Ik heb de 1e Trinidadaanquote:Op woensdag 16 november 2005 22:12 schreef PirE het volgende:
Zwitserland![]()
![]()
![]()
![]()
Turkije![]()
![]()
Wordt een rustige zomer zonder toeterende medelanders![]()
Inderdaad, ik had eigenlijk ook niet anders verwacht. Beide landen hebben gewoon heel veel kwaliteit in huis, bovendien hadden ze niet al te grote tegenstanders, met alle respect.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:11 schreef golfer het volgende:
Afgelopen, Spanje en Tsjechië kwalificeren zich dus alsnog als laatste 2 landen voor het WK.
Wat bedoel je daarmee? Het blijft een prestatie van Trinidad & Tobago om het WK te halen en ze verdienen het gewoon. Ik had liever Oezbekistan op het WK gezien, maarja.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:14 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik heb de 1e Trinidadaanen Tobagees
al gehoord
Naar het schijnt was de wedstrijd tussen T & T en Bahrein van zo'n ontstellend triest niveau dat geen van beiden het verdiende om zo een WK te halen. Waarom niet Bahrein tegen Australie en T & T tegen Uruguay of zo? Australie hoorde al langer op een WK thuis, maar moet altijd tegen zo'n Zuid-Amerikaanse klepper.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:24 schreef PirE het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Het blijft een prestatie van Trinidad & Tobago om het WK te halen en ze verdienen het gewoon. Ik had liever Oezbekistan op het WK gezien, maarja.
8 (dacht ik) jaar terug moest Australie tegen Iran en daar wonnen ze ook niet van. Een land als Trinidad & Tobago is niet natuurlijk niet echt een aansprekende naam en voetballend stelt het ook niet veel voor. Maar het is toch wel leuk om zo'n land erbij te hebben ipv iedere 4 jaar dezelfde 32 landen te zien.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Naar het schijnt was de wedstrijd tussen T & T en Bahrein van zo'n ontstellend triest niveau dat geen van beiden het verdiende om zo een WK te halen. Waarom niet Bahrein tegen Australie en T & T tegen Uruguay of zo? Australie hoorde al langer op een WK thuis, maar moet altijd tegen zo'n Zuid-Amerikaanse klepper.
Ik meen dat ze niet zo heel erg lang geleden werden uitgeschakeld door Uruguay (? of zelfs Argentinie of Brazilie, het was een groot land iig.). En nu klinkt het wel leuk om Trinidad & Tobago er bij te hebben en ze tegen Ivoorkust te zien spelen, maar wanneer het zover is, ga ik toch eerst eens checken of er geen andere wedstrijd bezig is.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:37 schreef PirE het volgende:
[..]
8 (dacht ik) jaar terug moest Australie tegen Iran en daar wonnen ze ook niet van. Een land als Trinidad & Tobago is niet natuurlijk niet echt een aansprekende naam en voetballend stelt het ook niet veel voor. Maar het is toch wel leuk om zo'n land erbij te hebben ipv iedere 4 jaar dezelfde 32 landen te zien.
4 jaar terug moesten ze tegen Uruguay, 8 jaar terug tegen Iran, 12 jaar terug tegen Colombia (grote gok). Nog verder weet ik niet uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik meen dat ze niet zo heel erg lang geleden werden uitgeschakeld door Uruguay (? of zelfs Argentinie of Brazilie, het was een groot land iig.). En nu klinkt het wel leuk om Trinidad & Tobago er bij te hebben en ze tegen Ivoorkust te zien spelen, maar wanneer het zover is, ga ik toch eerst eens checken of er geen andere wedstrijd bezig is.
Ik ook jammie!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:00 schreef ErikT het volgende:
Perfecte dag. Alles gebeurd zoals ik het wilde.
Smerige acties van de Turken inderdaad.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:46 schreef sr_firewire het volgende:
Turkije![]()
![]()
![]()
Marokko![]()
![]()
![]()
Zomer 2006 kan al niet meer stuk...
Iemand ARD gezien ? Hoe die Zwitsers het veld af moesten sprinten omdat ze bang waren dat ze klappen kregen ???? En de cameraman van de ARD kreeg een beuk.
Het is ook altijd hetzelfde...![]()
![]()
Je gaat toch gewoon lekker feesten als je definitief bent geplaatst.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:22 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Vond het opvallend dat de Spanjaarden geen spoor van blijdschap vertoonden na de overwinning en dus plaatsing voor het WK. De klus was zo goed als geklaard, dat weet ik maar het leek nu of ze het vanzelfsprekend vonden terwijl het ze toch flink wat moeite gekost heeft. Nu denken ze waarschijnlijk ook dat ze een rol van betekenis gaan spelen. Die mentaliteit is gewoon verkeerd, denk ik dan hè...
Blijf ondertussen wel gewoon voor ze juichen hoor.![]()
![]()
Volgens mij waren ze niet blij omdat ze allemaal zeer ontevreden waren met de manier waarop ze het WK hebben bereikt. Ze vinden misschien wel dat een land als Spanje nooit play-offs moet spelen, maar zich gewoon in direct moet kunnen plaatsen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:22 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Vond het opvallend dat de Spanjaarden geen spoor van blijdschap vertoonden na de overwinning en dus plaatsing voor het WK. De klus was zo goed als geklaard, dat weet ik maar het leek nu of ze het vanzelfsprekend vonden terwijl het ze toch flink wat moeite gekost heeft. Nu denken ze waarschijnlijk ook dat ze een rol van betekenis gaan spelen. Die mentaliteit is gewoon verkeerd, denk ik dan hè...
Blijf ondertussen wel gewoon voor ze juichen hoor.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |