Ik kwam zag , en storte ter aarde bij het zien van zoveel wreedheid geschapen door de hand god's...en dat komt godverdomme uit onze ribben!quote:
Op de vraag og ik hagenees ben vrag je hoeveel weeg jequote:Op donderdag 17 november 2005 00:00 schreef Coos het volgende:
[..]
En hoeveel weeg je?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oke gezien jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik kom hier om te stemmen, om slap te ouwehoeren ga ik wel naar het BB SC dus ONTOPIC!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bijna klaar nog even de lijst aanpassenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:02 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.het is je geraaiuhJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
..........en een aangepaste lijstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeg nu maar gewoon wat je weegt zonder je legging en zoquote:Op donderdag 17 november 2005 00:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoezo vind je hagenezen dikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je vergeet die kilo kampers-goudquote:Op donderdag 17 november 2005 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Zeg nu maar gewoon wat je weegt zonder je legging en zoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tss zoiets hoor je niet aan vrouwen te vragen.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Zeg nu maar gewoon wat je weegt zonder je legging en zoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoezo geobsedeerd door gewichtquote:Op donderdag 17 november 2005 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Lieffie, ik heb je op de lijst gezet en inmiddels al vele malen mijn dure ++ punten naar jou toe geschoven, dus je hebt helemaal niks te klagen.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:03 schreef Coos het volgende:
[..]
puntjes!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmmm is dat het hier?? Moet ik ook hier scoren? euhm overleven door te kussen, gedag zeggen, of zal ik gewoon stemmen as usual?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:04 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.SuperMoM begrijp dat nou ze ZIJN ontopic, allemaal druk bezig om te scoren overlevenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je kan je gang gaan en dan sluit ik daarna weer achteraan de rij, heb geen zin om weer een haast klus af te werkenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:06 schreef versabommie het volgende:
Ik ga stemmen na kribbies lijstupdate
Coos, zeg eens eerlijk: jij wilt écht nog een serieuze gooi doen voor die finaleplaats?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:03 schreef Coos het volgende:
[..]
puntjes!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
liefquote:Op donderdag 17 november 2005 00:08 schreef teamlead het volgende:
zeg.... niet lovebear pesten hèom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.... ik moet ook nog stemmenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:09 schreef KRIBBET het volgende:
Doe maar wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
maar ik heb geen zin om mijn punten te vergooien aan iemand die over een paar dagen helemaal geen werkende pjoetâh meer heeft.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daaaaaaaaaag Teamlead!!!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:13 schreef teamlead het volgende:
Jongens en meisjes: Ik ga jullie een prettige nachtrust wensenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Het stemmen doe ik wel als ik uitgeslapen benJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oóóhh Cuall...........quote:Op donderdag 17 november 2005 00:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Je zit in mijn hart Coos en dat is niet in punten uit te drukkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 november 2005 00:13 schreef teamlead het volgende:
Jongens en meisjes: Ik ga jullie een prettige nachtrust wensenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Het stemmen doe ik wel als ik uitgeslapen benJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:09 schreef KRIBBET het volgende:
APK + + Niet vanwege jou plusjes mijn kant op maar puur vanwege het feit dat ik vannacht een top bb avond heb gehad, heb geregeld krom gelegen over de laptop heen en daar was het allemaal om te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop