Waaruit blijkt dit volgens jou?quote:Op woensdag 16 november 2005 12:05 schreef BansheeBoy het volgende:
ze is uiterst kinderachtig blijkt maar weer.
En dat preekt tot de nederlandse moslims.quote:"weggeblazen door de wind van de veranderende tijden" en dat haar "de vervloeking van Allah"
Ja, ik merk het. Dat doet het topic geen goed. Kan iemand (respectabele) uit de topictitel weghalen.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:22 schreef kLowJow het volgende:
Om stemmingmakerij te voorkomen TT aangepast. Een dergelijk waardeoordeel over betrokkene gekoppeld aan de OP zal slechts af doen aan de discussie.
Leg eens uit waarom die imam zo respectabel is?quote:Op woensdag 16 november 2005 12:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik merk het. Dat doet het topic geen goed. Kan iemand (respectabele) uit de topictitel weghalen.²
Vrijheid van meningsuiting eindigt waar smaad, laster of bedreiging tegen een persoon begint. Deze "preek" is rechtstreeks tot Hirsi Ali gerichtquote:Op woensdag 16 november 2005 12:27 schreef DaveHarris het volgende:
Verwerpelijk wat hij heeft gezegd/geschreven, maar wat mij betreft mag hij dat doen. Vrijheid van meningsuiting voor iedereen. Als ik wil zeggen dat de islamieten zullen worden weggeblazen door de wind van de veranderende tijden en dat de islamietjes de vervloeking van Jahweh Elohim Wodan of weet ik het wie hen te wachten staat dan vind ik dat mijn goed recht. Vrijheid van meningsuitng boven alles wat mij betreft.
Niet als het door een religieus voorman op basis van geloof wordt gezegd.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:33 schreef Thisbe het volgende:
Vrijheid van meningsuiting eindigt waar smaad, laster of bedreiging tegen een persoon begint. Deze "preek" is rechtstreeks tot Hirsi Ali gericht![]()
Dat doet de wet inderdaad. Er zijn vele zaken geweest voor de Hoge Raad over vrijheid van meningsuiting versus smaad, bedreiging.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:39 schreef DaveHarris het volgende:
Ik ben echt voor vrijheid van meningsuiting tot in het ultieme. Dus als die imam denkt dat hij een profeet is en het nodig vindt om de toekomst te voorspellen dan moet hij dat lekker doen, geen probleem wat mij betreft Maar dat de wet daar anders over spreekt is natuurlijk goed mogelijk.
Ik ben net weer op Fok!, maar ik zie niet echt een concrete vraag, derhalve is dit ook geen vraag-Bansheeboy topic, die kunnen we, indien daar animo voor is, openen in General Chat.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:36 schreef Marietje_34 het volgende:
En zoals gewoonlijk geeft BSB geen enkel antwoord op de aan hem gestelde vragen. Erg zwak, open dan geen topic als je discussie toch nooit durft aan te gaan.![]()
Ik zie niet in wat hier verkeerd aan is, de vijanden kiezen er toch zelf voor om vijand te zijn, dan mag je ook de lasten dragen, en niet alleen met de lusten van dergelijk gedrag te koop lopen, ik noem een Hirsi Ali als uitstekend voorbeeld.quote:De bewuste imam mag wat mij betreft zo snel mogelijk worden uitgezet. Ik heb het niet zo op imams die oproepen de 'vijanden van de Islam' te vernietigen.En een goeie move van AHA dat ze aangift doet tegen die engerd.
Bijkomend is dat ze weinig kaas heeft gegeten van het begrip vrijheid van meningsuiting. Paar weken terug kwam ze nog bij Nova om te vertellen hoe geweldig vrijheid van meningsuiting wel niet is en zaten ze te mekkeren dat moslims niet moeten zeuren als anderen grenzen van uitingen opzoeken. En nu dit?quote:Op woensdag 16 november 2005 12:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Hirsi Ali doet aangifte tegen imam
Uitgegeven: 16 november 2005 09:26
DEN HAAG - Tweede Kamerlid Hirsi Ali (VVD) heeft bij de politie aangifte wegens bedreiging gedaan door imam Sheich Fawaz van de Haagse As Soennah-moskee. Een VVD-woordvoerster heeft dat woensdag gezegd.
Fawaz had op internet aangekondigd dat Hirsi Ali zal worden "weggeblazen door de wind van de veranderende tijden" en dat haar "de vervloeking van Allah" te wachten staat. Fawaz kwam in 2002 in het nieuws, toen het tv-programma NOVA delen van preken van hem uitzond. Daarin riep hij op tot het vernietigen van de vijanden van de islam.
Bron en Bron
-----------------------------------------------------------------------------------------
Hirsi Ali, voor dit soort geneuzel heeft ze altijd tijd genoeg lijkt het, doet ze eigenlijk nog wel het werk waarvoor ze betaald wordt van onze belastingcenten? Voorheen acteerde ze nog wel dat ze stevig in haar schoenen stond en dapper is met o.a. de opmerking:"Ik ga door." Dit blijkt dus schijn, ze is uiterst kinderachtig blijkt maar weer.²
Klopt, mooi verwoord inderdaad, meer waarheid kan niemand posten in dit topic ben ik bang. Mooi stukje dus...quote:Op woensdag 16 november 2005 16:13 schreef Kajegi het volgende:
[..]
Bijkomend is dat ze weinig kaas heeft gegeten van het begrip vrijheid van meningsuiting. Paar weken terug kwam ze nog bij Nova om te vertellen hoe geweldig vrijheid van meningsuiting wel niet is en zaten ze te mekkeren dat moslims niet moeten zeuren als anderen grenzen van uitingen opzoeken. En nu dit?![]()
lees es goed, dan zie je dat er wel degelijk een aantal mensen je om je mening vraagt. Ik ga het niet voor je uit kauwen.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben net weer op Fok!, maar ik zie niet echt een concrete vraag, derhalve is dit ook geen vraag-Bansheeboy topic, die kunnen we, indien daar animo voor is, openen in General Chat.
[..]
Ik zie niet in wat hier verkeerd aan is, de vijanden kiezen er toch zelf voor om vijand te zijn, dan mag je ook de lasten dragen, en niet alleen met de lusten van dergelijk gedrag te koop lopen, ik noem een Hirsi Ali als uitstekend voorbeeld.²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |