Geen lang betoog, ik was gisteren met 966 woorden al lang genoeg van stof!
Ik ben net als anderen van mening dat het er nu omgaat met wie ik in de finale wil overblijven. Het liefst met de mensen uit de onderste regionen want dat is lekker goedkop scoren maar dat ga ik niet meer redden. Trouwens de moeilijke wijze is leuker voor mij, mijn tegenstanders en degenen die het volgen. Mijn liefje Snaptnix zit er denk ik wel bij dus die sla ik even over tot ze het nodig heeft.
Ik wil in de finale graag een evenwichtige groep, zodat een gelijke strijd misschien wel mogelijk is. Mijn eerste oog viel op Demins. Mocht ik als gedoodverfde psychopaat uitvallen dan moet er toch iemand zijn die minstens zo dwaas is. Demins zorgt voor de broodnodige komische noot en weet daarmee ook een wolk van relativeringsvermogen los te laten op de overige forummers. Hij krijgt van mij +2.
APK is een echte grafbak met een hart van goud en zijn roots in de fucking verkeerde plaats, iets wat overigens geen verschil voor mij maakt voor wat betreft de punten. Ik denk dat een finale met demins, gert en mijn persoontje gewoon een te laag grofheidgehalte bezit en dus wens ik bij deze APK in de finale. 2 punten voor hem derhalve.
Ik heb eerbied voor de grijze haren van Coos, en ik hoop op zijn leeftijd net zoveel wilskracht en doorzettingsvermogen te hebben. Echter hij kan m.i. niet meeknokken op het hoogste niveau, daar zijn zijn spiergroepen en zijn weke schedelmassa te oud en uitgeleefd voor. Ondanks al mijn respect toch 2 minpunten voor Coos!
Demins +2
APK +2
Coos -2
Versabommie: 49
Snaptnix: 49
Scanman: 49
M-en-A :47
Isabeau: 45
Teamlead: 45
Gert: 45
Flugeltje : 43
PC eend: 41
Kleintje: 41
Day: 39
Sanne: 38
Pinball: 37
Maurisico: 37
Lovebear: 35
CartWOman: 35
APK: 33
Demins: 33
Kribbet: 33
Milagro: 33
Jappie:31
Latevogel: 29
Cuall: 29
Petitdali: 29
PeterV: 29
Knurft-zork3: 27
Style: 25
Arcee: 25
Avonne: 25
Eborn: 25
Supermom: 25
BlaBlub: 25
Tamrah: 25
ChantalC: 25
MissHobje: 23
Muizemeis: 23
Coos: 23
Bus Watcher: 21
Trevanian: 21
Delta: 21
Zw0rld: 21
Foreverblue: 21
Henk.jansen: 19
Bep: 19
BBScanner: 19
Bong4002: 19
WickedAngel: 19
Falco: 19
Kissa 17
Cynix ® : 17
Thevulture: 17
Beeker 17
Frizti: 17
Kolomo: 13
Peter6000: 11
Pimmutjuh: 11
BorTheWolf : 9
doka: 9
Yolande: 7
PH52: 5
Ferdii: 3
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!