Black edition heeft naast het spel nog wat extra`s zoals een apparte cd met soundtrack en een dvd met in de keuken van Need for speed, hoe ze het hebben gemaakt etc.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:46 schreef daNpy het volgende:
Wat is het verschil nou precies tussen de black edition en de EU versie?
Niet echte schade. De politiewagens kunnen helemaal aan gort, alleen jouw auto blijft op schade aan je raam en lak in tactquote:Op donderdag 17 november 2005 23:07 schreef xboxps2 het volgende:
zit er nu eindelijk schade in ?
Hij ziet er wel erg strak uit. Ik ben nu bezig om #13 te verslaanquote:Op donderdag 17 november 2005 23:43 schreef LoggedIn het volgende:
ik rijd nu in de mazda rx-8 van izzy.. paar kleine veranderingen en oehwat een auto
geweldig geluid komt daaruit, en hij rijdt fijn!
[afbeelding]
[afbeelding]
bounties heb je nodig om verder te kunnen in je career.. het geeft je 'wanted'-niveau aan, en dat moet op een bepaalde hoogte zijn voor je tegenstander op de blacklist je interessant genoeg vind om te racenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:53 schreef neggix het volgende:
Kreeg die tyfus politie niet afgeschud
[afbeelding]
Wat kan je eik met die punten die je haalt als er politie achter je aan zitIs dat om dingen te unlocken en zo most wanted mogelijk te zijn
bounty punten jah
ik ben nu bij #11, moet nodig weer wat geld bij elkaar zien te gaan rapenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:52 schreef _moder8or_ het volgende:
Hij ziet er wel erg strak uit. Ik ben nu bezig om #13 te verslaan
Geen ideequote:Op vrijdag 18 november 2005 00:02 schreef neggix het volgende:
Hoeveel oto's kun je eik kwijt in je garage? Nog niet naar gekeken ofzo
Heb zojuist 13 verslagen, nu dat wijfiequote:
Ik ben nu bij #12quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:16 schreef neggix het volgende:
[..]
Heb zojuist 13 verslagen, nu dat wijfie![]()
En zit op 11%Zal wel wat meer gedaan hebben dan ofzo
Ook de Mitsubitsu gekocht... Fijne wegligging. Nu twijfel ik nog of ik de RX8 ga kopen of ff wachten op de DB9
Yup heb het ook inderdaad al gemerkt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:23 schreef neggix het volgende:
Ohh ja.. Hebben jullie ook vaak met duels dat de pc ineens remt waardoor jij er zo langs kan en vaak doen ze dit aan het eind dus ook wintVond het nogal vaag... Bugje ofzo
RX8quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben nu bij #12Izzy. Kijken wat ze kan
Dan krijg ik straks haar mooie RX-8
.
Die Golf heb ik al lekker verkocht
yup, zit er nog inquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:32 schreef neggix het volgende:
[..]
RX8![]()
Hebben ze eik nog drag racingNog niet gezien
Inderdaad. Éen grote verandering! Wat ik wel mis, koplampen, neon, spiegels, audio, deuren, split hoods.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:39 schreef neggix het volgende:
Gelukkig.. Was al bang aan t worden
Ze hebben die shops wel beter gedaan.. Gewoon alles in 1 shop en niet performence en outside ergens anders
Al loopt ie soms nog wel wat stroef, is het verder super
Geen idee. Had wel ergens gelezen dat er nog meer audio pimpin in voor kwam dus lijkt me dat dat ook nog wel komt...quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Éen grote verandering! Wat ik wel mis, koplampen, neon, spiegels, audio, deuren, split hoods.
Moeten die nog komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |