Jij maakte WickedAngel voor hoer uit, zo moeilijk was het niet hoor.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:13 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb mijn gebruikelijke scherpte nog niet herwonnen, zoveel is duidelijk. Meestal druk ik mij uit in duidelijke taal. Dat is in deze post niet gelukt.
Ik ben onbegrepen...![]()
kribbet ik wil geen punten van ...maar soms hou ik van je..wat een proza, wat een teksten! Je maakt dat ik terug wil naar school om kribbetiaanse leer te studeren!quote:Op donderdag 17 november 2005 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nog zo'n zwakte: Liefje, wil jij wat zeggen tegen die jongens? Ze pesten me![]()
Ik zie al voor me dat mijn vrouw dat zou doen zegze moeten pas oppassen als ze voor je komt te staan, het is een Bulgaarse kogelstootster van 170 kilo (175 na het ontbijt)
![]()
Die min punten kunnen me geen donder schelen en henk en zijn Yolade al helemaal niet en als er andere users zijn die aanstoot nemen aan dit soort teksten![]()
![]()
Maar je hebt gelijk, we zijn intens gemeen en kan niet anders dan huilend van schaamte in slaap vallen![]()
Roel zou jaloers zijn op mijn kamer in mijn ouderlijk huis!quote:Op donderdag 17 november 2005 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb die ouwe kamer van je moeder al gehad.![]()
Dat bruine gevalletje van jou laat ik even aan mijn neus voorbij gaan.
Dat is weer typisch voor zuid he? In utrecht doen we gewoon de barkruk op de rug. ok ok we zijn alcoholisten die geen bier verspillenquote:Op donderdag 17 november 2005 01:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gaat IRL toch makkelijker, dan ros je na zo'n opmerking een bierglas in elkaars gezicht kapot en bestel je daarna gebroederlijk een nieuwe. Met een borreltje ernaast.
OK. Dat was dom van me! Dat bedoelde ik natuurlijk niet!!quote:Op donderdag 17 november 2005 01:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij maakte WickedAngel voor hoer uit, zo moeilijk was het niet hoor.
Zonde van die twee plusje voor jou vanmiddag. Nu ben ik twéé keer een stem kwijt: eentje om dat teniet te doen en een om je te straffen en zodoende mijn mannelijke eer te redden.
Dat gaat IRL toch makkelijker, dan ros je na zo'n opmerking een bierglas in elkaars gezicht kapot en bestel je daarna gebroederlijk een nieuwe. Met een borreltje ernaast.
eyh man niet terugtrekken ....quote:Op donderdag 17 november 2005 01:23 schreef demins het volgende:
[..]
OK. Dat was dom van me! Dat bedoelde ik natuurlijk niet!!
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
eyh man niet terugtrekken ....
dat staat juist slechter...
who da man? WHO DA MAN?
demins is da man!
OK.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:23 schreef demins het volgende:
[..]
Dat was dom van me! Dat bedoelde ik natuurlijk niet!!
Nou die punten krijg je echt nog wel (moet alleen nog een reden verzinnen want eigenlijk ben je een pokkenjong)quote:Op donderdag 17 november 2005 01:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
kribbet ik wil geen punten van ...maar soms hou ik van je..wat een proza, wat een teksten! Je maakt dat ik terug wil naar school om kribbetiaanse leer te studeren!
Dat zei mijn vrouw vroeger ook...quote:Op donderdag 17 november 2005 01:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
eyh man niet terugtrekken ....
dat staat juist slechter...
who da man? WHO DA MAN?
demins is da man!
Ik voel mij zeker niet aangesprokenquote:Op donderdag 17 november 2005 01:29 schreef Gert het volgende:
[..]
OK.
ik vond het al zonde want er zijn nog galbakken genoeg die een douw naar beneden moeten hebben![]()
Lang zal ie leven, lang zal ie leven....quote:Op donderdag 17 november 2005 01:41 schreef Maurisico het volgende:
zoooooo, lekker hoor champagne drinken met je vriendin...
Hé bommie, je hype is alweer over.... Ik zag dat nu gaan al die vrouwen op Demins stemmen........
Ga nou mijn nest in... maar morgen reken ik toch wel op een paar symphatiestemmen wegens alweer 33-e verjaardag...![]()
Gefeliciteerd!!!! Nog vele jaren erbij in goede gezondheid en een leuke dag gewenst!!!!!quote:Op donderdag 17 november 2005 01:41 schreef Maurisico het volgende:
zoooooo, lekker hoor champagne drinken met je vriendin...
Hé bommie, je hype is alweer over.... Ik zag dat nu gaan al die vrouwen op Demins stemmen........
Ga nou mijn nest in... maar morgen reken ik toch wel op een paar symphatiestemmen wegens alweer 33-e verjaardag...![]()
Ik neem de pleuris wel want ik hou niet zo van slijmen en ja your welcomequote:Op donderdag 17 november 2005 01:46 schreef PC eend het volgende:
Ik heb punten![]()
Maar ik heb zoveel tactieken door elkaar uitgeprobeerd, dat ik nu niet weet welke aangeslagen is
Anyway, ik wil bij deze graag iedereen bedanken of de pleuris wensen, al naar gelang ze van slijmen houden of niet
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:50 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik neem de pleuris wel want ik hou niet zo van slijmen en ja your welcome
Ff te verdediging van Yolandequote:Yolande -- Jolanda schrijf je zo
Lovebear, ik ga er helemaal van blozenquote:Op donderdag 17 november 2005 01:05 schreef lovebear het volgende:
Style++ Style post zoals style post en er gaat geen dag voorbij dat ik niet een posting van haar verwacht. 1 posting is genoeg omd de dag glans te geven, soms humor, soms emotie maar steeds weer verrassend. Blijf zo doorgaan style, en maakt mijn dag
volgende keer -2 voor jou voor betweterigheidquote:Op donderdag 17 november 2005 02:07 schreef lovebear het volgende:
Magics
[..]
Ff te verdediging van Yolande
Jolanda kan je zo en zo Yolanda schrijven beide is goed![]()
Je moet je eigen naam toevoegen met 17 punten.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:04 schreef Magics het volgende:
De eerste keer dat ik hier stem. De lijst is veel te lang dus ik ga eens aan wat exits meehelpen.
Ik wacht nog even, even de laatste ontwikkelingen afwachten en zoquote:Op donderdag 17 november 2005 02:06 schreef SuperMOM het volgende:
oke thnxx gaat er nog iemand stemmen??
Ahaa tactisch stemmen he? Shit moet ik ook eens lerenquote:Op donderdag 17 november 2005 02:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wacht nog even, even de laatste ontwikkelingen afwachten en zo
Misschien voltrekt zich nog een ramp, toch?quote:Op donderdag 17 november 2005 02:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wacht nog even, even de laatste ontwikkelingen afwachten en zo
quote:Op donderdag 17 november 2005 02:08 schreef style het volgende:
[..]
Lovebear, ik ga er helemaal van blozen![]()
Daar had ik overheen gelezen.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Je moet je eigen naam toevoegen met 17 punten.
Nu wordt de lijst nog langer.![]()
Dat ben ik, vooral een lurker.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:10 schreef SuperMOM het volgende:
Wie is Magics?????
Nou ben ik ook nog betweterigquote:Op donderdag 17 november 2005 02:08 schreef Magics het volgende:
[..]
volgende keer -2 voor jou voor betweterigheid![]()
OMG Roachequote:Op donderdag 17 november 2005 02:11 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Misschien voltrekt zich nog een ramp, toch?
![]()
Nee jij moet gewoon jezelf blijfuhquote:Op donderdag 17 november 2005 02:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ahaa tactisch stemmen he? Shit moet ik ook eens leren
Dat gebeurd heel vaak terwijl ik dat niet wilquote:Op donderdag 17 november 2005 02:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jouw SIG!!!!!!![]()
![]()
Euhm rase your hand![]()
Je heb gewoon je eendenkoppie meequote:Op donderdag 17 november 2005 02:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat gebeurd heel vaak terwijl ik dat niet wil
Stelletje mindfuckers
Zit je te vissen naar minpuntenquote:Op donderdag 17 november 2005 02:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je heb gewoon je eendenkoppie mee![]()
Heej je moet me geen toespelingen maken he mindfucker!quote:Op donderdag 17 november 2005 02:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat gebeurd heel vaak terwijl ik dat niet wil
Stelletje mindfuckers
Ik mag ook weer stemmen maar bewaar het toch nog even, zou graag de ega van Henk het laatste zetje gevenquote:Op donderdag 17 november 2005 02:18 schreef style het volgende:
Yolande -- maakt het wat spannender daar onderin
Yolande: 3
PH52: 3
Ferdii: 1
Lolquote:Op donderdag 17 november 2005 02:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zit je te vissen naar minpunten![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 02:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Heej je moet me geen toespelingen maken he mindfucker!![]()
Ik wacht in spanning je punten af, met een beetje geluk kan ik iemand van het lijstje laten schrappenquote:Op donderdag 17 november 2005 02:26 schreef latevogel het volgende:
ik ben net thuis van dagje hard werken en ga weer eens proberen te stemmen
.
Ja ik weet apk denkt dat ik alleen hier me nuttig maakt maar helaas ben overdag druk aan het werk en kan alleen in nachtelijke uurtjes hier komen na het werk in de gezellige kroeg waar ik werk..
Ik zal je dadelijk wel helpenquote:Op donderdag 17 november 2005 02:29 schreef KRIBBET het volgende:
Ik wacht in spanning je punten af, met een beetje geluk kan ik iemand van het lijstje laten schrappen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |