abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 november 2005 @ 12:05:48 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32310618
Hirsi Ali doet aangifte tegen imam

Uitgegeven: 16 november 2005 09:26

DEN HAAG - Tweede Kamerlid Hirsi Ali (VVD) heeft bij de politie aangifte wegens bedreiging gedaan door imam Sheich Fawaz van de Haagse As Soennah-moskee. Een VVD-woordvoerster heeft dat woensdag gezegd.
Fawaz had op internet aangekondigd dat Hirsi Ali zal worden "weggeblazen door de wind van de veranderende tijden" en dat haar "de vervloeking van Allah" te wachten staat. Fawaz kwam in 2002 in het nieuws, toen het tv-programma NOVA delen van preken van hem uitzond. Daarin riep hij op tot het vernietigen van de vijanden van de islam.

Bron en Bron

-----------------------------------------------------------------------------------------

Hirsi Ali, voor dit soort geneuzel heeft ze altijd tijd genoeg lijkt het, doet ze eigenlijk nog wel het werk waarvoor ze betaald wordt van onze belastingcenten? Voorheen acteerde ze nog wel dat ze stevig in haar schoenen stond en dapper is met o.a. de opmerking:"Ik ga door." Dit blijkt dus schijn, ze is uiterst kinderachtig blijkt maar weer.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_32310752
en jij vind ut een respectabele imam? zegt genoeg over je eigen 'kwaliteiten'...
pi_32310753
Ik heb dat stuk gelezen en het is niet alleen literair ver onder de maat, maar ook opgesteld in een stijl die potentiele Mohammed Beeeeeehs alleen maar kan opzwepen.

(Kennisgeving; hierbij negeer ik alle lulverhalen die Bullshitboy onder het wakend oog van de forumpolitie neerkliedert.)
pi_32310852
Mensen die oproepen tot "het vernietigen van" mogen sowieso wel aangepakt worden. Ik zou niet weten waarom het feit dat Hirsi Ali dit op zich neemt tegen haar zou moeten spreken.
  woensdag 16 november 2005 @ 12:15:47 #5
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32310923
quote:
(respectabele)
.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_32310972
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:05 schreef BansheeBoy het volgende:
ze is uiterst kinderachtig blijkt maar weer.
Waaruit blijkt dit volgens jou?

Als jij elke dag meerdere malen word bedreigd met oa. de dood, dan maak je wel tijd om aangifte te doen!

TS is vind jou kinderachtig door dit soort topics te openen.....
Huh?
  woensdag 16 november 2005 @ 12:19:26 #7
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_32311039
quote:
"weggeblazen door de wind van de veranderende tijden" en dat haar "de vervloeking van Allah"
En dat preekt tot de nederlandse moslims.
Doe eens normaal Bullshitboy, dit slaat dus nergens op wat je roept.

Respectabel.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_32311155
Om stemmingmakerij te voorkomen TT aangepast. Een dergelijk waardeoordeel over betrokkene gekoppeld aan de OP zal slechts af doen aan de discussie.
  woensdag 16 november 2005 @ 12:25:17 #9
13462 BansheeBoy
pi_32311244
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:22 schreef kLowJow het volgende:
Om stemmingmakerij te voorkomen TT aangepast. Een dergelijk waardeoordeel over betrokkene gekoppeld aan de OP zal slechts af doen aan de discussie.
Ja, ik merk het. Dat doet het topic geen goed. Kan iemand (respectabele) uit de topictitel weghalen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 16 november 2005 @ 12:27:35 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_32311312
Ja je weet wat hij denkt, maar hij zegt het niet. Het is sowieso behoorlijk afgezwakt met wat er in menig heilig boek te vinden is. Dus het zal wel weer een gevalletje vrijheid van godsdienstuiting worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 16 november 2005 @ 12:27:41 #11
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_32311315
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, ik merk het. Dat doet het topic geen goed. Kan iemand (respectabele) uit de topictitel weghalen.

²
Leg eens uit waarom die imam zo respectabel is?
Want ieder respectabel geïntegreerde nederlander roept de toorn van Allah af op een medeburger.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_32311327
Verwerpelijk wat hij heeft gezegd/geschreven, maar wat mij betreft mag hij dat doen. Vrijheid van meningsuiting voor iedereen. Als ik wil zeggen dat de islamieten zullen worden weggeblazen door de wind van de veranderende tijden en dat de islamietjes de vervloeking van Jahweh Elohim Wodan of weet ik het wie hen te wachten staat dan vind ik dat mijn goed recht. Vrijheid van meningsuitng boven alles wat mij betreft.
eeeh
pi_32311570
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:27 schreef DaveHarris het volgende:
Verwerpelijk wat hij heeft gezegd/geschreven, maar wat mij betreft mag hij dat doen. Vrijheid van meningsuiting voor iedereen. Als ik wil zeggen dat de islamieten zullen worden weggeblazen door de wind van de veranderende tijden en dat de islamietjes de vervloeking van Jahweh Elohim Wodan of weet ik het wie hen te wachten staat dan vind ik dat mijn goed recht. Vrijheid van meningsuitng boven alles wat mij betreft.
Vrijheid van meningsuiting eindigt waar smaad, laster of bedreiging tegen een persoon begint. Deze "preek" is rechtstreeks tot Hirsi Ali gericht
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  woensdag 16 november 2005 @ 12:34:58 #14
8369 speknek
Another day another slay
pi_32311616
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:33 schreef Thisbe het volgende:
Vrijheid van meningsuiting eindigt waar smaad, laster of bedreiging tegen een persoon begint. Deze "preek" is rechtstreeks tot Hirsi Ali gericht
Niet als het door een religieus voorman op basis van geloof wordt gezegd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_32311777
Ik ben echt voor vrijheid van meningsuiting tot in het ultieme. Dus als die imam denkt dat hij een profeet is en het nodig vindt om de toekomst te voorspellen dan moet hij dat lekker doen, geen probleem wat mij betreft Maar dat de wet daar anders over spreekt is natuurlijk goed mogelijk.
eeeh
pi_32311827
Damn, ik vind het schokkend dat mensen als jij, turk en GroteKahn het nog voor dit stuk onkruid opnemen!

Als jij je zo uitlaat als je ergens te gast bent, mag je dan blijven?
Als ik hetzelfde over moslims zeg in jouw huis, wordt je dan NIET boos?

Kom op zeg, het feit dat moslims het voor deze imam (en andere) opnemen bewijst al weer dat integratie niet werkt .
Elmo loves u.
pi_32311985
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:39 schreef DaveHarris het volgende:
Ik ben echt voor vrijheid van meningsuiting tot in het ultieme. Dus als die imam denkt dat hij een profeet is en het nodig vindt om de toekomst te voorspellen dan moet hij dat lekker doen, geen probleem wat mij betreft Maar dat de wet daar anders over spreekt is natuurlijk goed mogelijk.
Dat doet de wet inderdaad. Er zijn vele zaken geweest voor de Hoge Raad over vrijheid van meningsuiting versus smaad, bedreiging.
Helaas is het inderdaad zo dat als je een lasterlijke uistpraak bezigt onder de vlag van een religie, je net iets meer beschermd wordt dan de niet-religieuze die een soortgelijke uitspraak doet.
Dat is de reden dat ik niet zo dol ben op religie
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  woensdag 16 november 2005 @ 12:48:01 #18
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32312074
Het is vooral wat hij zegt over het "vernietigen van de vijanden van de islam" wat te ver gaat, niet wat hij over Hirsi Ali zelf zegt.

Dat maakt het niet minder erg natuurlijk. Het is namelijk oproepen tot haat en mogelijk zelfs geweld

Als hij consequent gelovig zou zijn en zou geloven in de almacht van Allah, dan zou hij er ook wel op vertrouwen dat Allah zélf dat zaakje wel zou regelen?

Vraag: waarom heeft Allah zijn gelovigen nodig om de "vijanden van de islam" te "vernietigen"? Is hij dan toch niet zo almachtig?
---verdwijnt---
pi_32312194
Allah werlt met loonslaafjes ala Mohammed Bouyeri..
eeeh
  woensdag 16 november 2005 @ 14:54:56 #20
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_32315365
Door zo te reageren geeft hij Ayaan eigenlijk gelijk. Dat doen alle moslims die zo fel reageren op haar en haar uitlatingen. Jammer dat ze dat zelf niet zien.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 16 november 2005 @ 15:36:56 #21
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_32316519
En zoals gewoonlijk geeft BSB geen enkel antwoord op de aan hem gestelde vragen. Erg zwak, open dan geen topic als je discussie toch nooit durft aan te gaan.

De bewuste imam mag wat mij betreft zo snel mogelijk worden uitgezet. Ik heb het niet zo op imams die oproepen de 'vijanden van de Islam' te vernietigen. En een goeie move van AHA dat ze aangift doet tegen die engerd.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  woensdag 16 november 2005 @ 16:02:51 #22
13462 BansheeBoy
pi_32317224
quote:
Op woensdag 16 november 2005 15:36 schreef Marietje_34 het volgende:
En zoals gewoonlijk geeft BSB geen enkel antwoord op de aan hem gestelde vragen. Erg zwak, open dan geen topic als je discussie toch nooit durft aan te gaan.
Ik ben net weer op Fok!, maar ik zie niet echt een concrete vraag, derhalve is dit ook geen vraag-Bansheeboy topic, die kunnen we, indien daar animo voor is, openen in General Chat.
quote:
De bewuste imam mag wat mij betreft zo snel mogelijk worden uitgezet. Ik heb het niet zo op imams die oproepen de 'vijanden van de Islam' te vernietigen. En een goeie move van AHA dat ze aangift doet tegen die engerd.
Ik zie niet in wat hier verkeerd aan is, de vijanden kiezen er toch zelf voor om vijand te zijn, dan mag je ook de lasten dragen, en niet alleen met de lusten van dergelijk gedrag te koop lopen, ik noem een Hirsi Ali als uitstekend voorbeeld.

²
pi_32317515
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Hirsi Ali doet aangifte tegen imam

Uitgegeven: 16 november 2005 09:26

DEN HAAG - Tweede Kamerlid Hirsi Ali (VVD) heeft bij de politie aangifte wegens bedreiging gedaan door imam Sheich Fawaz van de Haagse As Soennah-moskee. Een VVD-woordvoerster heeft dat woensdag gezegd.
Fawaz had op internet aangekondigd dat Hirsi Ali zal worden "weggeblazen door de wind van de veranderende tijden" en dat haar "de vervloeking van Allah" te wachten staat. Fawaz kwam in 2002 in het nieuws, toen het tv-programma NOVA delen van preken van hem uitzond. Daarin riep hij op tot het vernietigen van de vijanden van de islam.

Bron en Bron

-----------------------------------------------------------------------------------------

Hirsi Ali, voor dit soort geneuzel heeft ze altijd tijd genoeg lijkt het, doet ze eigenlijk nog wel het werk waarvoor ze betaald wordt van onze belastingcenten? Voorheen acteerde ze nog wel dat ze stevig in haar schoenen stond en dapper is met o.a. de opmerking:"Ik ga door." Dit blijkt dus schijn, ze is uiterst kinderachtig blijkt maar weer.

²
Bijkomend is dat ze weinig kaas heeft gegeten van het begrip vrijheid van meningsuiting. Paar weken terug kwam ze nog bij Nova om te vertellen hoe geweldig vrijheid van meningsuiting wel niet is en zaten ze te mekkeren dat moslims niet moeten zeuren als anderen grenzen van uitingen opzoeken. En nu dit?
  woensdag 16 november 2005 @ 16:16:46 #24
13462 BansheeBoy
pi_32317602
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:13 schreef Kajegi het volgende:

[..]

Bijkomend is dat ze weinig kaas heeft gegeten van het begrip vrijheid van meningsuiting. Paar weken terug kwam ze nog bij Nova om te vertellen hoe geweldig vrijheid van meningsuiting wel niet is en zaten ze te mekkeren dat moslims niet moeten zeuren als anderen grenzen van uitingen opzoeken. En nu dit?
Klopt, mooi verwoord inderdaad, meer waarheid kan niemand posten in dit topic ben ik bang. Mooi stukje dus...

²
  woensdag 16 november 2005 @ 16:24:27 #25
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_32317813
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben net weer op Fok!, maar ik zie niet echt een concrete vraag, derhalve is dit ook geen vraag-Bansheeboy topic, die kunnen we, indien daar animo voor is, openen in General Chat.
[..]

Ik zie niet in wat hier verkeerd aan is, de vijanden kiezen er toch zelf voor om vijand te zijn, dan mag je ook de lasten dragen, en niet alleen met de lusten van dergelijk gedrag te koop lopen, ik noem een Hirsi Ali als uitstekend voorbeeld.

²
lees es goed, dan zie je dat er wel degelijk een aantal mensen je om je mening vraagt. Ik ga het niet voor je uit kauwen.

Vijanden kiezen er zelf voor om vijand te zijn? Volgens knuppeltje Samir A. is iedere Nederlander een vijand van de Islam, omdat 'wij' deze regering hebben gekozen. Nooit gedacht dat ik nog eens als 'vijand van de Islam' zou worden betiteld.

En ik heb tegen de Islam niet meer dan ik tegen andere religies heb, dus ik beschouw mijzelf en (de meeste) medelanders zeker niet als vijand van welke godsdienst dan ook.

Gelukkig zijn de moslim collega's van mij hier dat met me eens. Maar dat zijn gewone aardige mensen, zonder enge radicale denkbeelden, die jij wel lijkt te hebben als ik je posts lees.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')