quote:Op woensdag 16 november 2005 20:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik trek me er geen mijter meter van aan. Zal ik jou eens gaan plagen kietelen
ga je piepen als Nathalie en wapperen als Lieske![]()
nee???quote:Op woensdag 16 november 2005 21:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Leer jij je kinderen soms ook te jokken
![]()
Ik heb nog nooit gestemdquote:Op woensdag 16 november 2005 20:44 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Nou je staat al een tijdje op de lijst hoor
![]()
Wat zit jij nou toch te stoken Cuall?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:42 schreef cuall het volgende:
Al jou punten hebben in elk niet veel geholpenhij laat je nou wel mooi in de kou staan
M_en_A is nog bezigquote:Op woensdag 16 november 2005 21:05 schreef Gert het volgende:
Ga jij nu stemmen, Wicked? Dan ga ik er na.
Nee ik mag pas over tien minutenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:05 schreef Gert het volgende:
Ga jij nu stemmen, Wicked? Dan ga ik er na.
Waarom ga je nu ff niet snacken dan heb je toch iets binnen, is niet goed lege maagquote:Op woensdag 16 november 2005 21:04 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben moe en gestrest en ik heb vanavond niet gegeten![]()
Over een kwartier gaat deerover!!
Alleen maar MINPUNTEN!!!!!!!!![]()
Hé ben je zo door de mangel gehaald door iemand? Jammer dat je weggaat, jij was samen met Scanman de constante factor in deze lijst... Scan bovenaan, jij onderaan!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:07 schreef PH52 het volgende:
Ik heb me hier tot op heden kostelijk vermaakt, las elke post, en met name de nachtelijke dialogen heb ik als hilarisch ervaren. Ik heb in de tijd die ik daarvoor beschikbaar had meegelachen, -gescholden, -geslijmd, -vervloekt, alles vanuit de gedachte dit te doen in een topic met geestverwanten, met users die nagenoeg hetzelfde gevoel voor humer hadden als ikzelf.
Hierin is vandaag echter op abrupte wijze een eind gekomen. Een eind, alhoewel zelf verkozen, ingezet door andersdenkenden met een te gering, geen, danwel verkeerde insteek in dit spel.
Dat is jammer, vooral omdat die personen zich persoonlijk aangesproken voelen, hetgeen nimmer de bedoeling is geweest. Echter, die negatieve gevoelens leven nu wel op dit forum, en zijn niet meer weg te nemen.
Voor mij betekent dat dat ik mij niet meer vrij kan bewegen hier, dat ik mijn woorden op een schaaltje moet wegen en dat ik op die manier hier niet meer kan posten zoals ik dat wil
Vandaar dat ik heb besloten over te gaan tot vrijwillige exit.
Mijn besluit is onherroepelijk, ik dank iedereen die de afgelopen tijd mij heeft gesteund met punten, ik dacht dat dat er 2 waren, maar nog meer dank ik de posters voor de momenten dat ik nagenoeg krom achter de laptop heb gezeten, met het hoofd op tafel van het lachen.
Het zal wel aan mijn leeftijd liggen, als je 53 bent kun je misschien wat makkelijker zaken relativeren en ja, ik heb misschien een ietwat jiskefetisch gevoel voor humor. Soit..
Dit is toch meer iets in de orde van: "ik hou de eer aan mezelf" dan een vrijwillige exit. Als je, zoals scanman een vrijwillige exit doet op het moment dat je bijna bovenaan staat is dat toch van een iets andere kaliber....quote:Op woensdag 16 november 2005 21:07 schreef PH52 het volgende:
Ik heb me hier tot op heden kostelijk vermaakt, las elke post, en met name de nachtelijke dialogen heb ik als hilarisch ervaren. Ik heb in de tijd die ik daarvoor beschikbaar had meegelachen, -gescholden, -geslijmd, -vervloekt, alles vanuit de gedachte dit te doen in een topic met geestverwanten, met users die nagenoeg hetzelfde gevoel voor humer hadden als ikzelf.
Hierin is vandaag echter op abrupte wijze een eind gekomen. Een eind, alhoewel zelf verkozen, ingezet door andersdenkenden met een te gering, geen, danwel verkeerde insteek in dit spel.
Dat is jammer, vooral omdat die personen zich persoonlijk aangesproken voelen, hetgeen nimmer de bedoeling is geweest. Echter, die negatieve gevoelens leven nu wel op dit forum, en zijn niet meer weg te nemen.
Voor mij betekent dat dat ik mij niet meer vrij kan bewegen hier, dat ik mijn woorden op een schaaltje moet wegen en dat ik op die manier hier niet meer kan posten zoals ik dat wil
Vandaar dat ik heb besloten over te gaan tot vrijwillige exit.
Mijn besluit is onherroepelijk, ik dank iedereen die de afgelopen tijd mij heeft gesteund met punten, ik dacht dat dat er 2 waren, maar nog meer dank ik de posters voor de momenten dat ik nagenoeg krom achter de laptop heb gezeten, met het hoofd op tafel van het lachen.
Het zal wel aan mijn leeftijd liggen, als je 53 bent kun je misschien wat makkelijker zaken relativeren en ja, ik heb misschien een ietwat jiskefetisch gevoel voor humor. Soit..
>knip<
Verder niets aan verloren. Life goes on.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Idd piepen als Nathalie en wapperen als Lieske![]()
Maar zal me als vrouw gedragen Kommaar kommaar komaar![]()
![]()
Laje nie gek makuuuuuh!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:07 schreef PH52 het volgende:
Ik ben bezigquote:Op woensdag 16 november 2005 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde trouwens gaan stemmen, maar moet even mijn stem aanpassen. Moment, even nadenken.
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:15 schreef cuall het volgende:
[..]
..ja doei, straks zeg je ook nog, NEEM ME, NEEM ME.
![]()
ik ken mijn grens
![]()
Met dan nadruk op bijna. Toen hij soeverein bovenaan stond hoorde je hem niet piepen.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:14 schreef Mike1964 het volgende:
Als je, zoals scanman een vrijwillige exit doet op het moment dat je bijna bovenaan staat is dat toch van een iets andere kaliber....
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zit jij nou toch te stoken Cuall?![]()
Ik stond op het punt om je punten te gaan geven wegens je goede spelleiderskwaliteiten, maar helaas, daar wacht ik voorlopig nog maar even mee.![]()
Je hoeft niet zo boos te kijken hoorquote:
neem een lepeltje honing das goed voor je stemquote:Op woensdag 16 november 2005 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde trouwens gaan stemmen, maar moet even mijn stem aanpassen. Moment, even nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |