Ik krijg hem dus de 22e binnenquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:43 schreef i2Them2 het volgende:
Heb net ook Need For Speed: Most Wanted (Special Edition) besteld. Heb er echt zin in. Hopelijk is hij snel binnen. Kan ik eindelijk echt gaan racen
![]()
ik ben nu ook bij die gast.. hoop wel dat ik dat roze slipje win, anders moet ik die auto kopenquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:40 schreef Fillipe het volgende:
Yes, gisteren de pinkslip gewonnen bij Baron en nu rij ik dus in zijn Porsche!
Lucky youquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:40 schreef Fillipe het volgende:
Yes, gisteren de pinkslip gewonnen bij Baron en nu rij ik dus in zijn Porsche!
Kan je niet echt met elkaar vergelijken, maar dit raced wel een stuk leuker weg moet ik zeggenquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:49 schreef Conflict het volgende:
Ik heb 'm ook voor op de xbox, ff kijken of het beter dan Forza Motorsport is....
ja, hier precies hetzelfde.. ben dan ook wel blij met de showcase optiequote:Op zaterdag 19 november 2005 13:17 schreef Fillipe het volgende:
Dit is het enigste spel waar ik het jammer vind dat ik altijd vanuit de (zeg maar) bumpercamera rijdt. Ik zie m'n hele auto dus niet als ik race en die zijn juist zo mooi! Mensen die wel met de camera achter de auto kunnen racen hebben dus mazzelen zien hun bolide de gehele tijd. Ik kan dat echt niet, zo irritant vanachter de auto racen. Het gevoel van geen controle hebben en pas laat reageren op wat er voor je gebeurt.
Maar ja blijft zonde
Vroeg ik me inderdaad ook afquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:33 schreef H-blast het volgende:
kan je nu ook weer los bumpers enzo kopen? Want ik ben nog niet ver, en kan alleen complete bodykits kopen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |