jah idd, ik zie heel veel shops zonder kvk nummer, en de buitenlandse shops dan die in nederland leveren ? :S die hebben toch ook geen kvkquote:Op woensdag 16 november 2005 14:39 schreef Brentmeister het volgende:
Je kan op E-Bay ook een webwinkel beginnen, heb je dat daar dan ook allemaal voor nodig
Valt een webshop ook niet onder een vrij beroep ?quote:Oprichtingsvereisten
Voor de oprichting van een eenmanszaak is geen akte nodig, de oprichting is "vormvrij". Inschrijving van de eenmanszaak in het handelsregister is verplicht. Alleen beoefenaren van vrije beroepen hoeven niet te worden ingeschreven in het handelsregister, dit geldt bijvoorbeeld voor artsen en advocaten. Klik hier voor een lijst van alle vrije beroepen.
Nee, je bent in principe gewoon ondernemer.quote:Valt een webshop ook niet onder een vrij beroep ?
ok dus alleen een kvk en een btw nmrquote:Op woensdag 16 november 2005 14:48 schreef Smoved het volgende:
[..]
Nee, je bent in principe gewoon ondernemer.
KvK kom je niet onderuit als je het legaal wilt doen, net als een BTW nummer.
Diploma's en vergunningen heb je verder niet nodig.
Dat klopt jaquote:Op woensdag 16 november 2005 14:49 schreef DeFiAnCe_NL het volgende:
[..]
ok dus alleen een kvk en een btw nmrthnx m8, weet je zeker dat dat klopt ?
Inderdaad heb je een KvK nummer nodig als je een onderneming begint. Het BTW nummer is im sommige gevallen niet verplicht, maar in jouw geval wel. Als het goed is wordt dat je SoFi-nummer+B01.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:49 schreef DeFiAnCe_NL het volgende:
[..]
ok dus alleen een kvk en een btw nmrthnx m8, weet je zeker dat dat klopt ?
Inderdaad. Bij de KvK kunnen ze je prima vertellen wat je allemaal nodig hebt. Ook heeft de ABN Amro bank volgens mij wel eens informatiedagen voor startende ondernemers, lijkt me ook erg handig. Zie er de laatste tijd veel reclame voor op tv, dus zal wel binnenkort weer plaatsvinden (of het is net geweest).quote:Op woensdag 16 november 2005 15:01 schreef rainmaker2k het volgende:
Weet je wat jij zou moeten doen?.....![]()
Het word een Goodies webshop, zoals mini (spy)camera's etc.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:06 schreef polini het volgende:
Wat voor webshop wordt het?
En hoe ga je dat inkopen? Lijkt me dat niet iedereen zomaar dingen kan gaan inkopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |