abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32485957
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:38 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
........... na de rentestijging, HRA die wordt afgeschaft, aankomende vergrijzing, ook nog eens een explosie van nieuwe huizen ............ Let the crash begin ... herstel, Let the crash continue

Vooral in Zuid-Holland en Gelderland schieten de nieuwe huizen als paddenstoelen uit de grond
Hiermee heb je voortreffelijk aangetoond dat de "huizen crash" morgen zeker begint!

Oh, en wanneer wordt de HRA afgeschaft? Ook morgen of overmorgen? Kennelijk weet jij het zelfs beter dan 'de politiek'. Graag delen wij mee in jouw informatiebronnen.

(En je 'explosie van nieuwe huizen' is hierboven al grondig de grond in geboord).
pi_32488684
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:40 schreef _Arthur het volgende:

Oh, en wanneer wordt de HRA afgeschaft? Ook morgen of overmorgen? Kennelijk weet jij het zelfs beter dan 'de politiek'. Graag delen wij mee in jouw informatiebronnen.
Ieder mens met enig inlevingsvermogen voelt op z'n klompen aan dat over anderhalf jaar de HRA aan banden wordt gelegd. Daar hoef je echt geen helderziende voor te zijn. Neem anders eens contact op met deze meneren

Lopende outrights: Aus Open Women, Champions League, Topscorer African Cup
pi_32488819
NOGMAAL EEN LAATSTE DIENSTMEDEDELING/VERZOEK?VRAAG

WORDT ER NOG INHOUDELIJK GEDISCUSIËERD IN PLAATS VAN
AL DIT GEBLAAT NAAR ELKAAR TOE?

INDIEN JA, DAN GAAT HET HIER DICHT,
INDIEN NEE, GAME ON!!

EINDE DIENSTMEDEDLING

en nee, CAPS-lock zat echt niet vast, ik ben het gewoon zat en blijkbaar zijn de kleinere lettertjes door jullie niet te lezen
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_32488964
Gooi maar dicht. Tot de volgende cijfers van het kadaster valt er toch niks meer te zeggen. Er wordt volgende maand vanzelf weer een nieuw topic geopend.
Lopende outrights: Aus Open Women, Champions League, Topscorer African Cup
pi_32489274
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:28 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
Gooi maar dicht. Tot de volgende cijfers van het kadaster valt er toch niks meer te zeggen. Er wordt volgende maand vanzelf weer een nieuw topic geopend.
De vraag is of 'ie geopend mág worden

Ik was al vóór sluiten, maar dit helpt me over de drempel, dank je
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')