Ja, dat moet bijna wel. Alleen als de deuvels ook gelijmd zijn dan loop ik het risico om de fineer kapot te maken. Ik hoop dat iemand hier ervaring heeft met die kasten en dus weet of ze standaard gelijmd zijn of niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:44 schreef TrenTs het volgende:
Wellicht met deuvels?
De administratie weet het nietquote:Op woensdag 16 november 2005 13:53 schreef TrenTs het volgende:
Is bellen met de keukenverkoper geen mogelijkheid?
Owja... Die planken zitten er inderdaad af fabriek al in...quote:Op woensdag 16 november 2005 13:53 schreef DaBuzzzzz het volgende:
deuvels zijn bijna altijd verlijmt af fabriek, kijk eens in de zijwanden van de kastjes ernaast...
Aan de ander kant; is beschadiging zo erg?? het zit IN het kastje, niet aan de buitenkant
Ook waar, ik ga het zaterdag wel eens proberen. Anders moet ik de plank er uit zagen en een nieuwe bestellen. Gaat ook weer wat kosten.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:53 schreef DaBuzzzzz het volgende:
deuvels zijn bijna altijd verlijmt af fabriek, kijk eens in de zijwanden van de kastjes ernaast...
Aan de ander kant; is beschadiging zo erg?? het zit IN het kastje, niet aan de buitenkant
Inderdaad. En omdat ik een grotere oven er in wil hebben moet die plank dus een stukje (10 cm) omhoog. Ik kan de plank aan gort zagen en een nieuwe kopen maar dat is eigenlijk niet m'n bedoeling. Ik wil 'm er uit 'wippen' en hoger monteren.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
Owja... Die planken zitten er inderdaad af fabriek al in...
Goeie tip !! Bedankt !!quote:Op woensdag 16 november 2005 23:19 schreef menkaa het volgende:
ben je van plan de hele kast eruit te halen dan een zijwand eraf te halen en zo de legplank te verzetten zoniet dan zul je hem er niet heel uitkrijgen. als je de kast wel demonteerd snij dan met een scherp stanley mes eerst precies boven en onder de melamine/ fineer door zo gaat alleen de melamine kapot waar de legplank heeft gezeten en geen hele plakken hout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |