Ik werk bij een gsm reparatie centrum. Maar wat ik daar gehoord heb over de nieuwe firmware is dat deze op dit moment alleen in het Engels en Frans beschikbaar is. Nederlands zal komende dagen ergens volgen. Wat precies de veranderingen zijn durf ik niet te zeggen, ik zal het eens navragen op het werk.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:44 schreef Nathox het volgende:
Waar werk je dan darkshadow83? Ik denk dat veel van ons hier namelijk niet kunnen wachten op die FW... Is er een manier om m anders dan via de SE support site te flashen met die nieuwe versie?

Als je dat ff zou willen posten danquote:Op woensdag 7 december 2005 17:11 schreef darkshadow83 het volgende:
[..]
Ik werk bij een gsm reparatie centrum. Maar wat ik daar gehoord heb over de nieuwe firmware is dat deze op dit moment alleen in het Engels en Frans beschikbaar is. Nederlands zal komende dagen ergens volgen. Wat precies de veranderingen zijn durf ik niet te zeggen, ik zal het eens navragen op het werk.

Ook met de oordopjeskabel erin?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:04 schreef Slicky het volgende:
laat die shutter sound nou is opzouten, ik kan nooit stiekem foto's maken van chickies in de trein

yep...quote:Op donderdag 8 december 2005 11:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook met de oordopjeskabel erin?

Dat gaat inderdaad nu niet al te snelquote:Op woensdag 7 december 2005 20:20 schreef Nathox het volgende:
Damn, ik kan niet wachten!! Ik heb even geprobeerd om via de Amerikaanse site de updateservice te doen, maar dat werkt niet. Krijg ik evengoed de melding dat mn phone al up to date is. Nog even afwachten dan maar...
Ben echt benieuwd of ie merkbaar sneller is met foto's inzoomen en doorkijken, zou echt te chill zijn

een lotgenoot!!! dat heb ik nou ook...quote:Op donderdag 8 december 2005 15:13 schreef Skv het volgende:
Waar kan je zo'n batterijklepje kopen?
Mijne tyft er veel te snel af

Ik vind het echt kutquote:Op donderdag 8 december 2005 20:48 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
een lotgenoot!!! dat heb ik nou ook...![]()

jammer dat ik blut ben...quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:59 schreef Skv het volgende:
De Sandisk 2GB kaartjes kosten nog maar 150 euri
Binnenkort maar eens aanschaffen.

Wat moet je nou met 2 GB?quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:59 schreef Skv het volgende:
De Sandisk 2GB kaartjes kosten nog maar 150 euri
Binnenkort maar eens aanschaffen.

Deze misschien bruikbaar: http://myw800.lasyk.net/p(...)Euro-Calculator.html ?quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:25 schreef bugelplayer het volgende:
Heeft iemand een euroconverter om op mijn GSM te plaatsen, waarvoor dank

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |