abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32317295
2 weken geleden heb ik een leuk meisje ontmoet. nja we zijn naar de bioscoop gegaan en het klikte wel en ze vroeg of we daarna naar een café gingen. ik vond het allemaal wel goed, dus ik ging mee;). nou leuk en aardig, was heel gezellig en dat vond zij ook, nou toen was de muziek gestopt en gingen we naar huis. daar hebben we met elkaar gezoend voor het afscheid!

de volgende dag was ik met wat vrienden op een feest daar vond ik het erg gezellig, toen het feest aan het einde kwam, ben ik met haar naar huis gefietst. nou daar nog even gezoend. tot het echt te laat werd en pakte me fiets en ging naar huis. toen ik uiteindelijk thuis was kreeg ik een sms’je "ben je al veilig thuis gekomen? anders ken ik niet van me nachtrust genieten". nou ik helemaal in de wolken.

toen ging het fout! want ik dee namelijk iets doms, iets heeeeeeeeel doms.

nl, een vriend van mij die ken achter wachtwoorden komen, en is dus ook achter die van haar gekomen...(want ik vroeg of hij dat wou doen) en heb haar mail gelezen. en haar vriendinnen onder elkaar hebben het echt over alles. nou ik hele verhalen gelezen, waar ik dus ook in voor kwam. en elk negatief dingetje vatte ik allemaal te serieus op (en vergat het hele positieve). dus ik zat echt in een dip toen ik dat las. en wat doe ik? ik doe heel dom. ik zeg tegen haar "oké, ik heb het verpest, tot ooit." en heb haar geblokkeerd en verwijdert uit me msn-lijst (jaa ik weet, té erg!) 5 min later kreeg ik een sms’je en ze vroeg wat er aan de hand was. dus ik kom weer op msn en leg het ene en het andere uit. maar ik las mijn gesprekken eens na, en grrr wat kwam ik toch zielig over, het leek net of het de einde van de wereld was. (altlans, zo voelde ik me op dat moment wel even)...en ineens zegt ze " je bent me typ eigenlijk niet"...omdat moment kon ik wel door de grond zakken. nou ik door het dolle heen, ik ging me bed in en begon spontaan ( ) te huilen...

nou ik dacht, ach kom op morgen op school zie ik weer een paar leuke meisjes. maar ik zag niets! ik bleef maar verliefd op die ene.

dus ik dacht, nou nu ze dat heeft gezegd praat ze nooit meer aardig enzo. maar in tegendeel ze doet nu juist nog aardiger en het lijkt wel of ze me nog steeds leuk vindt.

nou we zijn 2 weken verder en ze is nog steeds met hoofdgedachte.

zo ook: haar beste vriendin vroeg of ik kwam op haar feest. dus ik zei: nee sorry ik kan niet, waarop zij antwoordde: ahh kom op, je vriendin is erook; nja, oke dacht ik bij mezelf. en jawel hoor, nadat ik het allemaal over me heen liet komen, ben ik weer helemaal verliefd. maar ik wil niet meer! ik wil niet meer verliefd zijn op haar! maar het lukt gewoon niet!! helllp wat moet ik doen, ik wil niet meer :p...

(en verklaar me niet voor watje; ga geen spelfouten eruit halen als je het verhaal snapt; indien wel, niet antwoorden graag).

nu heb ik er echt onwijs veel spijt van, en als ik dit misschien niet had geweten hadden we misschien nu wel een relatie. dus soms is het maar beter om niet altijd alles te weten.
pi_32317365
waarom wil je niet meer verliefd zijn op haar?
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_32317409
quote:
op woensdag 16 november 2005 16:08 schreef fling het volgende:
waarom wil je niet meer verliefd zijn op haar?
omdat ik het gevoel heb, dat ik aan het lijntje wordt gehouden door haar. of dat ze misschien alleen maar gezellig wil praten. en daar is natuurlijk niks mis mee, en dat wil ik gewoon ook. ik wil haar nu zien als "vriend".
pi_32317424
ni sow aanstellen, en voortaan geen mail meer lezen van iemand anders..
doen watje hart je in geeft..? go for it zou ik zeggen!
pi_32317450
wtf zit je nou moeilijk te doen dan

gewoon nuecken!
  woensdag 16 november 2005 @ 16:11:16 #6
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_32317462
quote:
dus ik kom weer op msn en leg het ene en het andere uit.
dus ze weet dat je haar mail hebt gelezen? zo nee, dan zie ik nog wel kansen voor je. dan zou ik gewoon naar dat feest gaan en kijken hoe het uitpakt.
pi_32317467
dusss
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_32317479
quote:
op woensdag 16 november 2005 16:10 schreef nathantje het volgende:
doen watje hart je in geeft..? go for it zou ik zeggen!
maar na-dat ik zo zielig heb gedaan, zegt ze dat ik haar typ niet ben. maar ze komt nu wel weer terug (dat is mijn gevoel).
pi_32317491
quote:
op woensdag 16 november 2005 16:09 schreef faratjuh het volgende:

[..]

omdat ik het gevoel heb, dat ik aan het lijntje wordt gehouden door haar. of dat ze misschien alleen maar gezellig wil praten. en daar is natuurlijk niks mis mee, en dat wil ik gewoon ook. ik wil haar nu zien als "vriend".
volgens mij wil je dat helemaal niet. volgens mij ben je gewoon onzeker maar wil je nog steeds heel graag dat het wat wordt tussen jullie.
zij zal de eerste stap nu niet meer zetten, dat heeft ze al een keer gedaan en toen reageerde je compleet geflipt. dus je zal het zelf moeten doen. succes
pi_32317517
mensen confronteren met dingen die je geen reet aan gaan is geen beste tactiek. en dan druk ik het nog zachtjes uit
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_32317518
quote:
op woensdag 16 november 2005 16:11 schreef frollo het volgende:

[..]

dus ze weet dat je haar mail hebt gelezen? zo nee, dan zie ik nog wel kansen voor je. dan zou ik gewoon naar dat feest gaan en kijken hoe het uitpakt.
ze weet niet dat ik haar mail heb gelezen. maar er kwam maar 1 negatief dingetje uit hé, en dat nam ik zoooo serieus op. en heb gezegd dat ik het gevoel had dat ik dat dingetje fout dee. en ze vertelde me toen dat ze sprakeloos was.
pi_32317520
oh dat vergeet ik nog: die actie met die mail is echt dieptriest
pi_32317540
quote:
op woensdag 16 november 2005 16:12 schreef fling het volgende:

[..]

volgens mij wil je dat helemaal niet. volgens mij ben je gewoon onzeker maar wil je nog steeds heel graag dat het wat wordt tussen jullie.
zij zal de eerste stap nu niet meer zetten, dat heeft ze al een keer gedaan en toen reageerde je compleet geflipt. dus je zal het zelf moeten doen. succes
over dat onzekerheid over mij heb je gelijk. ook dat het nog wat wordt tussen ons heb je ook gelijk. maar zij stappen? leg dat eens uit.
pi_32317569
quote:
op woensdag 16 november 2005 16:13 schreef fling het volgende:
oh dat vergeet ik nog: die actie met die mail is echt dieptriest
ja dat weet ik, ik walg nu echt van mezelf als ik daar aan denk .
pi_32317571
laat het dan gewoon een duidelijk tip voor de volgende keer zijn: lees haar mail gewoon niet. als iemand dat bij mij zou doen, kon die meteen daarblijven. tis gewoon een inbreuk op haar privacy.
pi_32317581
quote:
op woensdag 16 november 2005 16:13 schreef faratjuh het volgende:

[..]

ze weet niet dat ik haar mail heb gelezen. maar er kwam maar 1 negatief dingetje uit hé, en dat nam ik zoooo serieus op. en heb gezegd dat ik het gevoel had dat ik dat dingetje fout dee. en ze vertelde me toen dat ze sprakeloos was.
baggeractie om haar meel te gaan lezen .. waarom eigenlijk?
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
pi_32317592
quote:
op woensdag 16 november 2005 16:13 schreef blokhut het volgende:
mensen confronteren met dingen die je geen reet aan gaan is geen beste tactiek. en dan druk ik het nog zachtjes uit
extreem zachtjes. ik had 'm aangegeven.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  woensdag 16 november 2005 @ 16:16:44 #18
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_32317601
quote:
op woensdag 16 november 2005 16:13 schreef blokhut het volgende:
en dan druk ik het nog zachtjes uit
je doet inderdaad een flinke gooi naar de understatementbokaal.
Ik ga naar huis.
  woensdag 16 november 2005 @ 16:18:41 #19
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_32317650
quote:
op woensdag 16 november 2005 16:13 schreef faratjuh het volgende:
maar er kwam maar 1 negatief dingetje uit hé,...
wat dan?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_32317688
quote:
op woensdag 16 november 2005 16:10 schreef roellie80 het volgende:
wtf zit je nou moeilijk te doen dan

gewoon nuecken!
idd je stelt je een beetje aan hoor, ze is leuk, maar toch wil je haar niet?
pi_32317708
quote:
op woensdag 16 november 2005 16:14 schreef faratjuh het volgende:

[..]

over dat onzekerheid over mij heb je gelijk. ook dat het nog wat wordt tussen ons heb je ook gelijk. maar zij stappen? leg dat eens uit.
ze is geschrokken toen je zo raar deed, daarom zal ze nu de eerste stap niet meer zetten. mijn advies: ga naar dat feest, zoek haar op, heb het gezellig, drink wat samen (niet te veel) en op een geschikt moment kijk je har diep in d'r ogen en zeg je dat je er zo van baalt hoe het tussen jullie gelopen is en dat je d'r eigenlijk toch best heel erg leuk vindt.
het ergste wat er kan gebeuren is dat je een blauwtje loopt maar da's ook niet het einde van de wereld.
  woensdag 16 november 2005 @ 16:23:53 #22
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_32317798
als ze nou vriendelijk en goed gezelschap is wat let je dan om gewoon zonder dubbele agenda in haar omgeving te zijn. leuke mensen zijn geweldig om bij in je buurt te hebben namelijk. een ontspan een beetje. als je een gewoonte maakt van dit krampachtige gedoe dan loop je de hele dag strak van stress door het leven.
Jawohl Herr Kaloin!
  woensdag 16 november 2005 @ 16:27:16 #23
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_32317886
dat vraagteken in de op mag overigens worden vervangen door een uitroepteken. je bent verliefd en dus een stuurloze en roekeloze kluns zonder enig idee waar hij mee bezig is. en dat alles alleen maar om háár. vergeet je niet ervan te genieten ! ?

Jawohl Herr Kaloin!
pi_32317917
1 negatief dingetje?

wat het schenden van privacy?
  woensdag 16 november 2005 @ 16:28:51 #25
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32317940
je zoende slecht? hehe, maar het lijkt erop dat zij jou nog wel ziet zitten. dus niet zo angstig doen, gewoon nuchter haar verkennen en ontdekken hoe ze werkelijk is, dan kijk je wel verder.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')