Dat is hoe "most wanted" je bent. Hoe hoger het getal, hoe meer politie er is, hoe slimmer ze worden en hoe moeilijker het je wordt ze af te schudden.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:05 schreef DarkManta het volgende:
weet iemand wat dat vlammetje betekent bij je map?
vind ik erg leuk gedaan. Als je de auto wil heb je eigenlijk 2/3e kans dat je hem ook haalt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tja, je krijgt nadat je iemand verslagen heb 2 dingen kado die je mag uitzoekn. Je hebt drie vraagtekentjes en 3 unique upgrades! Je moet die vraagtekentjes kiezen (welke is altijd weer anders)
In 1 van die vraagtekentjes zit dus een pink slip
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?? Is dit als je het spel uitspeelt? THanks!quote:Op donderdag 17 november 2005 17:00 schreef _moder8or_ het volgende:
huh
[[url=http://xs55.xs.to/pics/05464/vb.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
rhino'squote:Op vrijdag 18 november 2005 20:30 schreef Fillipe het volgende:
Woh die grotere poltieauto's die je echt hard rammen (naam v/d auto even kwijt) zijn best pittig.
jup in je save housequote:Op vrijdag 18 november 2005 22:47 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
Kan je trouwens je auto ook verkopen ?
Die brakke golf bijv. hoef ik niet.
Zo te zien krijg je per soort overtreding een 'punt', de eerste politiewagen rammen, de eerste keer van de weg af rijden (in de berm), de eerste keer een 'hit and run' enz leveren wel punten op.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:17 schreef Klonk het volgende:
ik vraag me ook af wat je moet doen om ''punten' voor reckless driving te krijgen ik rij als een maniak, zou in m'n eentje een heel seizoen blik op de weg kunnen voelen, rij de halve stad aan gort, maar puntjes daarvoor krijgen, ho maar
Dat is als je nfsu hebt geinstalleerd dan krijg je extra cash.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:23 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?? Is dit als je het spel uitspeelt? THanks!![]()
Sure. In de savehouse selecteer je eerst de auto, en ram je op de '1' toetsquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:47 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
Kan je trouwens je auto ook verkopen ?
Die brakke golf bijv. hoef ik niet.
Dit kreeg ik te zien toen ik voor het eerst in de showroom kwam (waarbij je je eerste auto gaat aanschaffen)quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:23 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?? Is dit als je het spel uitspeelt? THanks!![]()
Spike strips komt pas later, ik ben nu bij #9 in de BL, en heb voor het eerst choppers gezienquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:03 schreef maestro1980 het volgende:
[..]
vind ik erg leuk gedaan. Als je de auto wil heb je eigenlijk 2/3e kans dat je hem ook haalt.
Ik moet alleen nog een echt heavy achtervolging meemaken; spikestrips, helikopters e.d. lijkt me wel eens leuk. meestal schud ik de politie per ongeluk te vroeg af
De challenges zijn ook erg leukquote:Op zaterdag 19 november 2005 09:22 schreef HOOKIIPA het volgende:
Choppers als in motors?
Heb wel al spike strips gezien inderdaad, makkelijk te ontwijken
Ben nou meer challenges aan het doen dan de career mode,
die ga ik komend weekend samen met mijn vriendin spelen
ik vind het juist veel leuker om lekker met mn eigen auto's te klotenquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:44 schreef washandje het volgende:
[..]
De challenges zijn ook erg leuk
Vooral omdat je dan al een voorgebakken autootje krijgt.
Nee als helikoptersquote:Op zaterdag 19 november 2005 09:22 schreef HOOKIIPA het volgende:
Choppers als in motors?
Heb wel al spike strips gezien inderdaad, makkelijk te ontwijken
Ben nou meer challenges aan het doen dan de career mode,
die ga ik komend weekend samen met mijn vriendin spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |