Hé latevogel, wat ben je vroegquote:Op donderdag 17 november 2005 02:53 schreef latevogel het volgende:
[..]
ja pas maar opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moe je niet bij je gevederde vriend pceend in de buurd komen krijgt hij t ookquote:Op donderdag 17 november 2005 02:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb de vogelgriep dus ik mag posten...
Nee, sorry. Tijdelijke ledenstop.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb de vogelgriep dus ik mag posten...
Wat een vertrouwenquote:Op donderdag 17 november 2005 02:50 schreef latevogel het volgende:
[..]
tuurlijk kan je die aan daar zorgen we wel voor hoor
een paar maasages erbij en moet jij eens opletten wat je allemaal aankanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee hoor ben kern gezondquote:Op donderdag 17 november 2005 02:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Hé latevogel, wat ben je vroeg
Hoe dat zo?
Je hebt toch geen vogelgriep hè?
PC eend is imuun voor de vogelgriep, hij heeft 10 jaar geleden een anti-vogelgriepprik gehad...quote:Op donderdag 17 november 2005 02:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moe je niet bij je gevederde vriend pceend in de buurd komen krijgt hij t ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kom op man, ik heb altijd al een keer op ilona willen stemmenquote:Op donderdag 17 november 2005 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, sorry. Tijdelijke ledenstop.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ok dan is t goed we willen hier geen gek pluimvee.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
PC Eend is imuun voor de vogelgriep, hij heeft 10 jaar geleden een anti-vogelgriepprik gehad...
Dat is je geraden ook, anders had ik die bereklauwen van je even in het frituurvet gegooidquote:Op donderdag 17 november 2005 02:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ok dan is t goed we willen hier geen gek pluimvee.
Nee hoor Pc eend blijf jij maar gezondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe dat maar bij de komende gemeenteraadsverkiezingen, de Partij Voor Sufgeblowde Paddoconsumenten heeft de stemmen hard nodig.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:59 schreef PC eend het volgende:
Kom op man, ik heb altijd al een keer op ilona willen stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 november 2005 03:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is je geraden ook, anders had ik die bereklauwen van je even in het frituurvet gegooidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was ook zo, je bent er als eerste uitgevlogenquote:Op donderdag 17 november 2005 03:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
En ik maar zoeken in die lijst, ik dacht dat ik er in zou staan...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 november 2005 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry APKom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
slaap lekekrquote:Op donderdag 17 november 2005 03:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ga proberen te slapen truste allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alles voor de puntenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh ja daagquote:Op donderdag 17 november 2005 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alles voor de puntenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Sorry APKom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoiquote:Op donderdag 17 november 2005 03:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oh ja daagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet met mijn quotes klooienquote:Op donderdag 17 november 2005 03:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oh ja daagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ga je nu slijmenquote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 03:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop