quote:
Heb ik ook eens gehad. Laat hem even de datum van de pc controleren of die nog wel goed staat!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Ik probeer nu bv Demins via e-mail te helpen. Hij kan niet meer posten op Fok!
Iemand een idee?
Lezen lukt wel en hij staat niet in het banmeldtopic.![]()
Wat lukt er precies niet dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Iemand een idee?
Lezen lukt wel en hij staat niet in het banmeldtopic.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |