abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32317852
Zojuist verscheen er op de FP een artikeltje over Huurpiraten ( Amsterdamse strijd tegen 'huurpiraten' succes )
Ik en m'n vriendin huren een studio via particuliere verhuur. En die vertrouwde ik sinds het begin dat we introkken al niet echt.

Hoe kan ik te weten komen of alles wel echt in de haak is? Het bemiddelingsbureau (dat tevens ook de woningen gelijk verhuurd ) heeft inmiddels wel een kantoorpandje, een echte secretaresse, etc. Maar dat heeft aan mijn vetrouwen nog bijsterd weinig gedaan. Naar verluid van verhalen proberen ze de halve stad op te kopen om ze daarna voor eigenlijk buitengewoon veel te verhuren
pi_32318109
Register kadaster checken ....

kadaster
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_32318237
Har set the sails. is it talk like a pirate day already?
pi_32318430
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:34 schreef dontcare het volgende:
Register kadaster checken ....

kadaster
Owja, ik zit in Breda

Maar goed, iedere stad heeft een Kadaster.

Na een kleine zoektocht kwam ik hier trouwens uit: http://www.kadaster.nl/ lijkt me wel makkelijk

Stel dat ik zo'n uitreksel heb. Hoe zou ik het dan moeten zien of het wel of niet in de haak is?
pi_32324827
Als je ziet dat de eigenaar een woningbouwvereniging is lijkt me dat een sterke indicatie.
pi_32326115
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:38 schreef k_man het volgende:
Als je ziet dat de eigenaar een woningbouwvereniging is lijkt me dat een sterke indicatie.
Ik weet nu al dat dat niet is, omdat het particulier verhuur is
pi_32326242
Wat denk je dan dat er mis is?
pi_32327354
quote:
Op woensdag 16 november 2005 21:24 schreef k_man het volgende:
Wat denk je dan dat er mis is?
Kleine opsomming:

- Verhuurder wilt met schaduwcontract werken
- Van diverse richtingen is aangegeven dat de gemeente het mogelijk gewoonweg niet eens is met het redelijk groots opgezet verhuur hier. Wij zouden bij de voordeur al geen naamplaatje of aparte bel mogen (lekker wel gedaan )
- Huurprijzen totaal niet volgens de puntentelling. Ik heb er al wel 150 euro per maand vanaf kunnen krijgen zonder al te veel problemen. (dit lijkt me een bekentenis van de verhuurder dat ie gewoon schoftig veel eigenlijk vraagt)
- Mysterieze warme plekken op de vloer. (Zelfs in het heetst van de zomer!!!) Gekleurd licht komend van de kelder (Ik had een gaatje om doorheen te kijken
- De verhuurder cq bemiddelaar straalt geniepigheid uit. Dus er is ook gewoon een gevoel van; daar zou zomaar wel eens iets mis kunnen zijn
pi_32327840
Ah. Een huisjesmelker dus, maar geen illegale onderhuur ofzo.
pi_32328006
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:14 schreef k_man het volgende:
Ah. Een huisjesmelker dus, maar geen illegale onderhuur ofzo.
Bij mijn weten geen onderhuur.
pi_32328527
Dan heb je aan het kadaster ook vrij weinig.
pi_32367878
quote:
Op woensdag 16 november 2005 21:59 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Kleine opsomming:

...
- Mysterieze warme plekken op de vloer. (Zelfs in het heetst van de zomer!!!) Gekleurd licht komend van de kelder (Ik had een gaatje om doorheen te kijken
...
Volgens mij mag jij binnenkort de politie bij jou op de stoep verwachten.. Wat dacht je van een hennepkwekerij????
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
  vrijdag 18 november 2005 @ 11:41:59 #13
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_32367972
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 11:37 schreef FrankV34 het volgende:

[..]

Volgens mij mag jij binnenkort de politie bij jou op de stoep verwachten.. Wat dacht je van een hennepkwekerij????
Ook mijn eerste gedachte
pi_32368086
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 11:41 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Ook mijn eerste gedachte
Mijne ook

Maar ruik je kwekerijen doorgaans niet? Zeker als er gat in de vloer zit
  vrijdag 18 november 2005 @ 12:19:45 #15
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_32368875
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 11:47 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Mijne ook

Als de kweker een goede installatie heeft hoeft dat niet. Dan wordt alles gefilterd dacht ik.
Misschien is het ook wel een hete onderbuurvrouw??? Dan snap ik dat gaatje meteen!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_32369957
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:19 schreef sanger het volgende:

[..]

Als de kweker een goede installatie heeft hoeft dat niet. Dan wordt alles gefilterd dacht ik.
Misschien is het ook wel een hete onderbuurvrouw??? Dan snap ik dat gaatje meteen!
Het is een kelder
pi_32370054
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 11:47 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Mijne ook

Kennissen van mij hebben 2 jaar naast een huis gewoond waarin wiet geteeld werd. Ze roken niets. Ze vonden alleen af en toe Grodan (steenwol matten waarin die zooi geteeld wordt) in de buurt en soms was er gerommel 's nachts in het huis. Maar ze hebben in 2 jaar nooit iemand gezien.

Tot opeens de politie een inval deed en er 5000-10000 planten uit het huis haalde. Bleek het huis van de zolder tot beneden vol te staan.

Goh de buren hebben wel altijd de gordijnen dicht he schat
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
pi_32370133
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:45 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Owja, ik zit in Breda
via stadhuisbreda toevallig?
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_32371113
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

via stadhuisbreda toevallig?
Yep
pi_32434058
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:43 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Yep
Nou, stadhuisbreda staat al niet ingeschreven in het handelsregister. Het bedrijf achter stadhuisbreda blijkt B.E.T.E.R. Consultancy B.V. te zijn... En je kunt natuurlijk bij de kamer van koophandel wel wat informatie over die firma opvragen.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')