nog een uurtje en dan ben ik jarig.......ik trakteer!...quote:Op woensdag 16 november 2005 23:08 schreef teamlead het volgende:nog een uurtje en ik mag ook weer...
Je mag 1 x per dag dus na 12 uur snachts is weer nieuwe dagquote:Op woensdag 16 november 2005 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik wacht nog even. Hoe zit het, Cuall?
Alvast gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 november 2005 23:16 schreef Maurisico het volgende:
[..]
nog een uurtje en dan ben ik jarig.......ik trakteer!..........op stemmen!
.... ow ja... minnetjes verplicht...
![]()
Mag 't ook port zijn, vind ik een veel beter planquote:Op woensdag 16 november 2005 23:16 schreef Maurisico het volgende:
[..]
![]()
Wie doet dat danquote:Op woensdag 16 november 2005 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Begrijp nog steeds niet waarom iemand de nickname "KWALL"zou aannemen !
Hey Buddy, morgen horen we of WE op de bank zitten end an worden het een spannende week...zeker als ik me huidige positie in de lijst weet te handhaven...dat zou pas zuur zijnquote:Op woensdag 16 november 2005 23:16 schreef Maurisico het volgende:
[..]
![]()
Alvastquote:Op woensdag 16 november 2005 23:16 schreef Maurisico het volgende:
[..]
![]()
zelfkennis is zooooooooo 2005quote:
Woon jij in een andere tijdzone?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mag 't ook port zijn, vind ik een veel beter plan![]()
nog 22 minuten en dan gaan we masaal zingen voor je (oorstoppen al bij de hand?)![]()
Ik nu in 2004 ergquote:Op woensdag 16 november 2005 23:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
Woon jij in een andere tijdzone?
quote:
volgens mij zit de doorsnee ado-supporter nog in 1980 met die matjes, groene sjaaltjes en gele tanden!quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
Woon jij in een andere tijdzone?
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nee hoor.. Ik wist al dat je in den haag woont
quote:
Je zegt t goedquote:Op woensdag 16 november 2005 23:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Maar voor een hageneesje ben je erg lief hoor![]()
![]()
Heb geen groen sjaaltje en geen gele tanden dus hoor er niet bijquote:Op woensdag 16 november 2005 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
volgens mij zit de doorsnee ado-supporter nog in 1980 met die matjes, groene sjaaltjes en gele tanden!
dan ben je vast een barney-fanquote:Op woensdag 16 november 2005 23:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb geen groen sjaaltje en geen gele tanden dus hoor er niet bij![]()
Ben buiten gesloten![]()
quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind je steeds leuker worden
Dat zèn tápètnekkùhquote:Op woensdag 16 november 2005 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
volgens mij zit de doorsnee ado-supporter nog in 1980 met die matjes, groene sjaaltjes en gele tanden!
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
geef mij maar Harry jeckers die is pas recht en grappig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |