Uhm moet je naar je garage gaan (upgrade garage) en als je binnenbent moet je linksonderin beeld kijken. Dan zie je "Backroom" staan. Druk dan op 1 et voilaquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:42 schreef neggix het volgende:
[..]
Geen idee. Had wel ergens gelezen dat er nog meer audio pimpin in voor kwam dus lijkt me dat dat ook nog wel komt...
Wanneer kan je eik die unique parts etc krijgenIk heb er al 3 maar kan nog nergens iets kiezen
Nog geen 1 keer... Erg moeilijk is het ook niet vind ik... Kan altijd wel mooi rondje draaien en eruit komen... Ik althans....quote:Op vrijdag 18 november 2005 03:23 schreef _moder8or_ het volgende:
Hoe vaak zijn jullie al gearresteerd? Ik twee maal.
En ik heb al 2 rode kruizen bij mijn LEXUS staan
Nee hoor, je kunt gewoon naar een race toe rijden, ook je safehouse. Handig is het dat je er niet HOEFT er naar toe te rijden, dan kun je een quicksave doen voor als je in eens weg moet ofzo.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:38 schreef ijsmeis het volgende:
Wel een oké spel. Ik heb alleen zo'n idee dat ik er opuit gekeken ben.
Jammer vind ik het ook dat je gewoon naar een race kan gaan zonder er zelf naartoe te rijden (dit geldt ook voor de safe house bijvoorbeeld) .
Wel geinig is het politie-gedoe eromheen en het verhaal eromheen.
Ik weet dat het kan, maar ik vind dat het moetquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:00 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt gewoon naar een race toe rijden, ook je safehouse. Handig is het dat je er niet HOEFT er naar toe te rijden, dan kun je een quicksave doen voor als je in eens weg moet ofzo.
Dan gebruik je het toch nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet dat het kan, maar ik vind dat het moet. Is veel leuker.
Ik heb zo'n idee dat je nu veel sneller klaar bent met het spel.
Vet, kan je ook wappen in de auto dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dan gebruik je het toch nietIk zet ook meestal m'n GPRS aan
Die snellle optie is eigenlijk meer bedoeld om te kijken hoeveel races je moet behalen om tegen een Blacklist gast/wijf te racen... Maar ik geef je wel gelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet dat het kan, maar ik vind dat het moet. Is veel leuker.
Ik heb zo'n idee dat je nu veel sneller klaar bent met het spel.
Mijn vriendin 'Mia' deed dat nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:27 schreef Badabingea het volgende:
Wel handsfree bellen hea
Je bedoeld "World Map"quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:29 schreef CybPraetorian het volgende:
dat zat toch ook al in underground 2? dan kon je ook gewoon die list erbij pakken om te zien wat je nog niet gehaald had. Die heb ik alleen aan het einde ff gebruikt om de laatste races te winnen...
Ben ik al aan het aanmakenquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:47 schreef H-blast het volgende:
Word het niet weer is tijd voor een "[NFS:MW] Show hier je auto"- topic?![]()
ja die jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je bedoeld "World Map". Dan klopt het
Ja, die is kut... Die lukt me ook niet... Moet je minimaal 200 voor gaan... En ik haal elke keer door die kut bocht net de 195quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:55 schreef _moder8or_ het volgende:
Verdorie. Ik kom nu niet meer verder
Net voor de BL uitdaging heb ik een speedtrap foto nodig. Maar ik ben telkens te slow. Hoe hard moet je daar rijden om gefotografeerd te worden?
170km/h is niet genoeg
[[url=http://xs55.xs.to/pics/05465/IS30880.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik kom er echt niet. Nu 199 en nog nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:30 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, die is kut... Die lukt me ook niet... Moet je minimaal 200 voor gaan... En ik haal elke keer door die kut bocht net de 195
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |