Ja dat is de black edition. Je kan trouwens het beste voor de STON3D 'uitgave' gaanquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:52 schreef Repeat het volgende:
Wat is nou de versie die ik moet hebben?
De "beste", oftewel de meest uitgebreide.... Is dat de black edition?
Lolquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:52 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb hem eindelijk
[[url=http://xs55.xs.to/pics/05465/speedfoto.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Me 2. Heb nu mijn mazda genomen en de Lexus verkochtquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:08 schreef neggix het volgende:
[..]
LolWilde em net posten... Ik had eerst maar ff Izzy verslagen en toen engine update en toen was het een makkie
Ook met 213 erdoor
Op naar Big Lou
Kun je je HUD niet verkleinen (zoals bij veel spellen, maar niet bij NFS uitgaves volgens mij)?quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:31 schreef Koenz0r het volgende:
Ik vind alleen alle metertjes etc te groot in het beeld verwerkt. Ik had ze een slag kleiner gemaakt. Mja..
Moet je eens in PTA komen dan kijk je je ogen uitquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:38 schreef WesHell het volgende:
Ik ga het vanavond spelen.. Moet eerst nog wat zaken regelen
Leuk zo'n show topic voor autos
Waar is de PTA als ik vragen mag ??quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:46 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Moet je eens in PTA komen dan kijk je je ogen uit
Als het goed is kan ik vanavond toch echt eindelijk gaan spelen
Misschien alleen ff wat ruimte op mn schijf maken maar dat is geen probleem
Planes, Trains, Automobiles enzoquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:48 schreef WesHell het volgende:
[..]
Waar is de PTA als ik vragen mag ??
Zie niet echt een topic over NFS cars? topic link mischienquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:50 schreef washandje het volgende:
[..]
Planes, Trains, Automobiles enzo
Riiightquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:53 schreef _moder8or_ het volgende:
Mensen, aub in het NFS topic verder
-edit-
sorry, ik keek scheel
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
ga naar je garage en ga naar "select car". en daar staan al je auto's waartegen je geraced hebt
Zag het al... Had de auto van Big Lou gewonnen, maar goed.. heb ik zelf ook al... Zit nu op 20% 600.000 bounty punten en 78.000 euro'squote:Op vrijdag 18 november 2005 13:39 schreef washandje het volgende:
[..]
Je kan niet altijd een pink slip winnen na het verslaan van iemand anders (weet niet precies hoe dat zit)
#12 is IZZYquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:56 schreef neggix het volgende:
11 is na big lou tochNou jah, ik ga ff uurtje slaap inhalen van vannacht
In een review las ik 15 uur om nr. 1 te worden, exclusief extra races (veel) en natuurlijk nutteloos rondrijdenquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:00 schreef Fillipe het volgende:
Echt een gruwelijk spel zeg![]()
Iemand een idee hoelang het duurt voordat je hem uitgespeeld hebt? Zit nu rond de 12%.
Misschien wel nooitquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:00 schreef Fillipe het volgende:
Echt een gruwelijk spel zeg![]()
Iemand een idee hoelang het duurt voordat je hem uitgespeeld hebt? Zit nu rond de 12%.
Ik ga hem voor je maken.:)quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:01 schreef dekkered het volgende:
kunnen jullie niet is effe een vette PUNTO laten zien:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |