Zou je denken? En hoe zit het dan als je het verkoopt bijvoorbeeld? De nieuwe eigenaar heeft dan ook de originelen in bezit.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:35 schreef Five_Horizons het volgende:
Zolang het voor eigen gebruik is en je hebt de originelen in je bezit, dan mag je volgens mij gewoon kopiëren.
Dan zul je de kopieën mee moeten leveren.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:38 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
Zou je denken? En hoe zit het dan als je het verkoopt bijvoorbeeld? De nieuwe eigenaar heeft dan ook de originelen in bezit.
Dat zal komen omdat een cd goedkoper is dan een bandje.quote:Tevens is het zo dat je bij studieplan minder betaald voor cassetebandjes dan voor cd's.
quote:Maar misschien moet ik studieplan zelf maar even mailen of het voor eigen gebruik toegestaan is.
Een cd is inderdaad goedkoper dan een bandje. Maar toch betaal je méér voor een cd...quote:Op woensdag 16 november 2005 13:42 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan zul je de kopieën mee moeten leveren.
[..]
Dat zal komen omdat een cd goedkoper is dan een bandje.
[..
Ik weet het wel zeker dat het zo is.
Maar dat heeft niets te maken met auteursrechten.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:47 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
Een cd is inderdaad goedkoper dan een bandje. Maar toch betaal je méér voor een cd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |