Hier maar 1 minuutquote:Op woensdag 16 november 2005 15:47 schreef WEST het volgende:
[..]
zij het dat die 10 minuten achterloopt![]()
Ik ga elke dag naar zwolle heen en weerquote:Op woensdag 16 november 2005 15:45 schreef WEST het volgende:
[..]
zeg mod hier bij de V&D in zwolle zochten ze nog personeel voor op de kerst afdeling.., jij zit constant met desmilie..., en jij zoekt nog werk... 1+1=2
![]()
dat kan toch.., er rijden wel meer mensen van zwolle naar rotterdam om te werkenquote:Op woensdag 16 november 2005 15:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ga elke dag naar zwolle heen en weer![]()
![]()
Goed nieuwsquote:Op woensdag 16 november 2005 15:51 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Heeey
in de buurt van Hellevoetsluis toch?? modje ga als de donder naar buiten en midden op de straat staanquote:
Zal wel lukkenquote:Op woensdag 16 november 2005 15:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Succes babba, en op de wegdek blijven hè.
krijgen we hier allemaal nietquote:Op woensdag 16 november 2005 15:43 schreef WEST het volgende:
[..]
ik zit en blijf alleen.., geen andere stagaires bij.
maar dat heeft ook z'n voordeel nu hoef ik geen stagevergoeding te delen![]()
ik krijg ook niet veel hoor.., 90 euro per maand. Ik krijg overigens nog van 2,5 maand nuquote:Op woensdag 16 november 2005 15:55 schreef snopprinses het volgende:
[..]
krijgen we hier allemaal niet![]()
wel binnekort lasergamen
Slecht nieuws, check het topic.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Goed nieuwsHet plaatje (die je zocht) is gevonden
oranje?quote:
Die mensen zijn ook geschiftquote:Op woensdag 16 november 2005 15:53 schreef WEST het volgende:
[..]
dat kan toch.., er rijden wel meer mensen van zwolle naar rotterdam om te werken![]()
Goed nieuws, het is hem echtquote:Op woensdag 16 november 2005 15:57 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Slecht nieuws, check het topic.
tis tenminste iets..quote:Op woensdag 16 november 2005 15:55 schreef WEST het volgende:
[..]
ik krijg ook niet veel hoor.., 90 euro per maand. Ik krijg overigens nog van 2,5 maand nu![]()
Nee johquote:
Gewoon laten korten?quote:Op woensdag 16 november 2005 16:00 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee johSoort van kamper kapsel, maar dan gelukkig net niet, en heb ook geen oorbel natuurlijk
![]()
Maar die liet ik gister ook al zien en toen zei je: ja dat is hem nietquote:Op woensdag 16 november 2005 15:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Goed nieuws, het is hem echt.
Maar het is hem wel degelijkquote:Op woensdag 16 november 2005 16:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Maar die liet ik gister ook al zien en toen zei je: ja dat is hem niet
En ik zoek die iig niet
Maar niet die ik zoekquote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:20 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Maar niet die ik zoek
En nu is ie op slot gegooid
gister was het nog koudquote:Op woensdag 16 november 2005 16:19 schreef snopprinses het volgende:
tis hier warm :/
Nee, alleen de zijkanten zijn heel erg kort, en dan een soort van matje, en bovenop gewoon nog wel wat langerquote:
Moet ik me om je heen slaan, dan wordt jij cool en word ik warmquote:Op woensdag 16 november 2005 16:27 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar nu hebben we een kachel
kheb helemaal rode wangen
Zoiets wat ik dus nu hebquote:Op woensdag 16 november 2005 16:28 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, alleen de zijkanten zijn heel erg kort, en dan een soort van matje, en bovenop gewoon nog wel wat langer![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:27 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar nu hebben we een kachel
kheb helemaal rode wangen
ik ben al coolquote:Op woensdag 16 november 2005 16:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet ik me om je heen slaan, dan wordt jij cool en word ik warm
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
2-0 is het nu, was eerder in de middag al 1-0 geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |