abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 november 2005 @ 23:22:45 #51
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_32329985

Damn die Porsche die ligt me toch lekker op de weg!
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  Milf woensdag 16 november 2005 @ 23:23:48 #52
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_32330017
Discussies zijn andere topics voor.

Zoals FB Games.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_32330165
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:22 schreef DarkManta het volgende:
[[url=http://xs55.xs.to/pics/05463/screen.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]

Damn die Porsche die ligt me toch lekker op de weg!
Wordt je zeg maar verplicht om telkens een nieuwe auto te kopen? Omdat die bijvoorbeeld weer sneller gaan of kan je bijvoorbeeld zo'n porsche je hele blacklist periode houden en alleen maar verder tunen/uitbouwen of kan je dan niet meer meekomen met de anderen naarmate de game vordert?

Anders pimp je steeds een auto en moet je hem vervolgens naar een x aantal races weer wegdoen en een nieuwe kopen. Lijkt me beetje irritant.
pi_32330241
Zeg DarkManta je snapt het eindelijk . Heb je misschien MSN, ik heb tips voor je!
Voeg me maar toe
  woensdag 16 november 2005 @ 23:54:36 #55
124655 DarkManta
pi_32331029
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:28 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Wordt je zeg maar verplicht om telkens een nieuwe auto te kopen? Omdat die bijvoorbeeld weer sneller gaan of kan je bijvoorbeeld zo'n porsche je hele blacklist periode houden en alleen maar verder tunen/uitbouwen of kan je dan niet meer meekomen met de anderen naarmate de game vordert?

Anders pimp je steeds een auto en moet je hem vervolgens naar een x aantal races weer wegdoen en een nieuwe kopen. Lijkt me beetje irritant.
Oh nee hoor, je bent niet verplicht om telkens een nieuwe auto te kopen.
Ik zit nu gewoon in de Challenge series, daar krijg je van allerlei auto`s onder je kont.
De challenge wordt uiteraard steeds moeijliker.

De Career mode is helemaal super, je begint met een getune, gepimpte BMW M3 GTR , je doet een aantal races en als je wint krijg je een bepaald bedarg ligt er aan hoe snel je bent.

Op een gegeven moment in het spel, ik denk wat the fuck is dit nou? Net voor de finish klap mijn band. Maar dat hoort in het spel, met het gewonnen geld koop je een cheap ass auto, niet gepimpt of niks, en nu begint je carriere echt.

Je moet zorgen dat je in een blacklist komt, je moet tankstationen omverrijden(laten ontploffen), uit de kladde van de politie blijven. JE moet de snelste tijden halen tussen tolpoorten en noem maar op.

Je kunt wedden op races en nog dingen die ik moet uitproberen.

Ik ben helemaal verslaafd aan dit spel, super!

Alleen al uit respect ga ik dit spel kopen.

Normaal heb ik een "probeer" versie, probeer ik uit, schrijf een reviewtje en als het niet bevalt delete.
Bevalt ie wel, koop ik `m gelijk of ik krijg `m kado als mijn review wordt gepubliceerd.

[ Bericht 2% gewijzigd door DarkManta op 17-11-2005 12:53:15 ]
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  donderdag 17 november 2005 @ 00:03:02 #56
124655 DarkManta
pi_32331292

Die Audi TT , die vleugel!
Als je die wilt rijden en tunen, moet je sonny verslaan in de carreer mode.
pi_32331343
Ik heb dit :

Opgesteld door Worldracing.nl Forum
quote:
Je begint met een race, tegen de No.1 op de blacklist. halverwege wordt de race onderbroken en blik je terug.

Je start in die stad, rocktown oid. Daar knal je naar binnen met je vriendinnetje (mia). Aan het stoplicht wordt je aangehouden door de hoofdagent, die zegt dat ie je auto gaat strippen om te kijken of hij wel streetlegal is enz. Het is duidelijk dat deze man niet van streetracen houdt. Als hij dan wordt weggeroepen om een high-speed achtervolging te gaan ondersteunen neemt hij nog wel even de moeite om een flinke kras op je BMW M3-GTR te zetten.

Dan krijg je in een afwisseling van races en filmpjes te zien hoe jij de stad bent binnengekomen en hoe je je carriere hebt gemaakt. Zo race je bijvoorbeeld tegen enkele gasten op de blacklist. Als je deze races hebt afgerond kom je weer terug in de race die je onafgemaakt achter je liet. Je begint weer bij de start. Na een tijdje racen hoor je je vriendin, net zoals in het eerste filmpje, zeggen dat er iets mis is met je auto en dat je MOET stoppen. Omdat je raced voor eigendomsbewijzen laat je dat natuurlijk en knal je door. Na een paar bochten begeeft je auto het alsnog....

Race verloren, M3 kwijt. Back to stock!

Dan mag je dus met het geld wat je in de races (dagen) daarvoor hebt verdiend je weg terug naar de top gaan bevechten. Je moet de blacklist, een lijst met racers die het meest gezocht worden, afwerken. Je begint onderaan, en zo werk je je weg op.

Niet alleen moet je racen, het aanzien wordt ook bepaald in hoeverre jij gezocht wordt door de politie. Des te hoger de beloning voor jouw hoofd (bounty), des te beter voor de blacklist. Naar mate je hoger komt in de blacklist (ik heb no. 15 inmiddels op zijn donder gegeven), krijg je meer aanzien. Autobedrijven verkopen je betere en duurdere auto's, tuners verkopen je betere onderdelen en ga zo maar door.

Ook is het gebied wat we in de demo speelde maar 1/4e van de totale map. De andere gebieden moet je ook unlocken door je hoger op de blacklist te classificeren. Als je uiteindelijk je doel volbracht hebt ben je, inderdaad...

"the most wanted"

Maar om daar te komen, moet je een hoop doen. Het blijkt dat razor, de gast die je auto krijgt, je in de val heeft gelokt. Hij heeft je auto gesaboteerd. Inmiddels staat razor bovenaan de blacklist, en hij heeft jouw auto gebruikt om daar te komen!
In de OP geflikkerd
pi_32332108
Dit is een mooi screenshotje

[ Bericht 25% gewijzigd door _moder8or_ op 17-11-2005 00:45:09 ]
  donderdag 17 november 2005 @ 00:49:40 #59
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32332548
Je bedoelt dat zijn tweetal leuke screenshots .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 17 november 2005 @ 01:42:03 #60
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32333521
Valt me nu pas op, twee keer Marsipulami als avatar
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_32335889
Dit topic wordt nu direct verwezen naar My Active Topics

Als mn broertje een beetje luistert kan ik vanavond ook spelen

[ Bericht 3% gewijzigd door Martijn85 op 17-11-2005 09:56:01 ]
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  donderdag 17 november 2005 @ 09:49:24 #62
62913 Blik
The one and Only!
pi_32336020
met een beetje geluk kan ik morgen ook gaan spelen
pi_32337385
De Black Edition is toch te bestellen alleen heet hij dan de Special Edition

http://www.nedgame.com

Er staat alleen nog geen plaatje bij, maar ik neem aan dat ze de Black Edition bedoelen
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_32337885
Ik kan niet wachten!
pi_32338222
Nog 5 dagen tot de release
pi_32340686
Bruut, die Mitsubishi
pi_32340756
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Bruut, die Mitsubishi
ik wou eigenlijk voor de Audi TT gaan, maar toen zag ik deze.. was nog net wat beter

maar heb niet zoveel geld voor upgrades ben nu bij nr 13
pi_32340846
Welke mitsubitsu is dat dan Ik zie em niet staan....

Verder begint het super... Filmpjes zien er goed uit, verhaal is leuk, en dat wijf is lekker Ondanks de VR dan
Loopt soms alleen iets wat traag.. Maar dan zal wel door me R9800pro komen

Game on
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:54 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Op een gegeven moment in het spel, ik denk wat the fuck is dit nou? Net voor de finish klap mijn band. Maar dat hoort in het spel, met het gewonnen geld koop je een cheap ass auto, niet gepimpt of niks, en nu begint je carriere echt.
Wel ff opletten he.. Die nr1 heeft je auto gesaboteerd
O+ BlaBlub O+
pi_32341035
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:01 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

ik wou eigenlijk voor de Audi TT gaan, maar toen zag ik deze.. was nog net wat beter

maar heb niet zoveel geld voor upgrades ben nu bij nr 13
Ik heb hem nog niet gespeeld Alleen de demo
  donderdag 17 november 2005 @ 13:20:20 #71
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_32341244
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:28 schreef _moder8or_ het volgende:
Nog 5 dagen tot de release
2 december toch pas?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 17 november 2005 @ 13:23:09 #72
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_32341317
Iemand enig idee hoe je de speed op KM/h zet ipv MPH?
pi_32341389
Tot 4 uur school

Kan niet wachten op de Aston Martin (die zit erin toch?)
pi_32341446
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:23 schreef Boink het volgende:
Iemand enig idee hoe je de speed op KM/h zet ipv MPH?
Ja, iets met metric veranderen.. Staat nu op static ofzo.. In je opties gewoon...
O+ BlaBlub O+
pi_32341551
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:20 schreef daNpy het volgende:

[..]

2 december toch pas?
De XBOX360.PSP wel ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')