Kom op, je hebt gewoon je dag niet toch?quote:Op woensdag 16 november 2005 15:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, geen grapje. Zoals gezegd kan ik het niet goed uitleggen, maar er is iets wat me tegen staat.
Ja, blijkbaar loopt het uit de klauwen, zeker als jij om een vrijwillige exit gaat vragen! Come on! Het is maar een spelletje... waaraan de meeste deelnemers, en in ieder geval ikzelf, veel plezier beleven.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het loopt wat uit de klauw inderdaad, misschien is dat het wel. Het is in ieder geval moeilijk uit te leggen zonder weer een enorme zeikerd te worden genoemd. Het is duidelijk een probleem van mezelf, maar het staat me gewoon tegen.
Okee, jij bent de starter van dit topic, dus hier volgt een poging om het te verklaren. En ik weet dat ik misschien een aantal dingen te serieus opvat, maar zo ben ik nou eenmaal.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:40 schreef APK het volgende:
MAGGIE MACNEAL
TERUG NAAR DE KUST
Ik weet niet wat het is maar er is iets mis
Hoe zou dat komen
Dat aub helemaal nietquote:Op woensdag 16 november 2005 16:57 schreef demins het volgende:
Bommie redt het verder wel! Zal ik een nieuwe actie starten "Hou Scan Binnenboord"?
![]()
![]()
![]()
OMFG!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:57 schreef demins het volgende:
Bommie redt het verder wel! Zal ik een nieuwe actie starten "Hou Scan Binnenboord"?
![]()
![]()
![]()
Dat was juist waar ik bang voor was. Daarom dacht ik het vooral gewoon even sneaky aan te kondigen zodat die dingen juist niet zouden gebeurenquote:Op woensdag 16 november 2005 17:00 schreef Gert het volgende:
[..]
OMFG!![]()
Deja Vu
Krijgt-ie het wéér voor elkaar?![]()
Scan, ik ben het volkomen met je eens... Het is dus geen onzin wat je uitkraamt... Ik voel het ook zo.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, jij bent de starter van dit topic, dus hier volgt een poging om het te verklaren. En ik weet dat ik misschien een aantal dingen te serieus opvat, maar zo ben ik nou eenmaal.
1 - Ik ben juist tegen persoonlijke aanvallen op het BB forum en dat is nou net wat in dit topic juist wél wordt uitgelokt/gevraagd.
2 - Ik heb wat moeite met het wedstrijdelement. Misschien word ik dan automatisch té fanatiek en daar baal ik van bij mezelf.![]()
3 - Ik begin te merken dat ik sommige dingen wel, maar vaker nog niet schrijf in de andere topics vanwege dit topic.![]()
4 - Ik weet nu al zeker dat het mijn plezier aan deze 5e BB gaat verminderen als ik hier door blijf gaan.
En nee, dit is geen poging om reacties uit te lokken van andere users. Ik heb het liefst dat ze hier helemaal niet op reageren en me gewoon uit de lijst verwijderen zonder commentaar.
Nogmaals, ik wéét wel dat het zeikerig is en op zich nergens op slaat wat ik hier uitkraam, maar als je het zo voelt dan is daar niets aan te doen. In mijn geval in ieder geval niet.
[..]
Dat aub helemaal niet
Ik moet zeggen dat ik dat nauwelijks zie in dit topic, en als het gebeurt is het meestal met een knipoog. Of zie ik iets totaal over het hoofdquote:Op woensdag 16 november 2005 16:59 schreef scanman01 het volgende:
1 - Ik ben juist tegen persoonlijke aanvallen op het BB forum en dat is nou net wat in dit topic juist wél wordt uitgelokt/gevraagd.
Nou, dan slaat het automatisch wél ergens op, als je opschrijft wat je voelt.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:59 schreef scanman01 het volgende:
En nee, dit is geen poging om reacties uit te lokken van andere users. Ik heb het liefst dat ze hier helemaal niet op reageren en me gewoon uit de lijst verwijderen zonder commentaar.
Nogmaals, ik wéét wel dat het zeikerig is en op zich nergens op slaat wat ik hier uitkraam, maar als je het zo voelt dan is daar niets aan te doen. In mijn geval in ieder geval niet.
[..]
Motivatie geaccepteerdquote:Op woensdag 16 november 2005 16:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, jij bent de starter van dit topic, dus hier volgt een poging om het te verklaren. En ik weet dat ik misschien een aantal dingen te serieus opvat, maar zo ben ik nou eenmaal.
2 - Ik heb wat moeite met het wedstrijdelement. Misschien word ik dan automatisch té fanatiek en daar baal ik van bij mezelf.![]()
3 - Ik begin te merken dat ik sommige dingen wel, maar vaker nog niet schrijf in de andere topics vanwege dit topic.![]()
4 - Ik weet nu al zeker dat het mijn plezier aan deze 5e BB gaat verminderen als ik hier door blijf gaan.
Vertel, vertel! Jamais vu, aan deze zijde!quote:Op woensdag 16 november 2005 17:00 schreef Gert het volgende:
[..]
OMFG!![]()
Deja Vu
Krijgt-ie het wéér voor elkaar?![]()
Inderdaad... Je moet de dingen gewoon met een korreltje zout nemen. Ik mag één ieder op het forum, tenzij... nja die tenzij is nog nicht im frage...quote:Op woensdag 16 november 2005 17:06 schreef APK het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dat nauwelijks zie in dit topic, en als het gebeurt is het meestal met een knipoog. Of zie ik iets totaal over het hoofd
Ik zie dat ook niet echt,.......quote:Op woensdag 16 november 2005 17:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat nauwelijks zie in dit topic, en als het gebeurt is het meestal met een knipoog. Of zie ik iets totaal over het hoofd
En kleurenblind?quote:
Ik ben ook blond en zie ook geen persoonlijke aanvallen. Misschien komt dat ook wel omdat ik dit topic gewoon als een leuke grap zie?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zie dat ook niet echt,.......
........maar ja ik ben blond![]()
Ik koop me verruf voortaan bij Lukas Klamer... Stukken goedkoper daar...quote:Op woensdag 16 november 2005 17:15 schreef cuall het volgende:
das verruf
![]()
............ kost verdomd veel geld om het elke keer weer te verbergen![]()
En dat interesseert ons nou weer geen fuck!quote:Op woensdag 16 november 2005 17:15 schreef Joohanna het volgende:
MIJ baart het zorgen dat dit incident nu weer net plaatsvindt op het moment dat ik me neus om het FOKforum steek.
Ach, uit de oude doos. Opa vertelt.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:09 schreef demins het volgende:
[..]
Vertel, vertel! Jamais vu, aan deze zijde!
Ik kan zelf wel zeggen wat ik er van vindt...quote:Op woensdag 16 november 2005 17:19 schreef demins het volgende:
En dat interesseert ons mij nou weer geen fuck!![]()
24 uur afkoelinsperiode eerst nog hè.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Motivatie geaccepteerd.......de bal ligt bij jou
Wat een nare reactie nu weer zeg..........quote:Op woensdag 16 november 2005 17:19 schreef demins het volgende:
[..]
En dat interesseert ons nou weer geen fuck!![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:22 schreef Gert het volgende:
Vooral het geslijm, al dan niet leuk bedoeld, komt m'n neus uit zo langzamerhand.
Attagirl!!!quote:Op woensdag 16 november 2005 17:22 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik kan zelf wel zeggen wat ik er van vindt...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |