Echt niet, hier (Baarle-Nassau) heeft het ook wel eens zo gehageld, die stenen waren minstens zo groot als golfballen. Overal schade, auto's naar de klote, ramen, kassen en noem het allemaal maar op! Zoiets geeft een grote teringzooi!quote:
Ben blij dat ik binnen zat. Ik zie dus net dat er iemand gewond op straat ligt. En dat ziet er helemáál niet goed uit.quote:
Noordwesten wind, je weet nooit. Zou het wel doen. Waarschuw ook even je buren.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:06 schreef Harmen1984 het volgende:
Komt het naar Rotterdam?? Dan moet ik namelijk even snel m'n auto binnen zetten...
Ze hebben toch ooit mijn motorkap in een golfplaat veranderd, het kan toch echt...quote:Op woensdag 16 november 2005 19:07 schreef Toeps het volgende:
Overdrijven is ook een vak...
Weet je wat, ik haal gelijk even RTV Rijnmond erbij, gewoon voor de zekerheid...quote:Op woensdag 16 november 2005 19:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Noordwesten wind, je weet nooit. Zou het wel doen. Waarschuw ook even je buren.
Ja je kan er grappen over maken maar het is hier toch redelijke paniek. Ik heb zeker drie mensen met flinke hoofdwonden zien rondlopen en de auto's zien er idd behoorlijk afgeragd uit.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:10 schreef Harmen1984 het volgende:
Weet je wat, ik haal gelijk even RTV Rijnmond erbij, gewoon voor de zekerheid...
112 is al ingelicht neem ik aan??
Misschien bedoelt ie heel kleine mandarijntjes...quote:Op woensdag 16 november 2005 19:07 schreef Toeps het volgende:
Overdrijven is ook een vak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |