abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 november 2005 @ 12:05:48 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32310618
Hirsi Ali doet aangifte tegen imam

Uitgegeven: 16 november 2005 09:26

DEN HAAG - Tweede Kamerlid Hirsi Ali (VVD) heeft bij de politie aangifte wegens bedreiging gedaan door imam Sheich Fawaz van de Haagse As Soennah-moskee. Een VVD-woordvoerster heeft dat woensdag gezegd.
Fawaz had op internet aangekondigd dat Hirsi Ali zal worden "weggeblazen door de wind van de veranderende tijden" en dat haar "de vervloeking van Allah" te wachten staat. Fawaz kwam in 2002 in het nieuws, toen het tv-programma NOVA delen van preken van hem uitzond. Daarin riep hij op tot het vernietigen van de vijanden van de islam.

Bron en Bron

-----------------------------------------------------------------------------------------

Hirsi Ali, voor dit soort geneuzel heeft ze altijd tijd genoeg lijkt het, doet ze eigenlijk nog wel het werk waarvoor ze betaald wordt van onze belastingcenten? Voorheen acteerde ze nog wel dat ze stevig in haar schoenen stond en dapper is met o.a. de opmerking:"Ik ga door." Dit blijkt dus schijn, ze is uiterst kinderachtig blijkt maar weer.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_32310752
en jij vind ut een respectabele imam? zegt genoeg over je eigen 'kwaliteiten'...
pi_32310753
Ik heb dat stuk gelezen en het is niet alleen literair ver onder de maat, maar ook opgesteld in een stijl die potentiele Mohammed Beeeeeehs alleen maar kan opzwepen.

(Kennisgeving; hierbij negeer ik alle lulverhalen die Bullshitboy onder het wakend oog van de forumpolitie neerkliedert.)
pi_32310852
Mensen die oproepen tot "het vernietigen van" mogen sowieso wel aangepakt worden. Ik zou niet weten waarom het feit dat Hirsi Ali dit op zich neemt tegen haar zou moeten spreken.
  woensdag 16 november 2005 @ 12:15:47 #5
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32310923
quote:
(respectabele)
.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_32310972
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:05 schreef BansheeBoy het volgende:
ze is uiterst kinderachtig blijkt maar weer.
Waaruit blijkt dit volgens jou?

Als jij elke dag meerdere malen word bedreigd met oa. de dood, dan maak je wel tijd om aangifte te doen!

TS is vind jou kinderachtig door dit soort topics te openen.....
Huh?
  woensdag 16 november 2005 @ 12:19:26 #7
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_32311039
quote:
"weggeblazen door de wind van de veranderende tijden" en dat haar "de vervloeking van Allah"
En dat preekt tot de nederlandse moslims.
Doe eens normaal Bullshitboy, dit slaat dus nergens op wat je roept.

Respectabel.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_32311155
Om stemmingmakerij te voorkomen TT aangepast. Een dergelijk waardeoordeel over betrokkene gekoppeld aan de OP zal slechts af doen aan de discussie.
  woensdag 16 november 2005 @ 12:25:17 #9
13462 BansheeBoy
pi_32311244
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:22 schreef kLowJow het volgende:
Om stemmingmakerij te voorkomen TT aangepast. Een dergelijk waardeoordeel over betrokkene gekoppeld aan de OP zal slechts af doen aan de discussie.
Ja, ik merk het. Dat doet het topic geen goed. Kan iemand (respectabele) uit de topictitel weghalen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 16 november 2005 @ 12:27:35 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_32311312
Ja je weet wat hij denkt, maar hij zegt het niet. Het is sowieso behoorlijk afgezwakt met wat er in menig heilig boek te vinden is. Dus het zal wel weer een gevalletje vrijheid van godsdienstuiting worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 16 november 2005 @ 12:27:41 #11
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_32311315
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, ik merk het. Dat doet het topic geen goed. Kan iemand (respectabele) uit de topictitel weghalen.

²
Leg eens uit waarom die imam zo respectabel is?
Want ieder respectabel geïntegreerde nederlander roept de toorn van Allah af op een medeburger.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_32311327
Verwerpelijk wat hij heeft gezegd/geschreven, maar wat mij betreft mag hij dat doen. Vrijheid van meningsuiting voor iedereen. Als ik wil zeggen dat de islamieten zullen worden weggeblazen door de wind van de veranderende tijden en dat de islamietjes de vervloeking van Jahweh Elohim Wodan of weet ik het wie hen te wachten staat dan vind ik dat mijn goed recht. Vrijheid van meningsuitng boven alles wat mij betreft.
eeeh
pi_32311570
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:27 schreef DaveHarris het volgende:
Verwerpelijk wat hij heeft gezegd/geschreven, maar wat mij betreft mag hij dat doen. Vrijheid van meningsuiting voor iedereen. Als ik wil zeggen dat de islamieten zullen worden weggeblazen door de wind van de veranderende tijden en dat de islamietjes de vervloeking van Jahweh Elohim Wodan of weet ik het wie hen te wachten staat dan vind ik dat mijn goed recht. Vrijheid van meningsuitng boven alles wat mij betreft.
Vrijheid van meningsuiting eindigt waar smaad, laster of bedreiging tegen een persoon begint. Deze "preek" is rechtstreeks tot Hirsi Ali gericht
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  woensdag 16 november 2005 @ 12:34:58 #14
8369 speknek
Another day another slay
pi_32311616
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:33 schreef Thisbe het volgende:
Vrijheid van meningsuiting eindigt waar smaad, laster of bedreiging tegen een persoon begint. Deze "preek" is rechtstreeks tot Hirsi Ali gericht
Niet als het door een religieus voorman op basis van geloof wordt gezegd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_32311777
Ik ben echt voor vrijheid van meningsuiting tot in het ultieme. Dus als die imam denkt dat hij een profeet is en het nodig vindt om de toekomst te voorspellen dan moet hij dat lekker doen, geen probleem wat mij betreft Maar dat de wet daar anders over spreekt is natuurlijk goed mogelijk.
eeeh
pi_32311827
Damn, ik vind het schokkend dat mensen als jij, turk en GroteKahn het nog voor dit stuk onkruid opnemen!

Als jij je zo uitlaat als je ergens te gast bent, mag je dan blijven?
Als ik hetzelfde over moslims zeg in jouw huis, wordt je dan NIET boos?

Kom op zeg, het feit dat moslims het voor deze imam (en andere) opnemen bewijst al weer dat integratie niet werkt .
Elmo loves u.
pi_32311985
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:39 schreef DaveHarris het volgende:
Ik ben echt voor vrijheid van meningsuiting tot in het ultieme. Dus als die imam denkt dat hij een profeet is en het nodig vindt om de toekomst te voorspellen dan moet hij dat lekker doen, geen probleem wat mij betreft Maar dat de wet daar anders over spreekt is natuurlijk goed mogelijk.
Dat doet de wet inderdaad. Er zijn vele zaken geweest voor de Hoge Raad over vrijheid van meningsuiting versus smaad, bedreiging.
Helaas is het inderdaad zo dat als je een lasterlijke uistpraak bezigt onder de vlag van een religie, je net iets meer beschermd wordt dan de niet-religieuze die een soortgelijke uitspraak doet.
Dat is de reden dat ik niet zo dol ben op religie
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  woensdag 16 november 2005 @ 12:48:01 #18
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32312074
Het is vooral wat hij zegt over het "vernietigen van de vijanden van de islam" wat te ver gaat, niet wat hij over Hirsi Ali zelf zegt.

Dat maakt het niet minder erg natuurlijk. Het is namelijk oproepen tot haat en mogelijk zelfs geweld

Als hij consequent gelovig zou zijn en zou geloven in de almacht van Allah, dan zou hij er ook wel op vertrouwen dat Allah zélf dat zaakje wel zou regelen?

Vraag: waarom heeft Allah zijn gelovigen nodig om de "vijanden van de islam" te "vernietigen"? Is hij dan toch niet zo almachtig?
---verdwijnt---
pi_32312194
Allah werlt met loonslaafjes ala Mohammed Bouyeri..
eeeh
  woensdag 16 november 2005 @ 14:54:56 #20
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_32315365
Door zo te reageren geeft hij Ayaan eigenlijk gelijk. Dat doen alle moslims die zo fel reageren op haar en haar uitlatingen. Jammer dat ze dat zelf niet zien.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 16 november 2005 @ 15:36:56 #21
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_32316519
En zoals gewoonlijk geeft BSB geen enkel antwoord op de aan hem gestelde vragen. Erg zwak, open dan geen topic als je discussie toch nooit durft aan te gaan.

De bewuste imam mag wat mij betreft zo snel mogelijk worden uitgezet. Ik heb het niet zo op imams die oproepen de 'vijanden van de Islam' te vernietigen. En een goeie move van AHA dat ze aangift doet tegen die engerd.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  woensdag 16 november 2005 @ 16:02:51 #22
13462 BansheeBoy
pi_32317224
quote:
Op woensdag 16 november 2005 15:36 schreef Marietje_34 het volgende:
En zoals gewoonlijk geeft BSB geen enkel antwoord op de aan hem gestelde vragen. Erg zwak, open dan geen topic als je discussie toch nooit durft aan te gaan.
Ik ben net weer op Fok!, maar ik zie niet echt een concrete vraag, derhalve is dit ook geen vraag-Bansheeboy topic, die kunnen we, indien daar animo voor is, openen in General Chat.
quote:
De bewuste imam mag wat mij betreft zo snel mogelijk worden uitgezet. Ik heb het niet zo op imams die oproepen de 'vijanden van de Islam' te vernietigen. En een goeie move van AHA dat ze aangift doet tegen die engerd.
Ik zie niet in wat hier verkeerd aan is, de vijanden kiezen er toch zelf voor om vijand te zijn, dan mag je ook de lasten dragen, en niet alleen met de lusten van dergelijk gedrag te koop lopen, ik noem een Hirsi Ali als uitstekend voorbeeld.

²
pi_32317515
quote:

DEN HAAG - Tweede Kamerlid Hirsi Ali (VVD) heeft bij de politie aangifte wegens bedreiging gedaan door imam Sheich Fawaz van de Haagse As Soennah-moskee. Een VVD-woordvoerster heeft dat woensdag gezegd.
Fawaz had op internet aangekondigd dat Hirsi Ali zal worden "weggeblazen door de wind van de veranderende tijden" en dat haar "de vervloeking van Allah" te wachten staat. Fawaz kwam in 2002 in het nieuws, toen het tv-programma NOVA delen van preken van hem uitzond. Daarin riep hij op tot het vernietigen van de vijanden van de islam.

Bron en Bron

-----------------------------------------------------------------------------------------

Hirsi Ali, voor dit soort geneuzel heeft ze altijd tijd genoeg lijkt het, doet ze eigenlijk nog wel het werk waarvoor ze betaald wordt van onze belastingcenten? Voorheen acteerde ze nog wel dat ze stevig in haar schoenen stond en dapper is met o.a. de opmerking:"Ik ga door." Dit blijkt dus schijn, ze is uiterst kinderachtig blijkt maar weer.

²
Bijkomend is dat ze weinig kaas heeft gegeten van het begrip vrijheid van meningsuiting. Paar weken terug kwam ze nog bij Nova om te vertellen hoe geweldig vrijheid van meningsuiting wel niet is en zaten ze te mekkeren dat moslims niet moeten zeuren als anderen grenzen van uitingen opzoeken. En nu dit?
  woensdag 16 november 2005 @ 16:16:46 #24
13462 BansheeBoy
pi_32317602
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:13 schreef Kajegi het volgende:

[..]

Bijkomend is dat ze weinig kaas heeft gegeten van het begrip vrijheid van meningsuiting. Paar weken terug kwam ze nog bij Nova om te vertellen hoe geweldig vrijheid van meningsuiting wel niet is en zaten ze te mekkeren dat moslims niet moeten zeuren als anderen grenzen van uitingen opzoeken. En nu dit?
Klopt, mooi verwoord inderdaad, meer waarheid kan niemand posten in dit topic ben ik bang. Mooi stukje dus...

²
  woensdag 16 november 2005 @ 16:24:27 #25
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_32317813
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben net weer op Fok!, maar ik zie niet echt een concrete vraag, derhalve is dit ook geen vraag-Bansheeboy topic, die kunnen we, indien daar animo voor is, openen in General Chat.
[..]

Ik zie niet in wat hier verkeerd aan is, de vijanden kiezen er toch zelf voor om vijand te zijn, dan mag je ook de lasten dragen, en niet alleen met de lusten van dergelijk gedrag te koop lopen, ik noem een Hirsi Ali als uitstekend voorbeeld.

²
lees es goed, dan zie je dat er wel degelijk een aantal mensen je om je mening vraagt. Ik ga het niet voor je uit kauwen.

Vijanden kiezen er zelf voor om vijand te zijn? Volgens knuppeltje Samir A. is iedere Nederlander een vijand van de Islam, omdat 'wij' deze regering hebben gekozen. Nooit gedacht dat ik nog eens als 'vijand van de Islam' zou worden betiteld.

En ik heb tegen de Islam niet meer dan ik tegen andere religies heb, dus ik beschouw mijzelf en (de meeste) medelanders zeker niet als vijand van welke godsdienst dan ook.

Gelukkig zijn de moslim collega's van mij hier dat met me eens. Maar dat zijn gewone aardige mensen, zonder enge radicale denkbeelden, die jij wel lijkt te hebben als ik je posts lees.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  woensdag 16 november 2005 @ 16:43:01 #26
13462 BansheeBoy
pi_32318373
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:24 schreef Marietje_34 het volgende:

Gelukkig zijn de moslim collega's van mij hier dat met me eens. Maar dat zijn gewone aardige mensen, zonder enge radicale denkbeelden, die jij wel lijkt te hebben als ik je posts lees.
Ja, als je het zo bekijkt hoeft niemand zich dan ook aangesproken te voelen, tenzij ze zichzelf zien als "vijand van de Islam", immers geeft Imam Fawaz niet bij naam en toenaam aan wie hij bedoelt met de vijanden van de Islam.

Trouwen, ik ben ook erg aardig hoor, zeker als ik mijn collega's mag geloven.

²
  woensdag 16 november 2005 @ 17:19:50 #27
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32319376
Geloof

Das mijn toevoeging aan het hele gebeuren.

Geloof

Geloof = evil.

Geloof zorgt voor haat ook. En zo kun je doorgaan. Gelovigen zijn koppig en haatdragend. En dat is misschien een generalisatie maar zodra hun geloof in gevaar wordt gebracht worden ze dus gevaarlijk. Zeker als ze fanatiek zijn in hun geloof.

Blijf van mijn lijf wordt dan, blijf van mijn geloof. Ik blaas me anders op in een drukke straat als je aan mijn geloof komt.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 16 november 2005 @ 17:20:54 #28
13462 BansheeBoy
pi_32319409
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Geloof

Das mijn toevoeging aan het hele gebeuren.

Geloof
Het is in ieder geval een toevoeging, wat voor één valt nog over te debatteren, maar je doet in ieder geval moeite en dat is erg prijzenswaardig.

²
  woensdag 16 november 2005 @ 17:24:07 #29
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32319505
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is in ieder geval een toevoeging, wat voor één valt nog over te debatteren, maar je doet in ieder geval moeite en dat is erg prijzenswaardig.

²
Ik had stiekem meer toegevoegd nog

Maar geloof zorgt voor veel verloren energie en zo gaat veel kostbare tijd verloren ook. Als iedereen nu eens afstapt van geloof en samen gaat werken inplaats van zichzelf in een hokje te plaatsen. Dan is het wel een groot hokje. Hokje "Islam" , hokje ' Kabbala" , Hokje " Christendom".

En ga zo door. Het hokjesgedrag begint bij kleur en geloof. Eerst kleur, daarna geloof.

Hokjes
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_32323936
quote:

Bron en Bron

Hirsi Ali Imam Sheich Fawaz, voor dit soort geneuzel heeft ze hij altijd tijd genoeg lijkt het, doet ze hij eigenlijk nog wel het werk waarvoor ze betaald wordt hij aangesteld is van onze belastingcenten subsidiegelden? Voorheen acteerde ze hij nog wel dat ze stevig in haar schoenen stond en dapper is met o.a. de opmerking:"Ik ga door." hij redelijkheid en vredelievend was. Dit blijkt dus schijn, ze hij is uiterst kinderachtig gevaarlijk blijkt maar weer.

²
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  woensdag 16 november 2005 @ 20:14:36 #31
262 Re
Kiss & Swallow
pi_32324039
gelukkig leven we in een land waar je gewoon aangifte kan doen van zaken waar de persoon van denkt dat dat gestaafd moet worden.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_32324165
quote:
SP Den Haag wil sluiting moskee
Gepost door Rob (R@b) - Bron: TV West
Gepubliceerd: zaterdag 9 juli 2005 @ 15:20

De gemeentefractie van de SP in Den Haag wil dat de As-Soennah moskee in de Hofstad gesloten wordt. De moskee zou nog steeds jongeren radicaliseren en schadelijk zijn voor de emancipatie van moslim-vrouwen. De SP roept burgemeester Deetman op de moskee te sluiten.

De Haagse moskee kwam drie jaar geleden al in het nieuws toen NOVA een reportage maakte over haatzaaiende moskeeën. Zo was onder meer te horen hoe een Syrische imam in de As-Soennah moskee tot Allah bad om vernietiging van de vijanden van de islam. ''Reken af met Bush en de zijnen. Reken af met Sharon en zijn soldaten.'' In een latere reportage dat jaar werd getoond hoe imam Fawaz de moslims opriep om zich afzijdig te houden van de democratie: ze moeten politieke partijen afzweren en het wereldse gedachtegoed zoals liberalisme, democratie, socialisme en alles wat ernaar riekt en aan 't menselijk brein is ontsproten. ''Ons geloof moet waarachtig zijn. We mogen nooit meegaan met ongelovigen, socialisten of democraten. We mogen die partijen niet steunen, op ze stemmen, campagne voor zo voeren hun kranten of tijdschriften kopen of ze financieel helpen, al is het maar met één cent. Ze zijn bondgenoten van Satan.''

Indertijd had Deetman een onderhoud met de betrokken geestelijke. Volgens de SP heeft die dialoog niets geholpen, omdat de imam dezelfde haat tegen het westen blijft prediken. Sluiting van de moskee zou dan ook de enige optie zijn.

Het gemeentebestuur van Den Haag ziet voorlopig niets in een sluiting. CDA'er Deetman gaat binnenkort met de wethouders op de koffie in de moskee om een en ander te bespreken. In 2004 liet de als orthodox bekend staande moskee overigens weten dat radicale moslimjongeren niet meer welkom zijn in hun gebedshuis.
Groot gelijk dat Hirsi Ali aangifte doet tegen die imam.
Het is werkelijk stuitend dat BansheeBoy dan ook nog imams van dit soort moskeeën verdedigt

Het is gewoon belachelijk zijn uitspraken, volgens mij is BansheeBoy helemaal geen moslim en zit hij gewoon te rellen
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_32324574
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, als je het zo bekijkt hoeft niemand zich dan ook aangesproken te voelen, tenzij ze zichzelf zien als "vijand van de Islam",
Over welke islam hebben we het eigenlijk? Shi'iten en soenieten willen elkaar nogal eens graag de hersens in slaan. Daar kunnen de katholieken en protestanten in Ierland nog een puntje aan zuigen.

Dit zijn toch altijd weer merkwaardige dingen met 'het ware geloof waar niet aan te twijfelen valt'.

Hoe dan ook, het is een ieders goed recht aangifte te doen van wat dan ook. De rechter handelt het verder wel af.
pi_32325566
dit lijkt me een prima voorbeeld van de vrijheid van godsdienst in combinatie met vrijheid van meningsuiting.
pi_32326676
quote:
...imam Sheich Fawaz van de Haagse As Soennah-moskee. (...) Fawaz kwam in 2002 in het nieuws, toen het tv-programma NOVA delen van preken van hem uitzond. Daarin riep hij op tot het vernietigen van de vijanden van de islam.
Die opnamen waren toch gemaakt in een Amsterdamse moskee? Ik herinner me in elk geval NOVA-opnamen, zonder toestemming van de moskee gemaakt, stiekem dus, waarbij een imam allerlei walgelijke & uitzinnige dingen riep. Daar was toen veel commotie over. Vergis ik me? Gaat het om een andere imam? Of is deze Fawaz sindsdien naar Den Haag verkast?
pi_32330854
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:14 schreef Re het volgende:
gelukkig leven we in een land waar je gewoon aangifte kan doen van zaken waar de persoon van denkt dat dat gestaafd moet worden.
Inderdaad. En dat vervolgens aan een krant te melden, ook dat staat iemand vrij
  donderdag 17 november 2005 @ 12:37:48 #37
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_32340134
Dat Hirsi Ali aangifte doet tegen imam is goed...
Als hij alles over haar kan zeggen, kan zij ook alles over Islam zeggen...
Dus, allebei aangifte doen tegen elkaar lijk me het beste!
ha ha ha ha ha
  donderdag 17 november 2005 @ 13:25:12 #38
13462 BansheeBoy
pi_32341372
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:37 schreef Ivatje het volgende:
Dat Hirsi Ali aangifte doet tegen imam is goed...
Meki?

²

[ Bericht 11% gewijzigd door BansheeBoy op 17-11-2005 14:21:37 ]
  donderdag 17 november 2005 @ 14:02:50 #39
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_32342525
Hier de gewraakte column van de zeer gerespecteerde sjeik Fawaz.

De keuze voor verlies

Het is op zich niet vreemd dat een aantal met afgunst vervulde mensen zich schandelijk uitlaat over de Islam en de Koran, want rancuneuze scheldsonnetten zijn de enige wapens waarover dit waardeloze schorem beschikt. Ook bevreemdt het ons niet dit soort uitspraken te horen uit de mond van een man die dik bevriend was met wijlen Theo Van Gogh. Soort zoekt immers soort.

Theodor Holman is kennelijk een man die zijn eigenwaarde niet kent en die zich nog verder heeft weten te verlagen door de heilige Koran te beledigen. Een dergelijke schandelijke misdraging had ik, toegegeven, wel verwacht van een luizige kerel van het kaliber Holman.

Maar wat ons werkelijk verbaast is de manier waarop Hirsi Ali gebruik weet te maken van dit soort ongenuanceerde en van hondsdolheid getuigende uitspraken om ons lessen in democratie, vrijheid van meningsuiting en wederzijds respect te komen geven. Hirsi´s eigenaardige visie op democratie schijnt zich slechts te beperken tot het beledigen van de Koran en de Islam, het provoceren van de moslimgemeenschap en het creëren van vijandelijkheden tussen de moslims en de politieke partijen hier in Nederland.

Desondanks is haar gedrag begrijpelijk gezien haar ontoereikende kennisniveau en de daarbij horende beperkte intellectuele ontwikkeling, haar levenservaringen die vormgegeven zijn in abnormale maatschappelijke omstandigheden en natuurlijk haar slachtofferrol in de Afrikaanse besnijdeniscultuur.

Dit resulteert zich in een blijvende traumatische stoornis waarvan zij nog dagelijks hinder ondervindt, en die zich vooral uit in een afwijkend denkpatroon en een gevoel van wantrouwen jegens alle moslims. Daarnaast is er ook nog het algemeen bekende besnijdenistrauma dat zij in de Tweede Kamer heeft weten te bombarderen tot een landelijk en politiek issue. Terwijl de vrouwenbesnijdenis in werkelijkheid niet meer is dan een traditie die in sommige delen van Afrika gepraktiseerd wordt, en die bijna niet voorkomt onder de moslims.

Hirsi Ali waant zich de Verlosser van de Nederlandse politiek in de strijd tegen het Islamitische extremisme en zij denkt door zich te verlagen tot kinderlijke praktijken het verloop van de geschiedenis te kunnen beïnvloeden. Zo heeft zij getracht door middel van een door haar uitgebrachte film die op bedrog en leugens gebaseerd is (Submission), die bovenal artistieke kwaliteiten mist, een compleet geloof uit te roeien. Een geloof dat vandaag de dag het snelst groeiende ter wereld is. De reden dat steeds meer mensen zich tot de Islam bekeren is omdat de edele Koran over onwaarschijnlijke krachten beschikt die in staat zijn grote veranderingen en verbeteringen te realiseren in het leven van de mensen. Dit kan ook niet anders, aangezien dit boek niet het product is van een menselijke geest: het is een Goddelijke openbaring.

Ook lijdt Hirsi Ali aan grootheidswaanzin als gevolg van de snelle overgang van eenvoudige schoonmaakster naar beleidsbepalende en mediagerichte politica. Zij zal toch niet echt in de waan verkeren dat zij in de kamer zit vanwege haar politieke ’kwaliteiten’? Is het nog niet tot haar doorgedrongen dat zij slechts een marionet is die van bovenaf wordt bespeeld en gestuurd door een aantal provocateurs. Provocateurs die het op de Islam hebben gemunt en Hirsi Ali als vieze schoen gebruiken om tegen de Islam aan te schoppen? Uiteindelijk zitten zij zelf met haar politieke onkunde opgescheept nu de Nederlandse bevolking haar politieke nonsens en onbeheerste vijandigheid tegen de moslims weigert te accepteren en zij er daarnaast niet in is geslaagd om ook maar één moslimziel voor haar te winnen.

Hirsi Ali is, door de confrontatie aan te gaan met de Islam, een moeilijke en doodlopende weg ingeslagen. Dit kan alleen uitmonden in een pijnlijke nederlaag voor haar. Binnenkort, als zij door de wind van veranderende tijden buiten de muren van de Tweede Kamer wordt weggeblazen en zij zichzelf ziet wegzinken in de poel der vergetelheid, zal zij pas haar echte waarde ontdekken, wanneer zij gebukt zal moeten gaan onder de vervloeking van Allah, de Engelen en de algehele mensheid.

Sheikh Fawaz Jneid
11 november 2005
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_32342554
-edit: zinloze reactie-

[ Bericht 79% gewijzigd door kLowJow op 17-11-2005 16:39:26 ]
Ali Sami Yen Stadi!
pi_32342691
-edit: idem-

[ Bericht 92% gewijzigd door kLowJow op 17-11-2005 16:40:19 ]
'Heel Goed =)!'
  donderdag 17 november 2005 @ 14:23:46 #42
13462 BansheeBoy
pi_32343119
quote:
Maar wat ons werkelijk verbaast is de manier waarop Hirsi Ali gebruik weet te maken van dit soort ongenuanceerde en van hondsdolheid getuigende uitspraken om ons lessen in democratie, vrijheid van meningsuiting en wederzijds respect te komen geven. Hirsi´s eigenaardige visie op democratie schijnt zich slechts te beperken tot het beledigen van de Koran en de Islam, het provoceren van de moslimgemeenschap en het creëren van vijandelijkheden tussen de moslims en de politieke partijen hier in Nederland.
Vooral dit klopt 2000%

²
  donderdag 17 november 2005 @ 14:29:46 #43
13462 BansheeBoy
pi_32343291
Ik zie in heel die column geen enkel dreigement staan, of lees ik verkeerd. Of is het een dreigement op zich omdat er "Fawaz" onder staat?

Die Fawaz zou het goed doen op fora, die gast is echt goed in zijn taalbeheersing.

²
pi_32343656
Vrijheid van meningsuiting ...oh natuurlijk
Deze Imam heeft hetzelfde recht zijn mening te uiten als wijlen Theo van Gogh
Mischien staat hem ook hetzelfde te wachten

Hier volgt een mooi stukje NAL de herdenking van het slachten van dit "Nederlandse Zwijn"
quote:
Wat op mij de meeste indruk maakte?
Misschien wel de toespraak van Ahmet El Chamsa.
"Ik schaam mij diep" zei de imam van de stichting Berbers voor Berbers. "Ik schaam mij diep omdat Mohammed Bouyeri en zijn trawanten zich op de islam durven te beroepen. Ik schaam mij diep omdat er zo veel jonge moslims zijn die zich tot religieuze fascisten dreigen te ontwikkelen. Ik schaam mij diep omdat een onderzoek heeft uitgewezen dat driekwart van de Marokkanen en de helft van de Turken zich Theo van Gogh vooral herinneren als iemand die de islam beledigde.
Ik schaam mij diep omdat eenderde van de Marokkanen vindt dat Mohammed Bouyeri een te zware gevangenisstraf heeft gekregen. Ik schaam mij diep omdat al die mensen zo''n schrijnend gebrek aan zelfkritiek hebben. Lang leve Nederland! Lange leve ons nieuwe vaderland! Juist wij Marokkanen moeten laten zien dat Theo van Gogh niet voor niets is gestorven!"
Pardon? U heeft nog nooit van die imam en die stichting gehoord? Volgens u bestaat hij helemaal niet?
Klopt.
Soms droomt een mens zomaar even weg.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_32383528
Antwoord van Fawaz op de aangifte van Hirsi Ali.

-Fawaz Jneid moet lachen als hij hoort van de aangifte. ,,Dat Hirsi Ali zich zo bedreigd voelt door mijn brief en naar de politie stapt, geeft alleen maar aan dat zij rijp is voor een inrichting en hulp moet zoeken. Lees maar na. Er klinkt wel dreiging in de brief door, maar er staat echt geen letterlijke bedreiging in.’’

Maar wat als iemand uit zijn achterban de tekst toch zo opvat en een wapen ter hand neemt, zoals gebeurde bij de cineast/schrijver Theo van Gogh? ,,Ik heb nooit de weg van het geweld bewandeld maar er altijd afstand van genomen. Het woord is het enige wapen dat ik heb,’’ antwoordt Jneid. ,,Maar kritiek van moslimkant wordt tegenwoordig vaak verward met dreigementen. En het vervelende is dat de extremisten het voor iedereen verpesten. Want wij worden erop aangesproken.’’

Op vrijdag zit zijn moskee steevast stampvol. Tegen de landelijke trend in, groeit de moslimgemeenschap rond de As Soennah-moskee. ,,Tijdens mijn preek praat ik op dezelfde toon tegen de bezoekers als in die brief tegen Hirsi Ali,’’ vertelt hij. ,,Altijd op grond van het geloof, want dat is de enige waarheid. Dat ik soms fel uithaal naar Bush of Sharon heeft te maken met mijn publiek,’’ legt hij uit. ,,Moslims in Nederland voelen zich vaak in een hoek gedreven, aangevallen van alle kanten. Ze willen reageren. Door zelf van leer te trekken in preken en teksten voelt mijn publiek zich gesust en gesterkt. We behoeden ze voor extremisme. Want in elke preek zit een element van opvoeding. Ik zie het als de missie van mijn moskee om jongeren die afdwalen en ontsporen weer op het rechte pad te krijgen. Via het geloof.’’

Jneid vindt het prima dat hij zijn werk uitvoert zonder samen te werken met de gemeente of andere overheden. ,,Daardoor kan iedereen ons vertrouwen en worden we niet als handlanger van de regering gezien.’’

Zelf krijgt hij geregeld felle kritiek van moslims die vinden dat hij te soft is. Hij legt een print van een e-mail op tafel die hij woensdag ontving van stealth@mac.com. ’Get ready as I have a bullet ready for Sheich Fawaz’ is de tekst. ,,Het is voor het eerst dat ik zo’n letterlijke bedreiging ontvang. Maar ik zit er niet mee, ik ben ook niet van plan om aangifte te doen,” zegt hij schouderophalend. ,,Ik beschouw de personen die dit soort berichten sturen lager dan mensen. Bovendien, ik denk dat deze e-mail ook wel is binnengekomen bij de AIVD.’’

Jneid voelt zich thuis in Nederland. ,,Juist omdat de godsdienstvrijheid het mij mogelijk maakt om te leven zoals ik wil,’’ antwoordt hij na enig nadenken. ,,Hoe hij de toekomst ziet, weet hij niet. ,,Dat heeft ook allemaal te maken met internationale ontwikkelingen. Maar van mij hoeft Nederland geen islamitische wetgeving te krijgen.’’
Wel pleit hij voor meer tolerantie van Nederlandse kant.

Bron AD
  vrijdag 18 november 2005 @ 22:03:19 #46
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_32385519
Nou BushSharonBoy, als jij die baardige wigwam al respectabel vindt, weten we weer wat voor lamsvlees we met jou in de kaaskuip hebben.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 18 november 2005 @ 22:10:33 #47
13462 BansheeBoy
pi_32385697
Vandaag was ik in de Sunnah Moskee, en broeder Fawaz was weer eens in vorm. Prachtige lezingen kan die man toch geven, uiteraard viel de naam van gepeupel Hirsi Ali ook.

²
  vrijdag 18 november 2005 @ 22:13:16 #48
13462 BansheeBoy
pi_32385772
Heel mooi was dat Imam Fawaz tijdens de vrijdagpreek zei:"Het woord is mijn enige wapen." Ik was ontroerd, ook mijn vrouw vond het een prachtpreek.

²
pi_32385900
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik was ontroerd, ook mijn vrouw vond het een prachtpreek.

²
Heel fijn. Schopje naar R&P.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_32386793
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Heel mooi was dat Imam Fawaz tijdens de vrijdagpreek zei:"Het woord is mijn enige wapen." Ik was ontroerd, ook mijn vrouw vond het een prachtpreek.

²
Nou! Dan weet ik wel weer welke taal die Imam sprak.
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
  zondag 20 november 2005 @ 12:27:50 #51
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_32421545
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:02 schreef Super7fighter het volgende:
Hier de gewraakte column van de zeer gerespecteerde sjeik Fawaz.

De keuze voor verlies

Het is op zich niet vreemd dat een aantal met afgunst vervulde mensen zich schandelijk uitlaat over de Islam en de Koran, want rancuneuze scheldsonnetten zijn de enige wapens waarover dit waardeloze schorem beschikt. Ook bevreemdt het ons niet dit soort uitspraken te horen uit de mond van een man die dik bevriend was met wijlen Theo Van Gogh. Soort zoekt immers soort.

Theodor Holman is kennelijk een man die zijn eigenwaarde niet kent en die zich nog verder heeft weten te verlagen door de heilige Koran te beledigen. Een dergelijke schandelijke misdraging had ik, toegegeven, wel verwacht van een luizige kerel van het kaliber Holman.

Desondanks is haar gedrag begrijpelijk gezien haar ontoereikende kennisniveau en de daarbij horende beperkte intellectuele ontwikkeling, haar levenservaringen die vormgegeven zijn in abnormale maatschappelijke omstandigheden en natuurlijk haar slachtofferrol in de Afrikaanse besnijdeniscultuur.

Dit resulteert zich in een blijvende traumatische stoornis waarvan zij nog dagelijks hinder ondervindt, en die zich vooral uit in een afwijkend denkpatroon en een gevoel van wantrouwen jegens alle moslims. Daarnaast is er ook nog het algemeen bekende besnijdenistrauma dat zij in de Tweede Kamer heeft weten te bombarderen tot een landelijk en politiek issue. Terwijl de vrouwenbesnijdenis in werkelijkheid niet meer is dan een traditie die in sommige delen van Afrika gepraktiseerd wordt, en die bijna niet voorkomt onder de moslims.

Hirsi Ali waant zich de Verlosser van de Nederlandse politiek in de strijd tegen het Islamitische extremisme en zij denkt door zich te verlagen tot kinderlijke praktijken het verloop van de geschiedenis te kunnen beïnvloeden. Zo heeft zij getracht door middel van een door haar uitgebrachte film die op bedrog en leugens gebaseerd is (Submission), die bovenal artistieke kwaliteiten mist, een compleet geloof uit te roeien. Een geloof dat vandaag de dag het snelst groeiende ter wereld is. De reden dat steeds meer mensen zich tot de Islam bekeren is omdat de edele Koran over onwaarschijnlijke krachten beschikt die in staat zijn grote veranderingen en verbeteringen te realiseren in het leven van de mensen. Dit kan ook niet anders, aangezien dit boek niet het product is van een menselijke geest: het is een Goddelijke openbaring.

Ook lijdt Hirsi Ali aan grootheidswaanzin als gevolg van de snelle overgang van eenvoudige schoonmaakster naar beleidsbepalende en mediagerichte politica. Zij zal toch niet echt in de waan verkeren dat zij in de kamer zit vanwege haar politieke ’kwaliteiten’? Is het nog niet tot haar doorgedrongen dat zij slechts een marionet is die van bovenaf wordt bespeeld en gestuurd door een aantal provocateurs. Provocateurs die het op de Islam hebben gemunt en Hirsi Ali als vieze schoen gebruiken om tegen de Islam aan te schoppen? Uiteindelijk zitten zij zelf met haar politieke onkunde opgescheept nu de Nederlandse bevolking haar politieke nonsens en onbeheerste vijandigheid tegen de moslims weigert te accepteren en zij er daarnaast niet in is geslaagd om ook maar één moslimziel voor haar te winnen.

Hirsi Ali is, door de confrontatie aan te gaan met de Islam, een moeilijke en doodlopende weg ingeslagen. Dit kan alleen uitmonden in een pijnlijke nederlaag voor haar. Binnenkort, als zij door de wind van veranderende tijden buiten de muren van de Tweede Kamer wordt weggeblazen en zij zichzelf ziet wegzinken in de poel der vergetelheid, zal zij pas haar echte waarde ontdekken, wanneer zij gebukt zal moeten gaan onder de vervloeking van Allah, de Engelen en de algehele mensheid.

Sheikh Fawaz Jneid
11 november 2005
Wat een 'wijze' woorden van de o-zo geleerde man van de Islam
Tja, als dit de 'crème de la crème' is binnen die geloofsgemeenschap Als je die tekst leest zie je de zoveelste man met een veel te grote ego (die trouwens veel te pompeuze woorden gebruikt. Moet tie niet doen, komt namelijk de kracht van z'n betoog niet zo ten goede)
pi_32421855
Sheikk Fawaz Jneid is gewoon een fundamentalistische lul, die zoals veel moslims een hekel heeft aan Van Gogh, Holman, Hirsi Ali, Wilders, varkens, honden, en al het andere ongelovige christentuig. Deze randfiguur, die er voor zorgt dat Fortuyn's uitspraak "De islam is een achterlijk geloof" nóg eens extra wordt aangedikt, moet door de A.I.V.D. en Justitie het land uitgeflikkerd worden. Deze idioot, zijn volgelingen en vrienden zijn degenen die de haat van moslims tegen ons, de autochtone Nederlanders, extra kracht bijzet en ze zorgen voor een nóg grotere verwijdering tussen autochtonen en allochtonen, voor zover dit nog mogelijk is. Jneid en co: ga terug naar je land van oorsprong en draag dáár je smerikge ideeën maar uit. Jullie zijn in elk geval géén moslims die de vrede prediken. Jullie willen een jihad in Europa, en dat willen WIJ, de autochtone Europeanen niet. Wegwezen, het liefst vandaag nog.
pi_32422725
quote:
Ook lijdt Hirsi Ali aan grootheidswaanzin als gevolg van de snelle overgang van eenvoudige schoonmaakster naar beleidsbepalende en mediagerichte politica
de pot verwijt de ketel hier tot hij zwart ziet.
en wat een gelul over de artistieke waarde van submission, kennelijk begrijpt deze meneer heel submission niet
pi_32422844
Neelie Kroes was er in Buitenhof net vrij stellig over: Ayaan, concentreer je nou op politieke zaken in plaats van het maken van weer een film.
  zondag 20 november 2005 @ 13:27:14 #55
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32422938
moslims zonder vrienden zijn nog irritanter dan nazi;s zonder vrienden
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  zondag 20 november 2005 @ 14:02:44 #56
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_32424027
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:23 schreef SCH het volgende:
Neelie Kroes was er in Buitenhof net vrij stellig over: Ayaan, concentreer je nou op politieke zaken in plaats van het maken van weer een film.
Ehh, volgens mij begrijpt Neelie Kroes het niet helemaal; met het maken van die film is ze toch juist bezig met haar politieke zaken???? Haar (politieke) overtuiging is toch één van de redenen dat ze zoveel voorkeursstemmen kreeg tijdens de verkiezingen en daarmee parlementslid kon worden?
pi_32426289
quote:
Op zondag 20 november 2005 14:02 schreef Demophon het volgende:

[..]

Ehh, volgens mij begrijpt Neelie Kroes het niet helemaal; met het maken van die film is ze toch juist bezig met haar politieke zaken???? Haar (politieke) overtuiging is toch één van de redenen dat ze zoveel voorkeursstemmen kreeg tijdens de verkiezingen en daarmee parlementslid kon worden?
En bij de volgende verkiezingen kan ze weer rekenen op een berg voorkeursstemmen, in ieder geval van ondergetekende
  zondag 20 november 2005 @ 15:42:51 #58
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_32426720
quote:
Op zondag 20 november 2005 15:26 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

En bij de volgende verkiezingen kan ze weer rekenen op een berg voorkeursstemmen, in ieder geval van ondergetekende
En de mijne!
(Zolang ze niet voortijdig wordt neergeschoten)
pi_32427334
quote:
Op zondag 20 november 2005 15:42 schreef Demophon het volgende:

[..]

En de mijne!
(Zolang ze niet voortijdig wordt neergeschoten)
Je zou nog bijna lid worden van de VVD
Als ze het mij persoonlijk zou vragen zou ik het nog doen ook!
Alhoewel; Please accept my resignation. I don't want to belong to any club that will accept me as a member.
Groucho Marx
  zondag 20 november 2005 @ 16:25:53 #60
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_32427920
quote:
Op zondag 20 november 2005 16:04 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Je zou nog bijna lid worden van de VVD
Als ze het mij persoonlijk zou vragen zou ik het nog doen ook!
Alhoewel; Please accept my resignation. I don't want to belong to any club that will accept me as a member.
Groucho Marx
Ha mooi! Over een dosis relativering en zelfsarcasme gesproken!

[ Bericht 2% gewijzigd door Demophon op 20-11-2005 16:34:25 ]
pi_32428676
Achterlijke imams die niet eens een fatsoenlijke Nederlandse zin op papier kunnen zetten moeten sowieso hun bek dichthouden over maatschappelijke kwesties. Ik pleit voor het uitzetten van dit soort ongedierte en met hem iedereen die het er mee eens is. Ik ben niet voor vrijheid van meningsuiting op basis van geloof en zeker niet als het een geïmporteerd geloof is
  zondag 20 november 2005 @ 17:23:31 #62
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_32429373
quote:
Op zondag 20 november 2005 16:56 schreef PFP het volgende:

Achterlijke imams die niet eens een fatsoenlijke Nederlandse zin op papier kunnen zetten moeten sowieso hun bek dichthouden over maatschappelijke kwesties. Ik pleit voor het uitzetten van dit soort ongedierte en met hem iedereen die het er mee eens is. Ik ben niet voor vrijheid van meningsuiting op basis van geloof en zeker niet als het een geïmporteerd geloof is
Nou nou, wat een grof taalgebruik!

Ik ben zo-wie-zo niet per definitie tegen nieuwe en van den vreemde ideologieën of geloven, natuurlijk niet! Zo vindt ik bepaalde aspecten uit het Hindoeïsme en Boeddhisme zeer boeiend. Bijvoorbeeld het "Parama Purusha" uit het Hindoeïsme is een zeer interessant filosofisch concept, wat ideeën heeft dat aansluit op de moderne kwantummechanica!
pi_32429778
quote:
Op zondag 20 november 2005 17:23 schreef Demophon het volgende:

[..]

Nou nou, wat een grof taalgebruik!
Ik ben dit soort mensen helemaal zat die zich verschuilen achter de democratische regeltjes, met als doel diezelfde democratie te ondermijnen
pi_32429823
quote:
Op zondag 20 november 2005 14:02 schreef Demophon het volgende:

[..]

Een film maken is geen politiek bedrijven? Neelie begrijpt het wel, die zei dat Ayaan zich bezig moet houden met onderwijs in de achterstandswijken.

Volgens jou is politiek bedrijven zoveel mogelijk voorkeursstemmen halen?
pi_32430700
quote:
"Fawaz kwam in 2002 in het nieuws, toen het tv-programma NOVA delen van preken van hem uitzond. Daarin riep hij op tot het vernietigen van de vijanden van de islam. "
Dus?

Hij had moeten bidden voor meer vijanden?
pi_32431423
quote:
Op zondag 20 november 2005 17:37 schreef PFP het volgende:

[..]

Ik ben dit soort mensen helemaal zat die zich verschuilen achter de democratische regeltjes, met als doel diezelfde democratie te ondermijnen
Ik begrijp precies wat je bedoelt, persoonlijk zou ik graag, in m'n fantasie tenminste, voor lopende camera's die man zijn mond in een toiletpot uitspoelen.
Helaas zijn nogal wat mensen de kluts kwijt en menen dat men tolerant moet zijn voor dit soort gespuis.
En dan zeg ik!, of eigenlijk Popper, geen tolerantie voor de intoleranten!
pi_32431716
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:23 schreef SCH het volgende:
Boeiend, Cohen zat er laatst en die zei dat ze die film juist wel moest maken.
eeeh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')