Ik ben ook begonnen met die Punto heerlijke handling.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:13 schreef _moder8or_ het volgende:
Hier je aanvraag dekkered
[[url=http://xs55.xs.to/pics/05465/puntofiat.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Hij is herlijk, ik ben zelf begonnen met een Lexusquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:18 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ik ben ook begonnen met die Punto heerlijke handling.
Alleen zo jammer dat je echt goed moet opletten welke auto's je wilt aanschaffen ivm je geld. Aan de ene kant ook wel weer leuk en ik denk dat je op het laatst toch wel veel geld krijgt om veel auto's te kopen en ze te gebruiken in je career.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hij is herlijk, ik ben zelf begonnen met een Lexus. Die reedt er goed, maar trok slecht op, en won races op een haar. Nu (de RX-8) rij ik iedereen zoet
Ik ben al 2 keer gepakt. En allebei de kosten betaald. Je moet echter wel oppassen dat je niet te vaak wordt gearresteerd. Andersquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:23 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat je echt goed moet opletten welke auto's je wilt aanschaffen ivm je geld. Aan de ene kant ook wel weer leuk en ik denk dat je op het laatst toch wel veel geld krijgt om veel auto's te kopen en ze te gebruiken in je career.
Ik wil sowieso een porsche straks, dus daar ga ik nu eerst voor sparen. Oja iemand trouwens ook al een keer opgepakt? Ik dus net wel, erg klote ik reed tegen zo'n truck aan met boomstammen en 5 politieauto's achter me aan en kon kiezen tussen de kosten betalen of gokken. Heb voor de zekerheid maar 3k betaald.
Ik vond het in NFSU (2) juist altijd erg stom dat je alles maar kon kopen. Geld was eigenlijk helemaal niet nodig, zo gauw iets unlocked was kon je het krijgen. Dit maakt het wel wat interessanter denk ikquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:23 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat je echt goed moet opletten welke auto's je wilt aanschaffen ivm je geld. Aan de ene kant ook wel weer leuk en ik denk dat je op het laatst toch wel veel geld krijgt om veel auto's te kopen en ze te gebruiken in je career.
Ik wil sowieso een porsche straks, dus daar ga ik nu eerst voor sparen. Oja iemand trouwens ook al een keer opgepakt? Ik dus net wel, erg klote ik reed tegen zo'n truck aan met boomstammen en 5 politieauto's achter me aan en kon kiezen tussen de kosten betalen of gokken. Heb voor de zekerheid maar 3k betaald.
Ik ben vorige week nog een keer begonnen met NFSU:2, maar ik kan niet alles kopen watik wilquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:29 schreef washandje het volgende:
[..]
Ik vond het in NFSU (2) juist altijd erg stom dat je alles maar kon kopen. Geld was eigenlijk helemaal niet nodig, zo gauw iets unlocked was kon je het krijgen. Dit maakt het wel wat interessanter denk ik
quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:25 schreef briana_muirinn het volgende:
morgen ff bestellen dan, bedankt voor de info!
Op de demo?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:40 schreef _moder8or_ het volgende:
#10 defeated. Nu op weg naar #09. Helaas heb ik de pink slip niet kunnen hebben van de #10. Anders had ik een vette Porsche 911 in mijn garage.
Ik heb Big Lou net verslagenquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:40 schreef _moder8or_ het volgende:
#10 defeated. Nu op weg naar #09. Helaas heb ik de pink slip niet kunnen hebben van de #10. Anders had ik een vette Porsche 911 in mijn garage.
Tja, je krijgt nadat je iemand verslagen heb 2 dingen kado die je mag uitzoekn. Je hebt drie vraagtekentjes en 3 unique upgrades! Je moet die vraagtekentjes kiezen (welke is altijd weer anders)quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:55 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ik heb Big Lou net verslagen. En hoe kom je nou telkens aan die pink slips, ik heb dat volgens mij een keer 'gehaald' en toen won ik die gare VW Golf.
Als je het even verteld kan ik straks misschien even zo'n pink slip winnen en er wel met die Porsche vandoor gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |