En Harry spreekt tenminste fatsoenlijk ABU als hij wil!quote:Op woensdag 16 november 2005 23:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
geef mij maar Harry jekkers die is pas recht en grappig![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:42 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Het gelijk van de koffietent (als ik het me goed herinner)
In de jaren 80 vochten ze nog zij aan zij met ons op de bunnikside of wij met hun op de northside..quote:
lovebear babbelt ouderwets Haags?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Geef je daarin groot gelijk vind t niet staan![]()
Is niet t ouwderwetse Haagse
zag je het gebeuren ?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:44 schreef APK het volgende:
Jezus, de kusjesbrigade is uit het slowchattopic gemigreerd.
Waarnaartoe want dan ben ik even weg, daar doe ik niet aan meequote:Op woensdag 16 november 2005 23:44 schreef APK het volgende:
Ik hoorde het.quote:
Kijk maar even naar een stuk of 40 posts boven je.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:48 schreef SuperMOM het volgende:
Waarnaartoe want dan ben ik even weg, daar doe ik niet aan mee![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:44 schreef APK het volgende:
Ik moet je corrigeren mijn waarde, ze kwamen binnenglijden met de dependslip-expres, en al soppend zuigten die nappen zich neder in dit topic om met de nodige vaginale afscheiding nog lang en belebbert te ouwenelen over Menno!quote:Op woensdag 16 november 2005 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoorde het.
Een ellendig lange optocht van klefzoenende hallozwaaiende huisvrouwen kwam luidsmakkend mijn gehoortunnel binnen.
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
lovebear babbelt ouderwets Haags?
Ik versta het de helft van de tijd niet, maar het klinkt wel lekker uit de mond van een mooie vrouw
Oke gezien jaquote:Op woensdag 16 november 2005 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk maar even naar een stuk of 40 posts boven je.
Tssskquote:Op woensdag 16 november 2005 23:54 schreef KRIBBET het volgende:
APK + +
Scanman + +
Henk .jansen - -
Het verhaal achter de plusjes en minnen volgt heel snel hierna![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik moet je corrigeren mijn waarde, ze kwamen binnenglijden met de dependslip-expres, en al soppend zuigten die nappen zich neder in dit topic om met de nodige vaginale afscheiding nog lang en belebbert te ouwenelen over Menno!
Ah, jij zag het dus.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:52 schreef versabommie het volgende:
Ik moet je corrigeren mijn waarde, ze kwamen binnenglijden met de dependslip-expres, en al soppend zuigten die nappen zich neder in dit topic om met de nodige vaginale afscheiding nog lang en belebbert te ouwenelen over Menno!
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:54 schreef KRIBBET het volgende:
APK + +
Scanman + +
Henk .jansen - -
Het verhaal achter de plusjes en minnen volgt heel snel hierna![]()
Ik kwam zag , en storte ter aarde bij het zien van zoveel wreedheid geschapen door de hand god's...en dat komt godverdomme uit onze ribben!quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oke gezien jaIk kom hier om te stemmen, om slap te ouwehoeren ga ik wel naar het BB SC dus ONTOPIC!
![]()
Bijna klaar nog even de lijst aanpassenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:02 schreef cuall het volgende:
[..]
het is je geraaiuh
..........en een aangepaste lijst![]()
Zeg nu maar gewoon wat je weegt zonder je legging en zoquote:
je vergeet die kilo kampers-goudquote:Op donderdag 17 november 2005 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Zeg nu maar gewoon wat je weegt zonder je legging en zo![]()
Tss zoiets hoor je niet aan vrouwen te vragen.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoezo geobsedeerd door gewichtquote:Op donderdag 17 november 2005 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Lieffie, ik heb je op de lijst gezet en inmiddels al vele malen mijn dure ++ punten naar jou toe geschoven, dus je hebt helemaal niks te klagen.quote:
Hmmm is dat het hier?? Moet ik ook hier scoren? euhm overleven door te kussen, gedag zeggen, of zal ik gewoon stemmen as usual?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:04 schreef cuall het volgende:
[..]
SuperMoM begrijp dat nou ze ZIJN ontopic, allemaal druk bezig om te scoren overleven
![]()
Je kan je gang gaan en dan sluit ik daarna weer achteraan de rij, heb geen zin om weer een haast klus af te werkenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:06 schreef versabommie het volgende:
Ik ga stemmen na kribbies lijstupdate
Coos, zeg eens eerlijk: jij wilt écht nog een serieuze gooi doen voor die finaleplaats?quote:
liefquote:Op donderdag 17 november 2005 00:08 schreef teamlead het volgende:
zeg.... niet lovebear pesten hè... ik moet ook nog stemmen
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:09 schreef KRIBBET het volgende:
Doe maar wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
maar ik heb geen zin om mijn punten te vergooien aan iemand die over een paar dagen helemaal geen werkende pjoetâh meer heeft.![]()
Daaaaaaaaaag Teamlead!!!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:13 schreef teamlead het volgende:
Jongens en meisjes: Ik ga jullie een prettige nachtrust wensenHet stemmen doe ik wel als ik uitgeslapen ben
Oóóhh Cuall...........quote:Op donderdag 17 november 2005 00:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Je zit in mijn hart Coos en dat is niet in punten uit te drukken![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 november 2005 00:13 schreef teamlead het volgende:
Jongens en meisjes: Ik ga jullie een prettige nachtrust wensenHet stemmen doe ik wel als ik uitgeslapen ben
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:09 schreef KRIBBET het volgende:
APK + + Niet vanwege jou plusjes mijn kant op maar puur vanwege het feit dat ik vannacht een top bb avond heb gehad, heb geregeld krom gelegen over de laptop heen en daar was het allemaal om te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |