De DB9 idd.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:25 schreef Xrenity het volgende:
Tot 4 uur school
Kan niet wachten op de Aston Martin(die zit erin toch?)
Die politie-agent vond ik erger, dat was pas een wereldramp.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:04 schreef neggix het volgende:
Welke mitsubitsu is dat danIk zie em niet staan....
Verder begint het super... Filmpjes zien er goed uit, verhaal is leuk, en dat wijf is lekkerOndanks de VR dan
![]()
Loopt soms alleen iets wat traag.. Maar dan zal wel door me R9800pro komen
Game on
[..]
Wel ff opletten he.. Die nr1 heeft je auto gesaboteerd
Kick stukje hè?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:33 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Die politie-agent vond ik erger, dat was pas een wereldramp.
Politie-agent die mijn BMW M3 GTR bekrast met z`n kut sleutel.
Geluk weer voor die COP, dat het maar en GAME is.
Ja, vieze hufterquote:Op donderdag 17 november 2005 13:33 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Die politie-agent vond ik erger, dat was pas een wereldramp.
Politie-agent die mijn BMW M3 GTR bekrast met z`n kut sleutel.
Geluk weer voor die COP, dat het maar en GAME is.
Nou, ik werd er boos om, verdrietig. Wilde me al ziek melden op mijn werk, ik heb er nu nog rillingen van.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kick stukje hè?
wil je me in MSN toevoegen aub?
het is gelukkig maar een spelquote:Op donderdag 17 november 2005 13:39 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nou, ik werd er boos om, verdrietig. Wilde me al ziek melden op mijn werk, ik heb er nu nog rillingen van.
Zit niet zo vaak op msn, maar vanavond ben ik thuis, zal ik je wel effe toevoegen
Hoe kan jij het spelen??? Vanavond ??? Tis nog niet uit.. jij bent illigaal bezig vriendquote:Op donderdag 17 november 2005 13:46 schreef Martijn85 het volgende:
Ik krijg toch wel een beetje een harde plasser van die screens![]()
Vanvond hopelijk ook spelen, en dan is het wachten op mn nieuwe videokaartje en dan ben ik er helemaal klaar voor
Nou, als de online functie in het hele spel net zo bagger is als de demo hoeft het van mij nietquote:Op donderdag 17 november 2005 13:55 schreef Martijn85 het volgende:
Net zoals meer dan de helft van de mensen die in dit topic rond hangt
Alleen ga ik hem vanavond wel bestellen omdat ik ook wel online wil spelen.
Als je in Amerika woont nietquote:Op donderdag 17 november 2005 13:52 schreef WesHell het volgende:
[..]
Hoe kan jij het spelen??? Vanavond ??? Tis nog niet uit.. jij bent illigaal bezig vriend![]()
Ooh....quote:Op donderdag 17 november 2005 13:55 schreef Martijn85 het volgende:
Net zoals meer dan de helft van de mensen die in dit topic rond hangt
Alleen ga ik hem vanavond wel bestellen omdat ik ook wel online wil spelen.
zie je dat grote blauwe ding op de screenshots die ik postte?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:04 schreef neggix het volgende:
options, gameplay, en dan in het midden op metric zettenquote:Op donderdag 17 november 2005 13:23 schreef Boink het volgende:
Iemand enig idee hoe je de speed op KM/h zet ipv MPH?
Ik gok op de Eclipse, aangezien de andere de Evo is en die het zeker niet isquote:Op donderdag 17 november 2005 13:04 schreef neggix het volgende:
kloptquote:Op donderdag 17 november 2005 14:27 schreef Martijn85 het volgende:
Ik gok op de Eclipse, aangezien de andere de Evo is en die het zeker niet is
Bespaar me je details aub.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:37 schreef H-blast het volgende:
ik krijg van die Ecplise dus echt wel een stijve plasser. Damn wat ziet dat schatje er mooi uit![]()
![]()
Je neemt de woorden uit mn mondquote:Op donderdag 17 november 2005 14:37 schreef H-blast het volgende:
ik krijg van die Ecplise dus echt wel een stijve plasser. Damn wat ziet dat schatje er mooi uit![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |