Je zet ze in de map "overige" op je geheugenkaart.quote:Op maandag 28 november 2005 20:21 schreef Kriebbel het volgende:
Oké ik heb ook zo'n cardreader, en als ik bv een game download (via de pc) in welke directory zet ik 'm dan?
ik kan totaal niet werken met nokia's. ik snap die menu's gewoon nietquote:Op maandag 28 november 2005 20:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]op dit moment nog niet
Nokia nooit problemen mee gehad. SE na 3 weken kapot
http://maestro.intramail.ru/files/java/index.php?name=Aquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:02 schreef Snatched het volgende:
Waar downloaden jullie over het algemeen je Games, Ringtones, thema's etc?
Top! Bedankt!quote:Op maandag 28 november 2005 21:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je zet ze in de map "overige" op je geheugenkaart.
Kaart in je telefoon doen, naar je bestandsbeheer---->> overige en dan kun je de spellen installeren!
Hij is weer open ... meteen maar ff 20 games gedownloadquote:
Maak je die map aan op je geheugenkaart, of staat die onder een map die standaard op je geheugenkaart staat?quote:Op maandag 28 november 2005 21:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je zet ze in de map "overige" op je geheugenkaart.
Kaart in je telefoon doen, naar je bestandsbeheer---->> overige en dan kun je de spellen installeren!
Die map staat standaard op je kaart. Alleen bij mij was het "other"quote:Op woensdag 30 november 2005 09:32 schreef Snatched het volgende:
[..]
Maak je die map aan op je geheugenkaart, of staat die onder een map die standaard op je geheugenkaart staat?
Of zet je 'm rechtstreeks over via Bluetooth of Infrarood? Ik heb namelijk alleen een USB aansluiting, en die cardreader
En weer closedquote:Op woensdag 30 november 2005 09:30 schreef Snatched het volgende:
[..]
Hij is weer open ... meteen maar ff 20 games gedownloadmoet wel wat goeds tussen zitten
Hm, dan moet ik even kijken ... ik heb alleen DCIM / MP3 / BLABLA (zal wel voor video's zijn). FF door de mappen bladeren, misschien op een subniveau.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:53 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Die map staat standaard op je kaart. Alleen bij mij was het "other"
quote:En weer closed![]()
Subniveau inderdaad, kan het zo niet voor je opzoeken waar precies, want zit nu op stage. Wil vanavond wel even kijken! (als jehet nog niet hebt kunnen vinden)quote:Op woensdag 30 november 2005 10:03 schreef Snatched het volgende:
[..]
Hm, dan moet ik even kijken ... ik heb alleen DCIM / MP3 / BLABLA (zal wel voor video's zijn). FF door de mappen bladeren, misschien op een subniveau.
Thanks anyway!
Ik ga vanavond wel even neuzen ... dat 3e mapje zal hem wel wezenquote:Op woensdag 30 november 2005 10:17 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Subniveau inderdaad, kan het zo niet voor je opzoeken waar precies, want zit nu op stage. Wil vanavond wel even kijken! (als jehet nog niet hebt kunnen vinden)
Hij werkt hier nu ookquote:Op woensdag 30 november 2005 10:32 schreef Snatched het volgende:
Bij mij doet die site het gewoon, btw.
Ik wil je de games wel doormailen, die ik heb?
Dat was 'mquote:Op woensdag 30 november 2005 10:33 schreef jan55en het volgende:
De map "MSSEMC/Media Files/other"
De site is weer open!quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:17 schreef Skv het volgende:
[..]
http://maestro.intramail.ru/files/java/index.php?name=A
Honderden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |