Hartelijk dank!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Ok Kribbet hij telt nog voor de woensdag.
![]()
Ik zie het je nog doen ook.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Doe maar wel.
Ik ga desnoods naar een internetcafé om te stemmen.![]()
Hier ga ik niet op reageren!!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:21 schreef versabommie het volgende:
Ik heb eerbied voor de grijze haren van Coos, en ik hoop op zijn leeftijd net zoveel wilskracht en doorzettingsvermogen te hebben. Echter hij kan m.i. niet meeknokken op het hoogste niveau, daar zijn zijn spiergroepen en zijn weke schedelmassa te oud en uitgeleefd voor. Ondanks al mijn respect toch 2 minpunten voor Coos!
Demins +2
APK +2
Coos -2
Versabommie: 49
Ik heb het die josti ook zien doen en wilde er eerst nog een a4 aan spenderen maar ik had er geen krab meer voor om tegen een jostimuur aan te lullen!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hartelijk dank!![]()
Ik hoopte er al op nadat mijn punten op tijd waren
![]()
Ik heb wel vaker stemmen voorbij zien komen zonder een motivatie![]()
Ik zal er nu een paar uur over nadenken of ik mijn vanmiddag in een word document getypte epistel ga plaatsen of niet.![]()
Met de plusjes ben ik klaar maar mijn motivatie bij de minpunten had ik een stuk beter voorbereid maar twijfel heel erg of ik het zal plaatsen of niet.![]()
Meneer Henk kwam met een erg lage motivatie na het geven van minpunten aan mijn adres, min puntjes kan ik best hebben want het is maar een spelletje, heb bijvoorbeeld blauw gelegen bij de 4 min punten die ik kreeg van mijn “vriend” Versabommie.![]()
Maar Henk begon opeens heel diep in het sterretje van APK te kruipen, mij iets verwijten en het 2 tellen later, in het zelfde stukje hetzelfde doen maar dan zonder schaamte en vooral: zonder excuus.
Min punten geven zal tot het eind van het spel erg makkelijk zijn!![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hartelijk dank!![]()
Ik hoopte er al op nadat mijn punten op tijd waren
![]()
Ik heb wel vaker stemmen voorbij zien komen zonder een motivatie![]()
Ik zal er nu een paar uur over nadenken of ik mijn vanmiddag in een word document getypte epistel ga plaatsen of niet.![]()
Met de plusjes ben ik klaar maar mijn motivatie bij de minpunten had ik een stuk beter voorbereid maar twijfel heel erg of ik het zal plaatsen of niet.![]()
.......
Is ondertussen geregeldquote:Op donderdag 17 november 2005 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
En bedankt voor de punten.
![]()
Maar euh, zou je de lijst even naar de oorspronkelijke post kunnen verplaatsten, anders krijgen we later vandaag weer gezeik dat je twee keer gestemd hebt.
quote:
Gelukt.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:42 schreef demins het volgende:
test
He's back.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:43 schreef demins het volgende:
Opnieuw inloggen deed het truukje!
Thnx!![]()
Ik had liever dat ik een keer gratis mocht, vanmiddag weer 70¤ kwijt voor 30 seconden fun.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:37 schreef KRIBBET het volgende:
heb zelfs de berichten aan mijn moeder laten lezen (wederom krijg je de groeten)![]()
![]()
Dat was liev van je, APK.quote:
Je bent de punt aan het eind van de zin vergeten, whehehe.quote:
Haar interpunctie is inderdaad niet om over naar huis te schrijven. Spreekwoordelijke huis dan he!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Je bent de punt aan het eind van de zin vergeten, whehehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |