abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32326641
Vervolg van [WK 2006 Kwalificatie] De Play-Offs

Nog 2 landen zijn bezig met de play-offs.

Zoals het er nu uitziet worden dat dus Tsjechië en Spanje.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32326860
Tussenstanden met nog ca. 15 minuten te spelen:

Tsjechie-Noorwegen 1-0
Slovakije-Spanje 1-1
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32326895
spanning en sensatie
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  woensdag 16 november 2005 @ 21:46:20 #4
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_32326899
Turkije
Marokko

Zomer 2006 kan al niet meer stuk...

Iemand ARD gezien ? Hoe die Zwitsers het veld af moesten sprinten omdat ze bang waren dat ze klappen kregen ???? En de cameraman van de ARD kreeg een beuk.
Het is ook altijd hetzelfde...
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
pi_32327006
Dat is heel normaal in landen waar mensen het voetbal zo intens beleven. Het is jammer maar je doet er niks aan.
That's all folks!
pi_32327113
Tsjechie 2-0.

Oh toch niet
  woensdag 16 november 2005 @ 21:55:36 #7
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32327203
nog 3 keer scoren Slowakije

Kom Op
  woensdag 16 november 2005 @ 21:56:12 #8
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32327218
4 keer dus, 1-1 zie ik net

Jammer hoor
pi_32327732
Afgelopen, Spanje en Tsjechië kwalificeren zich dus alsnog als laatste 2 landen voor het WK.
Poef.....gone! ©golfer
pi_32327763
1-1 en 1-0 gebleven dus.
sig verwijderd door FA
  woensdag 16 november 2005 @ 22:12:33 #11
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_32327786
Zwitserland

Turkije

Wordt een rustige zomer zonder toeterende medelanders
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 16 november 2005 @ 22:13:19 #12
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32327805
Spanje er dus ook definitief bij.
  woensdag 16 november 2005 @ 22:14:18 #13
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32327834
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:12 schreef PirE het volgende:
Zwitserland

Turkije

Wordt een rustige zomer zonder toeterende medelanders
Ik heb de 1e Trinidadaan en Tobagees al gehoord
pi_32327845
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:11 schreef golfer het volgende:
Afgelopen, Spanje en Tsjechië kwalificeren zich dus alsnog als laatste 2 landen voor het WK.
Inderdaad, ik had eigenlijk ook niet anders verwacht. Beide landen hebben gewoon heel veel kwaliteit in huis, bovendien hadden ze niet al te grote tegenstanders, met alle respect.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_32327915
Viva la Suisse .
-
  woensdag 16 november 2005 @ 22:24:44 #16
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_32328181
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:14 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Ik heb de 1e Trinidadaan en Tobagees al gehoord
Wat bedoel je daarmee? Het blijft een prestatie van Trinidad & Tobago om het WK te halen en ze verdienen het gewoon. Ik had liever Oezbekistan op het WK gezien, maarja.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 16 november 2005 @ 22:31:28 #17
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_32328402
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:24 schreef PirE het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee? Het blijft een prestatie van Trinidad & Tobago om het WK te halen en ze verdienen het gewoon. Ik had liever Oezbekistan op het WK gezien, maarja.
Naar het schijnt was de wedstrijd tussen T & T en Bahrein van zo'n ontstellend triest niveau dat geen van beiden het verdiende om zo een WK te halen. Waarom niet Bahrein tegen Australie en T & T tegen Uruguay of zo? Australie hoorde al langer op een WK thuis, maar moet altijd tegen zo'n Zuid-Amerikaanse klepper.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 16 november 2005 @ 22:37:37 #18
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_32328587
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:31 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Naar het schijnt was de wedstrijd tussen T & T en Bahrein van zo'n ontstellend triest niveau dat geen van beiden het verdiende om zo een WK te halen. Waarom niet Bahrein tegen Australie en T & T tegen Uruguay of zo? Australie hoorde al langer op een WK thuis, maar moet altijd tegen zo'n Zuid-Amerikaanse klepper.
8 (dacht ik) jaar terug moest Australie tegen Iran en daar wonnen ze ook niet van. Een land als Trinidad & Tobago is niet natuurlijk niet echt een aansprekende naam en voetballend stelt het ook niet veel voor. Maar het is toch wel leuk om zo'n land erbij te hebben ipv iedere 4 jaar dezelfde 32 landen te zien.
  woensdag 16 november 2005 @ 22:46:19 #19
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_32328854
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:37 schreef PirE het volgende:

[..]

8 (dacht ik) jaar terug moest Australie tegen Iran en daar wonnen ze ook niet van. Een land als Trinidad & Tobago is niet natuurlijk niet echt een aansprekende naam en voetballend stelt het ook niet veel voor. Maar het is toch wel leuk om zo'n land erbij te hebben ipv iedere 4 jaar dezelfde 32 landen te zien.
Ik meen dat ze niet zo heel erg lang geleden werden uitgeschakeld door Uruguay (? of zelfs Argentinie of Brazilie, het was een groot land iig.). En nu klinkt het wel leuk om Trinidad & Tobago er bij te hebben en ze tegen Ivoorkust te zien spelen, maar wanneer het zover is, ga ik toch eerst eens checken of er geen andere wedstrijd bezig is.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 16 november 2005 @ 23:09:41 #20
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_32329562
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:46 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik meen dat ze niet zo heel erg lang geleden werden uitgeschakeld door Uruguay (? of zelfs Argentinie of Brazilie, het was een groot land iig.). En nu klinkt het wel leuk om Trinidad & Tobago er bij te hebben en ze tegen Ivoorkust te zien spelen, maar wanneer het zover is, ga ik toch eerst eens checken of er geen andere wedstrijd bezig is.
4 jaar terug moesten ze tegen Uruguay, 8 jaar terug tegen Iran, 12 jaar terug tegen Colombia (grote gok). Nog verder weet ik niet uit mijn hoofd.
Tijdens het WK2002 heb ik alle wedstrijden van Senegal gevolgd en ik heb me daar nooit mee verveeld. Je hebt altijd wedstrijden die niemand echt interessant vind.

Als je kan kiezen tussen Polen tegen Portugal of Ivoorkust tegen Trinidad, dan zal ik sneller voor Ivoorkust vs. Trinidad kiezen om te kijken wat deze landen in hun mars hebben (maar dat is mijn mening)
pi_32331228
Perfecte dag. Alles gebeurd zoals ik het wilde.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_32331605
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:00 schreef ErikT het volgende:
Perfecte dag. Alles gebeurd zoals ik het wilde.
Ik ook jammie!
pi_32351621
quote:
Op woensdag 16 november 2005 21:46 schreef sr_firewire het volgende:
Turkije
Marokko

Zomer 2006 kan al niet meer stuk...

Iemand ARD gezien ? Hoe die Zwitsers het veld af moesten sprinten omdat ze bang waren dat ze klappen kregen ???? En de cameraman van de ARD kreeg een beuk.
Het is ook altijd hetzelfde...
Smerige acties van de Turken inderdaad.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32367482
Vond het opvallend dat de Spanjaarden geen spoor van blijdschap vertoonden na de overwinning en dus plaatsing voor het WK. De klus was zo goed als geklaard, dat weet ik maar het leek nu of ze het vanzelfsprekend vonden terwijl het ze toch flink wat moeite gekost heeft. Nu denken ze waarschijnlijk ook dat ze een rol van betekenis gaan spelen. Die mentaliteit is gewoon verkeerd, denk ik dan hè...

Blijf ondertussen wel gewoon voor ze juichen hoor.
  vrijdag 18 november 2005 @ 11:54:49 #25
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32368246
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 11:22 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Vond het opvallend dat de Spanjaarden geen spoor van blijdschap vertoonden na de overwinning en dus plaatsing voor het WK. De klus was zo goed als geklaard, dat weet ik maar het leek nu of ze het vanzelfsprekend vonden terwijl het ze toch flink wat moeite gekost heeft. Nu denken ze waarschijnlijk ook dat ze een rol van betekenis gaan spelen. Die mentaliteit is gewoon verkeerd, denk ik dan hè...

Je gaat toch gewoon lekker feesten als je definitief bent geplaatst.
pi_32369136
Dat deden al die andere landen in ieder geval wel. Misschien waren ze wel door het dolle heen, maar hebben ze het heel goed weten te verbergen.
pi_32370227
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 11:22 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

Volgens mij waren ze niet blij omdat ze allemaal zeer ontevreden waren met de manier waarop ze het WK hebben bereikt. Ze vinden misschien wel dat een land als Spanje nooit play-offs moet spelen, maar zich gewoon in direct moet kunnen plaatsen.

De overwinning op Slowakije was ook vanzelfsprekend natuurlijk. Iedereen wist van tevoren al dat de Spanjaarden zoveel beter zijn dan de Slowaken dat het sowieso geen spannende wedstrijden zouden worden. Spanje deed in de play-offs inderdaad niet echt zijn best, omdat ze wisten (en terecht) dat ze het toch wel zouden redden.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_32371351
En dat is ook precies het probleem, met die instelling winnen ze nooit een groot toernooi. Het vorige EK was precies hetzelfde verhaal, via play-offs geplaatst en daarna denken dat ze het wel ff zouden winnen. Ik denk dat ze zichzelf een beetje overschatten.
pi_32380698
Ik heb in 2000 destijds ingezet op Spanje in diverse poules en toen deden ze het ook niet. Als ze ooit kans hadden, was het toen. Ze redden het nooit op toernooien, op de één of andere manier. Wel was het zo dat ze normaal fluitend door de kwalificatie liepen, dat is nu duidelijk anders geworden. Wellicht toch teveel buitenlanders in de PD op vitale posities?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')