Hartelijk dank!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:12 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ok Kribbet hij telt nog voor de woensdag.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zie het je nog doen ook.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Doe maar wel.
Ik ga desnoods naar een internetcafé om te stemmen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier ga ik niet op reageren!!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:21 schreef versabommie het volgende:
Ik heb eerbied voor de grijze haren van Coos, en ik hoop op zijn leeftijd net zoveel wilskracht en doorzettingsvermogen te hebben. Echter hij kan m.i. niet meeknokken op het hoogste niveau, daar zijn zijn spiergroepen en zijn weke schedelmassa te oud en uitgeleefd voor. Ondanks al mijn respect toch 2 minpunten voor Coos!
Demins +2
APK +2
Coos -2
Versabommie: 49
Ik heb het die josti ook zien doen en wilde er eerst nog een a4 aan spenderen maar ik had er geen krab meer voor om tegen een jostimuur aan te lullen!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hartelijk dank!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik hoopte er al op nadat mijn punten op tijd warenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb wel vaker stemmen voorbij zien komen zonder een motivatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal er nu een paar uur over nadenken of ik mijn vanmiddag in een word document getypte epistel ga plaatsen of niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met de plusjes ben ik klaar maar mijn motivatie bij de minpunten had ik een stuk beter voorbereid maar twijfel heel erg of ik het zal plaatsen of niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Meneer Henk kwam met een erg lage motivatie na het geven van minpunten aan mijn adres, min puntjes kan ik best hebben want het is maar een spelletje, heb bijvoorbeeld blauw gelegen bij de 4 min punten die ik kreeg van mijn “vriend” Versabommie.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar Henk begon opeens heel diep in het sterretje van APK te kruipen, mij iets verwijten en het 2 tellen later, in het zelfde stukje hetzelfde doen maar dan zonder schaamte en vooral: zonder excuus.
Min punten geven zal tot het eind van het spel erg makkelijk zijn!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie het je nog doen ook.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hartelijk dank!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik hoopte er al op nadat mijn punten op tijd warenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb wel vaker stemmen voorbij zien komen zonder een motivatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal er nu een paar uur over nadenken of ik mijn vanmiddag in een word document getypte epistel ga plaatsen of niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met de plusjes ben ik klaar maar mijn motivatie bij de minpunten had ik een stuk beter voorbereid maar twijfel heel erg of ik het zal plaatsen of niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
.......
Waarmee Peter6000?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:34 schreef Peter6000 het volgende:
bezigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is ondertussen geregeldquote:Op donderdag 17 november 2005 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En bedankt voor de punten.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar euh, zou je de lijst even naar de oorspronkelijke post kunnen verplaatsten, anders krijgen we later vandaag weer gezeik dat je twee keer gestemd hebt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Gelukt.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:42 schreef demins het volgende:
test
He's back.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:43 schreef demins het volgende:
Opnieuw inloggen deed het truukje!
Thnx!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had liever dat ik een keer gratis mocht, vanmiddag weer 70€ kwijt voor 30 seconden fun.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:37 schreef KRIBBET het volgende:
heb zelfs de berichten aan mijn moeder laten lezen (wederom krijg je de groeten)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat was liev van je, APK.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Gelukt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je bent de punt aan het eind van de zin vergeten, whehehe.quote:
Goed hè?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:52 schreef SuperMOM het volgende:
30 seconden maar??????om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Haar interpunctie is inderdaad niet om over naar huis te schrijven. Spreekwoordelijke huis dan he!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Je bent de punt aan het eind van de zin vergeten, whehehe.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop