quote:Op woensdag 16 november 2005 15:04 schreef babba het volgende:
[..]
Sorrymijn nederlands is niet meer wat het geweest is
nee ik zit op een ultra trage macquote:Op woensdag 16 november 2005 15:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kom jij eens ffkes online op MSN,![]()
ga jij maar eens mee in de zak van piet.., mischien hebben ze in spanje wel werkquote:Op woensdag 16 november 2005 15:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Jaja. Ga jij maar lekker in de zak van piet
![]()
Oké. Het forum is weer een beetje onlinequote:Op woensdag 16 november 2005 15:09 schreef WEST het volgende:
[..]
nee ik zit op een ultra trage machij kan fok zelfs niet aan.
morgen neem ik de laptop weer mee en dan gaan we ervoor
![]()
* Begint rare webcambeelden voor zich te zienquote:Op woensdag 16 november 2005 15:09 schreef WEST het volgende:
[..]
nee ik zit op een ultra trage machij kan fok zelfs niet aan.
morgen neem ik de laptop weer mee en dan gaan we ervoor
![]()
goeiemorgenmiddagquote:
nee verslag vergeet ik niet, en ik doe vanavond ook ff de F1 en overige race klasses en ik doe ook nog ff wat kopij van de deszcourier en ik wil ook nog ff op spa racen.., en ik wil nog ff naar Bahrain - Trinidat kijken.., volgens mij mag ik dan nu wel weg wil ik dat allemaal doen.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oké. Het forum is weer een beetje online. Jij mag de F1/Overige raceklasses weer gaan maken vanavond, en vergeet het verslag niet (JACFOK)
Cool. Wanneer ben je vanavond thuis?quote:Op woensdag 16 november 2005 15:16 schreef WEST het volgende:
[..]
nee verslag vergeet ik niet, en ik doe vanavond ook ff de F1 en overige race klasses en ik doe ook nog ff wat kopij van de deszcourier en ik wil ook nog ff op spa racen.., en ik wil nog ff naar Bahrain - Trinidat kijken.., volgens mij mag ik dan nu wel weg wil ik dat allemaal doen.![]()
BABBA nee ik heb geen webcam![]()
ja hoor primaquote:
reken maar op 17:45quote:Op woensdag 16 november 2005 15:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Cool. Wanneer ben je vanavond thuis?
Ok, tot 18:00 dan hèquote:Op woensdag 16 november 2005 15:24 schreef WEST het volgende:
[..]
reken maar op 17:45morgen kan ik meer doen dan heb ik de laptop bij me. een trage mac bevorderd je snelheid met werken behoorlijk.
![]()
hier op stage is het ook vet gezellig zo zonder baasquote:Op woensdag 16 november 2005 15:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En de gezelligheid keert terug in de groep![]()
hoiquote:
quote:
morgen is het gezelig.., dan zit ik hier weer alleenquote:Op woensdag 16 november 2005 15:27 schreef snopprinses het volgende:
[..]
hier op stage is het ook vet gezellig zo zonder baas
quote:Op woensdag 16 november 2005 15:32 schreef W8ezel het volgende:
[..]
haaiheb jij een beetje verstand van computers?
Uhmm ik ben 3e jaars MBO ICT niveau 4 leerlingquote:Op woensdag 16 november 2005 15:32 schreef W8ezel het volgende:
[..]
haaiheb jij een beetje verstand van computers?
en dat voor een kerel(tje)quote:
quote:
we zitten nu met 4 stagairesquote:Op woensdag 16 november 2005 15:32 schreef WEST het volgende:
[..]
morgen is het gezelig.., dan zit ik hier weer alleen![]()
jaquote:Op woensdag 16 november 2005 15:36 schreef W8ezel het volgende:
[..]
![]()
kun je voor een internetverbinding ook een FTP kabel ipv een UTP gebruiken?
Dat geloof ik al te graagquote:Op woensdag 16 november 2005 15:27 schreef snopprinses het volgende:
[..]
hier op stage is het ook vet gezellig zo zonder baas
ik zit en blijf alleen.., geen andere stagaires bij.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:36 schreef snopprinses het volgende:
[..]
we zitten nu met 4 stagaires
gezellig dus
Ik gok zomaar van wel, maar weet het niet zekerquote:Op woensdag 16 november 2005 15:36 schreef W8ezel het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij niet... FTP kabel heeft andere dingen.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:36 schreef W8ezel het volgende:
[..]
![]()
zeg mod hier bij de V&D in zwolle zochten ze nog personeel voor op de kerst afdeling.., jij zit constant met dequote:
Dankuquote:Op woensdag 16 november 2005 15:44 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey baba. Die avatar van je is best wel ok
zij het dat die 10 minuten achterlooptquote:Op woensdag 16 november 2005 15:44 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey baba. Die avatar van je is best wel ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |