Krijg ik niet meer, anders zou ik het doen. Die schamele 75 euro * 5 maanden (375 euro) is nog altijd minder dan de helft van 1500 euro collegegeld.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:23 schreef Quinazoline het volgende:
Ga je dan ook je Stufi teruggeven?
Bij mij is er sprake van een bezoek en inspraak in de beoordeling. Vind het niet opwegen tegen de vele uren colleges en praktica die je 'normaal' krijgt. " Onder verantwoordelijkheid van de school " vind ik nogal ruim, en ben het hier denk ik tot op zekere hoogte niet mee eensquote:Op woensdag 16 november 2005 12:33 schreef Wepeel2 het volgende:
Als je stage loopt dan hou je af en toe toch contact met je docent? Hij beoordeelt mijlpaalproducten of verslagen in ieder geval. En mocht er iets zijn dan kun je altijd contact opnemen met de school. Dus ik ben het niet eens met de stelling dat de school niets voor je doet. Je doet het onder verantwoordelijkheid van de school.
Kan je nog beter de leraar prive inhuren, ben je goedkoper uit dan 1500 euro betalenquote:Op woensdag 16 november 2005 12:37 schreef Ultrawuft het volgende:
Tijdens het stage lopen komt de docent toch een paar keer langs? Dus dan wordt er in principe wel een dienst bewezen. EN het hoort gewoon bij je opleiding. Dus ik vind dat er niet zo gemiept moet worden.
Ja precies, zoiets had ik dus ook gehoord en wilde hier iets meer over weten. En over die stagevergoeding, daar kan ik wel mee leven. Ben al blij dat ik een plek en de mogeljkheid heb.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:40 schreef Smeich het volgende:
Ik hoorde eens dat de stageterugkomdag verplicht wordt gesteld aangezien dit geldt dat je dan fysiek op school aanwezig moet zijn en je dus verplicht bent om schoolgeld te betalen... of zoiets.
Voor TS.. geen stagevergoeding? rottig voor je.. ik kreeg 250/maand en dat is toch wel normaal bedrag denk ik zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |