Sjee zeg ben jij nou BB fan dat je FrEnk en Diana en de kaboutertjes vergeten bent? En ik jou in de zeik nemen? Tssss ken je me nou nog niet?quote:Op donderdag 17 november 2005 02:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb hem nu pas door....![]()
Ik dacht dat je me weer in de zeik nam
Tegenwoordig schijnt dat toch weer te mogen?quote:Op donderdag 17 november 2005 02:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jammer dat we geen stemafspraken mogen maken![]()
Ik ben blij dat je in een deuk hebt gelegen, dat was de bedoeling en daar draaide de hele avond en nacht ook omquote:Op donderdag 17 november 2005 02:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik zal je dadelijk wel helpen![]()
Wat kunnen jullie je eigen op laten naaien door een stukje waarheid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb echt in een deuk gelegen en al stemmen jullie me eruit het doet me echt geen bal en Yolande al helemaal niet![]()
Ga zo door peuters![]()
Ik heb het begrepenquote:Op donderdag 17 november 2005 02:35 schreef style het volgende:
[..]
Tegenwoordig schijnt dat toch weer te mogen?![]()
Heb t opgenomen dus word live uitgezondenquote:Op donderdag 17 november 2005 02:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb het begrepenMaar ik probeer nu met mijn vriend Henk een stemafspraak te maken, hoop dat het niet live uitgezonden zal worden
![]()
ik wist da JIJ het kon waarderenquote:Op donderdag 17 november 2005 02:40 schreef PC eend het volgende:
Late vogel![]()
![]()
![]()
![]()
Deze reactie is NOG beter![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 02:47 schreef latevogel het volgende:
[..]
ik wist da JIJ het kon waarderen![]()
Ben je altijd zo langdradig?quote:Op donderdag 17 november 2005 02:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je in een deuk hebt gelegen, dat was de bedoeling en daar draaide de hele avond en nacht ook om![]()
Je dacht toch niet dat we echt een hekel aan je hadden?Laat staan aan je vrouw!
We zijn gewoon blij dat er zulke oplettende users in dit topic te vinden zijn die ons "peuters" een beetje in de gaten willen houden![]()
Ik begrijp dat je dus in ons toneelstukje bent getrapt![]()
Ik wacht in spanning op je punten, kan me niet voorstellen dat je het lef hebt om je vrouw op 1 punt te zetten want dan kan ik niet anders dan het laatste en lekkerste zetje te geven.![]()
Weet niet ik wel iigquote:Op donderdag 17 november 2005 02:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Is iedereen die hier post ziek dan?
Ja, en het is besmettelijk.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Is iedereen die hier post ziek dan?
tuurlijk kan je die aan daar zorgen we wel voor hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 02:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik sta in de top 10![]()
![]()
Ik hoop dat ik de druk aankan
Nee.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ben je altijd zo langdradig?
ja pas maar opquote:Op donderdag 17 november 2005 02:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Net als de vogelgriep dus...![]()
Waggel je kwakend te kwetteren, dat niemand op je stemt.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:40 schreef PC eend het volgende:
Late vogel![]()
![]()
![]()
![]()
Deze reactie is NOG beter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |