Ben er nu ook inderdaad mee bezigquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:01 schreef Tom-my het volgende:
woei die challenges buiten je career zijn ook leuk als je ff met een andere auto wil crossen
Ach, misschien volgend jaar in deel Xquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:18 schreef DrDentz het volgende:
je moet gewoon je stuurtje kunnen zien, cockpit view, zoals in deel 3 en 4bij de nieuwe delen kan het nooit meer, superstom
Dit is inderdaad nr 9quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:21 schreef DrDentz het volgende:
hoeveelste is dit wel niet, deel 9 ofzo? nfs, nfs2 [se], nfs3, nfs4, nfs:p2000, nfs hp2, nfs u, nfs u2, nfs mw
Er is toch ook zo'n mercedes nfs?quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dit is inderdaad nr 9
1. NFS
2. NFS II -> NFS II SE
3. NFS III Hot Pursuit
4. NFS IV High Stakes / Road Challenge
5. NFS V Porsche Unleashed 2000
6. NFS VI Hot Pursuit II
7. NFS VII Underground
8. NFS VIII Underground II
9. NFS IX Most Wanted
Dan moeten ze mij meer feliciteren! ik ben bij nummer 12quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:31 schreef tonks het volgende:
Ik heb dat eerste kereltje verslagen: Feliciteer me!
Euhm nou het was gewoon in Career maar zo kan je het opzich ook wel omschrijven jaquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:29 schreef _moder8or_ het volgende:
Je bedoeld "Catch Up" mode Filipe?
nee, dat is Mercedes Benz World Racing, lijkt er wel wat op, maar heeft niets met NFS te maken.quote:
Ik bij nr 9quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan moeten ze mij meer feliciteren! ik ben bij nummer 12![]()
Aha, ben echt niet thuis in spelletjesquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, dat is Mercedes Benz World Racing, lijkt er wel wat op, maar heeft niets met NFS te maken.
Je doet helemaal geen spelletjes spelen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:46 schreef tonks het volgende:
[..]
Aha, ben echt niet thuis in spelletjes.
Niet op mijn Mac en amper op mijn xbox, alleen ik speelde wel eens harry potter en need for speed en poker.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je doet helemaal geen spelletjes spelen?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:56 schreef washandje het volgende:
Nu ongeveer 20 challenges gedaan. Khad net een hele moeilijke waar ik twee spike strips moest ontwijken en dan nog de cops kwijtraken. Gaat niet heel lekker met heli enz. achter je aan, maar tis gelukt
Je hebt een MAC?quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Niet op mijn Mac en amper op mijn xbox, alleen ik speelde wel eens harry potter en need for speed en poker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |