Tja, dat heb ik dan weer in het slowchat-topic als er even niemand streamverslagen schrijft.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:25 schreef Day het volgende:
Persoonlijk word ik er een beetje ziek van dat het steeds vaker voorkomt dat ik echt naar de lijst moet zoeken, omdat er pagina's vol met flauwekul staan.
Dat vind ik sowieso suf als je je postgedrag aan gaat passen vanwege een spelletje. Gewoon jezelluf blijfuuuuh!quote:Blijf het gewoon als een spel zien (dat je waarschijnlijk gewoon nog gaat winnen ook) en laat het je ZEKER niet weerhouden om lekker je eigen mening te posten!!!!
hmmz.. pittige newbie..quote:Op woensdag 16 november 2005 15:49 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Leren lezen door berichten te lezen van een vent met een te hoge zuurgraad die conclusies trekt uit 1,5 zin van een warmbloedige nieuwe posteres? Je moet het zelf weten maar jij gaat twee dingen verspelen bij mij:
a) je manlijkheid
b) de punten die ik vanavond hier uit ga delen.
Trek je plan: excuses of op het felbegeerde nulpunt!![]()
Heyquote:Op woensdag 16 november 2005 19:50 schreef Tamrah het volgende:
Ik ga stemmen.. het wordt wel spannend zo
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:22 schreef Coos het volgende:
Als je even een paar dagen weg ben dan zak je gelijk een zooi punten!!![]()
WickedAngel, als je zo doorgaat dan nomineer ik je hoor.![]()
Doe die punten er maar weer bij dan kom ik het een keer goedmaken met je.![]()
ChantalC, ik heb het nog niet voor elkaar.
Niet tegen jou hoor, maar er lopen hier nerds rond die ook wel even behulpzaam zouden kunnen zijn.
Ik noem een Gert!! Woont bekant om de hoek en zou mij effies kunnen helpen.
Maar wel de puntjes opstrijken die lapschwans.![]()
Goed hoor Lovebear, ik heb zelfs tijd gevonden om de stofzuiger eens door de hut te slingerenquote:
Bovendien!!!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja Coos zo leer je wel je vrienden kennen zeg,
GERTJUH ga Coos eens snel hellepuh![]()
Yo Scanman, soms wordt er hier inderdaad wat gekat op elkaar, maar heb altijd de indruk dat dit altijd met een knipoog gaat....de reden dat ik hier vaker post is ook omdat er veel momenten in het huis zijn waar er [te] weinig gebeurd. Dan is deze SC gewoon veel leuker. Lig hier regelmatig in een deuk.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
1 - Ik ben juist tegen persoonlijke aanvallen op het BB forum en dat is nou net wat in dit topic juist wél wordt uitgelokt/gevraagd.
3 - Ik begin te merken dat ik sommige dingen wel, maar vaker nog niet schrijf in de andere topics vanwege dit topic.![]()
Wil je dat nu écht weten Coosquote:Op woensdag 16 november 2005 20:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Bovendien!!!
Gert is nu niet echt de "calculerende burger".![]()
Als je al die punten die hij van mij heeft gekregen eraf trekt dan staat hij nog onder Peter6000 denk ik zo.![]()
Dat kèn jij toch wel effe nagaan Cuall als notarette zijnde??![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:35 schreef kissa het volgende:
Ik weet/wist helemaal niet dat ik meedoe aan het spel![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:41 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Yo Scanman, soms wordt er hier inderdaad wat gekat op elkaar, maar heb altijd de indruk dat dit altijd met een knipoog gaat....de reden dat ik hier vaker post is ook omdat er veel momenten in het huis zijn waar er [te] weinig gebeurd. Dan is deze SC gewoon veel leuker. Lig hier regelmatig in een deuk.
Als winnaar van de voetbalpool ben je toegevoegd. Anders kon de prijs (2+) niet worden toegekend.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:35 schreef kissa het volgende:
Ik weet/wist helemaal niet dat ik meedoe aan het spel![]()
Gelijk heb jequote:Op woensdag 16 november 2005 20:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Precies, laten we het dus maar zo houden, gewoon gezellig elkaar een beetje plagen. Daar is niks mis mee en er is hier humor te vinden dat is toch het belangrijkste.
Ik zie het als een zeer genoeglijk tijdverdrijf![]()
![]()
Zowel schrijven als lezen met een GROTE KNIPOOG![]()
Als ik verstand van computers zou hebben, zou ik je echtgraag geholpen hebben. Helaasquote:Op woensdag 16 november 2005 20:22 schreef Coos het volgende:
Als je even een paar dagen weg ben dan zak je gelijk een zooi punten!!![]()
WickedAngel, als je zo doorgaat dan nomineer ik je hoor.![]()
Doe die punten er maar weer bij dan kom ik het een keer goedmaken met je.![]()
ChantalC, ik heb het nog niet voor elkaar.
Niet tegen jou hoor, maar er lopen hier nerds rond die ook wel even behulpzaam zouden kunnen zijn.
Ik noem een Gert!! Woont bekant om de hoek en zou mij effies kunnen helpen.
Maar wel de puntjes opstrijken die lapschwans.![]()
Ik trek me er geen mijter meter van aan. Zal ik jou eens gaan plagen kietelenquote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ik verstand van computers zou hebben, zou ik je echtgraag geholpen hebben. Helaas![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |