Wat voor diploma's zijn er vereist?quote:Op woensdag 16 november 2005 22:31 schreef fokraiser het volgende:
(edit) em leeftijd zou niet mogen uitmaken, zolang je plan maar goed doordacht is. Dan komt de bank en andere zaken vanzelf wel.
Maar je hebt wel een punt, de meeste smartshops waar ik kom zitten ze maar een beetje passief achter zo'n toonbank, en krijg ik het idee dat er vrijwel niemand komt... Daarom is een webwinkel misschien ook wel verstandigerquote:Op woensdag 16 november 2005 22:33 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Serieuze reaktie:
Ga iets doen waar geld mee te verdienen valt....niet wat je leuk vindt.
Bij de smartshops waar ik een enkel keertje kom heb ik nou niet bepaald de indruk dat ze geld verdienen...
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:37 schreef t0y het volgende:
[..]
En waar valt geld in te verdienen, volgens jou? Maar je hebt wel een punt, de meeste smartshops waar ik kom zitten ze maar een beetje passief achter zo'n toonbank, en krijg ik het idee dat er vrijwel niemand op een dag komt... Daarom is een webwinkel misschien ook wel verstandigerVeel breder publiek, valt beter te promoten, en ja, het is anoniem...
Zou ook niet midden in de stad gaan zitten....straks wordt het nog druk.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:55 schreef t0y het volgende:
Nee, het oorspronkelijke plan was een webshop, maar toen dachten we van misschien is het ook handig om ook een afhaalcenter te openen.We dachten eigenlijk meer aan een industrieterrein en niet ergens midden in een stad.
Leuk dat je je mening zo goed onderbouwd. Geweldig man.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:58 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Zou ook niet midden in de stad gaan zitten....straks wordt het nog druk.
Even heel serieus....blijf lekker studeren en denken.....dit plan komt echt niet goed.
Wat wil je horen dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:03 schreef t0y het volgende:
[..]
Leuk dat je je mening zo goed onderbouwd. Geweldig man.
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:09 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Bovendien schijn jij geen enkel idee te hebben waar smartshops en growshops hun geld mee verdienen.
Nee...dat is NIET met ephedra of 600 Watt lampen.
Is dat nog steeds zo? Dan ga ik vandaag eens even kijken.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:00 schreef Et-Cetera het volgende:
De smartshops in Bergen op Zoom verdienen volgens mij 80% van hun winst door verkoop van wiet en explosion onder te toonbank
Lijkt me niet verstandig, je moet iemand wel 110% vertrouwen wil je met diegene een VOF beginnen, omdat je elkaar vreselijk kan naaien.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:22 schreef erikkll het volgende:
zou ook VOF kunnen zijn toch? Aangezien hij steeds over WE spreekt..
zou kunnen, ik heb 1 jaartje management & organisatie gehad op de havoquote:Op donderdag 17 november 2005 17:12 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig, je moet iemand wel 110% vertrouwen wil je met diegene een VOF beginnen, omdat je elkaar vreselijk kan naaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |