Owja, ik zit in Bredaquote:Op woensdag 16 november 2005 16:34 schreef dontcare het volgende:
Register kadaster checken ....
kadaster
Ik weet nu al dat dat niet is, omdat het particulier verhuur isquote:Op woensdag 16 november 2005 20:38 schreef k_man het volgende:
Als je ziet dat de eigenaar een woningbouwvereniging is lijkt me dat een sterke indicatie.
Kleine opsomming:quote:
Bij mijn weten geen onderhuur.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:14 schreef k_man het volgende:
Ah. Een huisjesmelker dus, maar geen illegale onderhuur ofzo.
Volgens mij mag jij binnenkort de politie bij jou op de stoep verwachten.. Wat dacht je van een hennepkwekerij????quote:Op woensdag 16 november 2005 21:59 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Kleine opsomming:
...
- Mysterieze warme plekken op de vloer. (Zelfs in het heetst van de zomer!!!) Gekleurd licht komend van de kelder (Ik had een gaatje om doorheen te kijken![]()
...
Ook mijn eerste gedachtequote:Op vrijdag 18 november 2005 11:37 schreef FrankV34 het volgende:
[..]
Volgens mij mag jij binnenkort de politie bij jou op de stoep verwachten.. Wat dacht je van een hennepkwekerij????
Als de kweker een goede installatie heeft hoeft dat niet. Dan wordt alles gefilterd dacht ik.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:47 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Mijne ook![]()
Maar ruik je kwekerijen doorgaans niet? Zeker als er gat in de vloer zit![]()
Het is een kelderquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:19 schreef sanger het volgende:
[..]
Als de kweker een goede installatie heeft hoeft dat niet. Dan wordt alles gefilterd dacht ik.
Misschien is het ook wel een hete onderbuurvrouw??? Dan snap ik dat gaatje meteen!
Kennissen van mij hebben 2 jaar naast een huis gewoond waarin wiet geteeld werd. Ze roken niets. Ze vonden alleen af en toe Grodan (steenwol matten waarin die zooi geteeld wordt) in de buurt en soms was er gerommel 's nachts in het huis. Maar ze hebben in 2 jaar nooit iemand gezien.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:47 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Mijne ook![]()
Maar ruik je kwekerijen doorgaans niet? Zeker als er gat in de vloer zit![]()
via stadhuisbreda toevallig?quote:
Yepquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
via stadhuisbreda toevallig?
Nou, stadhuisbreda staat al niet ingeschreven in het handelsregister. Het bedrijf achter stadhuisbreda blijkt B.E.T.E.R. Consultancy B.V. te zijn... En je kunt natuurlijk bij de kamer van koophandel wel wat informatie over die firma opvragen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |