quote:Op woensdag 16 november 2005 21:07 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
Ik zie steeds vaker een Audi A4 voorbij komen bij die online play. Enige idee waar je die kan halen ?
Wordt toch niet op gereageerd, dus niet mauwen.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:31 schreef MMaRsu het volgende:
Okay mensen, laatste waarschuwing.
De eerste persoon die hier om warez vraagt oid, krijgt een ban.
Al iets te vaak gebeurt in deze reeks.
Maakt me niet uit, als er maar geluisterd word. Sommige mensen hebben er ook gewoon last vanquote:Op woensdag 16 november 2005 21:43 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
[..]
Wordt toch niet op gereageerd, dus niet mauwen.
Definieer "sommige" mensen ?quote:Op woensdag 16 november 2005 21:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, als er maar geluisterd word. Sommige mensen hebben er ook gewoon last van.
En de eerstvolgende die het over warez heeft krijgt gewoon een ban, dat heb ik volgens mij nu wel duidelijk gemaakt.
Andere users die hier ook meekijken/posten.quote:
Heb gewoon geen gevoel voor gezag. En helemaal niet voor ******* zoals het gam modje hier.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:56 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey, luister verdomme eens naar MMaRsu. Er word té vaak om warez geroepen, zoals de reactie van rwbink.
Luister nou verdorie gewoon en doe normaal. Dan is er NIETS aan de hand
En nu maar gewoon negeren die handel. Andersquote:Op woensdag 16 november 2005 21:59 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
[..]
Heb gewoon geen gevoel voor gezag. En helemaal niet voor ******* zoals het gam modje hier.
Maar mij zul je geen warez zien posten hier
Amen, MMaRsu kan maar beter aan z'n scooter gaan sleutelenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:59 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
[..]
Heb gewoon geen gevoel voor gezag. En helemaal niet voor ******* zoals het gam modje hier.
Maar mij zul je geen warez zien posten hier
Dadelijk nog wat screenshots posten.quote:
DarkManta. Thumbnail je plaatjes aubquote:Op woensdag 16 november 2005 22:03 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Dadelijk nog wat screenshots posten.
Fit is echt het geilste race-spel dat ik ooit gezien heb!
Ohw sorry, zo dadelijk even doenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
DarkManta. Thumbnail je plaatjes aub. http://xs.to
Wat zijn we weer volwassenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:02 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Amen, MMaRsu kan maar beter aan z'n scooter gaan sleutelen
O wacht, of wist die deze post weer?
Is gaaf hequote:Op woensdag 16 november 2005 22:24 schreef ElmarO het volgende:
Gezellig vliegen met z'n drieën
[[url=http://xs55.xs.to/pics/05463/sprong.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Programmeursquote:
Zeg, is er een probleem?quote:Op woensdag 16 november 2005 22:02 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Amen, MMaRsu kan maar beter aan z'n scooter gaan sleutelen
O wacht, of wist die deze post weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |