Ik zat naar die dwaas van een Rob te luisteren en heb het dus gemistquote:Op donderdag 17 november 2005 00:51 schreef scanman01 het volgende:
Zit nu Ingrid Chantal zwart te maken tegenover Nathalie? Hoor ik dat goed??
volgens mij over rob?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:53 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik zat naar die dwaas van een Rob te luisteren en heb het dus gemist
Nou, niet blij in de zin van opgewonden, als je dat bedoelt.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:49 schreef Wup het volgende:
[..]
zou je blij worden van een vrijpartijtje tussen dido & roel?
Je kunt natuurlijk zelf een AFBB-kliniek (Anonieme Fok! Big Brother)openen en lotgenoten oproepen voor gespreksgroepenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:46 schreef Coos het volgende:
Klote joh dat het allemaal zo traag gaat hier.
Ik zit tussen een aantal topics te switchen en dat duurt al úren!![]()
Plus dat ik nu geen streams heb.
Ik er al een afkickkliniek voor BB-volgers??![]()
oke nee zo bedoelde ik het ook hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 00:55 schreef Gert het volgende:
Nou, niet blij in de zin van opgewonden, als je dat bedoelt.
Maar het is voor ons voyeuristen toch de kroon op het werk, als mensen ondanks de camera's met elkaar gaan liggen rampetampen.Dat we dan allemaal meekijken hier.
![]()
En de schaamte achteraf... en het geroddel (Chantal: "persoonlijk zou ik dat echt nóóit gedaan hebben!" (nee koe, maar dat ligt niet aan jou!) )
Ja, toch wel leuk als het er van zou komen.![]()
het was niet wie er pech had maar wie er (bijna) sex hadquote:Op donderdag 17 november 2005 00:51 schreef melke het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het ook. Doordat ze constant zulke dingen zegt mag ze wat mij betreft zo snel mogelijk naar huis. Jammer genoeg scheelde het donderdag maar 1 procent en had de verkeerde persoon pech
**meldt**quote:Op donderdag 17 november 2005 00:56 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk zelf een AFBB-kliniek (Anonieme Fok! Big Brother)openen en lotgenoten oproepen voor gespreksgroepen![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 november 2005 01:01 schreef kissa het volgende:
Laters vandaag, nominaties morg in de live uitzending![]()
Tarusten![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:01 schreef kissa het volgende:
Laters vandaag, nominaties morg in de live uitzending![]()
Tarusten![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
Het is weer mooi geweest![]()
![]()
Extravoor teringdwerg Gert
wel geluid maar volgens mij zit Joost met zijn zender te klooienquote:Op donderdag 17 november 2005 01:03 schreef mijn23 het volgende:
zijn er bij jullie ook haperingen in het geluid op de streams?>
We kunnen er natuurlijk altijd nog na afloop van BB hier een topic voor openenquote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 17 november 2005 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
En nog bedankt dat je gisteren waarschuwde voor de vervroegde reguliere!
Geen haperingen, wel heel slecht geluid.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:03 schreef mijn23 het volgende:
zijn er bij jullie ook haperingen in het geluid op de streams?>
Om af te kicken is wel zo prettig? Na 3 maanden val je opeens in een gatquote:Op donderdag 17 november 2005 01:03 schreef M-en-A het volgende:
[..]
We kunnen er natuurlijk altijd nog na afloop van BB hier een topic voor openen![]()
![]()
wel ,hij verteld net dat hij op gevoel heeft gestemd en niet taktisch,dus op roelquote:Op donderdag 17 november 2005 01:05 schreef melke het volgende:
Heeft Joost nou wel op Roel gestemd of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |