Ja, maar die lijkt helemaal niet op die eclipse die ik heb zien staanquote:Op donderdag 17 november 2005 14:13 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
zie je dat grote blauwe ding op de screenshots die ik postte?
[..]
options, gameplay, en dan in het midden op metric zetten
Credits denk ik.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:04 schreef _moder8or_ het volgende:
Mooie screens, maar waar staat "pursuit crds" voor?
bij mij bleef de installeer ook hangen op de direct-x installatie.. met ctrl alt del afgesloten, en toen ging ie verderquote:Op donderdag 17 november 2005 16:05 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Klote spel, geeft aan dat ik geen DirectX 9.0c hebt en dat ballen "Hardware Support" geeft wel aan dat ik 9.0c heb
Bij mij komt er niets meer op. Baggerquote:Op donderdag 17 november 2005 16:29 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
bij mij bleef de installeer ook hangen op de direct-x installatie.. met ctrl alt del afgesloten, en toen ging ie verder
Vet stoer!!! Ik heb need for speed Road challenge, Porsche 200, underground 1 en underground 2.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:00 schreef _moder8or_ het volgende:
huh
[[url=http://xs55.xs.to/pics/05464/vb.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:04 schreef _moder8or_ het volgende:
Mooie screens, maar waar staat "pursuit crds" voor?
Dat weet ik ook wel, maar waarom zie ik dat dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 17:32 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ik zie alleen "pursuit cts" staan. Dat is natuurlijk pursuit costs.
Moet een jochie van 15 dat jou nog uitlaggen![]()
Het is heel duur asfalt, 1x slippen kost dus al $1750,-quote:Op donderdag 17 november 2005 17:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar waarom zie ik dat dan?
die zal je wel eerst moeten unlocken, ofzowquote:Op donderdag 17 november 2005 18:27 schreef _moder8or_ het volgende:
Trouwens: Bij quick race kan ik niet de BMW vindenHoe dat?
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:15 schreef Klonk het volgende:
helemaal goedgekeurd.
vooral de overgangen tussen races en gelijk er achteraan een zooi wouten achter je aan, erg leuk gedaan
Het echte natuurlijkquote:Op donderdag 17 november 2005 21:25 schreef MosPos het volgende:
Hebben we het hier over de Demo of over het echte spel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |