abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 november 2005 @ 16:54:05 #126
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_32318631
quote:
Op woensdag 16 november 2005 15:55 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nee, geen grapje. Zoals gezegd kan ik het niet goed uitleggen, maar er is iets wat me tegen staat.
Kom op, je hebt gewoon je dag niet toch?
Morgen zie je alles zonniger. En geef je mij geen minpunten
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
  woensdag 16 november 2005 @ 16:57:36 #127
130054 demins
We weten niks
pi_32318725
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het loopt wat uit de klauw inderdaad, misschien is dat het wel. Het is in ieder geval moeilijk uit te leggen zonder weer een enorme zeikerd te worden genoemd. Het is duidelijk een probleem van mezelf, maar het staat me gewoon tegen.
Ja, blijkbaar loopt het uit de klauwen, zeker als jij om een vrijwillige exit gaat vragen! Come on! Het is maar een spelletje... waaraan de meeste deelnemers, en in ieder geval ikzelf, veel plezier beleven.
Vind je dat er teveel op de man wordt gespeeld? Of vind je dat ik dat tegenover jou gedaan heb? Ik hoop het niet, want ik probeer het spel te spelen zonder iemand te kwetsen.

Bommie redt het verder wel! Zal ik een nieuwe actie starten "Hou Scan Binnenboord"?

Kwartjes vallen soms jaren later!
  woensdag 16 november 2005 @ 16:59:45 #128
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32318784
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:40 schreef APK het volgende:
MAGGIE MACNEAL
TERUG NAAR DE KUST

Ik weet niet wat het is maar er is iets mis
Hoe zou dat komen
Okee, jij bent de starter van dit topic, dus hier volgt een poging om het te verklaren. En ik weet dat ik misschien een aantal dingen te serieus opvat, maar zo ben ik nou eenmaal.

1 - Ik ben juist tegen persoonlijke aanvallen op het BB forum en dat is nou net wat in dit topic juist wél wordt uitgelokt/gevraagd.
2 - Ik heb wat moeite met het wedstrijdelement. Misschien word ik dan automatisch té fanatiek en daar baal ik van bij mezelf.
3 - Ik begin te merken dat ik sommige dingen wel, maar vaker nog niet schrijf in de andere topics vanwege dit topic.
4 - Ik weet nu al zeker dat het mijn plezier aan deze 5e BB gaat verminderen als ik hier door blijf gaan.

En nee, dit is geen poging om reacties uit te lokken van andere users. Ik heb het liefst dat ze hier helemaal niet op reageren en me gewoon uit de lijst verwijderen zonder commentaar.
Nogmaals, ik wéét wel dat het zeikerig is en op zich nergens op slaat wat ik hier uitkraam, maar als je het zo voelt dan is daar niets aan te doen. In mijn geval in ieder geval niet.
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:57 schreef demins het volgende:
Bommie redt het verder wel! Zal ik een nieuwe actie starten "Hou Scan Binnenboord"?

Dat aub helemaal niet
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator woensdag 16 november 2005 @ 17:00:14 #129
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32318796
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:57 schreef demins het volgende:

OMFG!
Deja Vu
Krijgt-ie het wéér voor elkaar?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 16 november 2005 @ 17:01:39 #130
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32318847
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:00 schreef Gert het volgende:

[..]

OMFG!
Deja Vu
Dat was juist waar ik bang voor was. Daarom dacht ik het vooral gewoon even sneaky aan te kondigen zodat die dingen juist niet zouden gebeuren
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 16 november 2005 @ 17:02:22 #131
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32318874
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:59 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Okee, jij bent de starter van dit topic, dus hier volgt een poging om het te verklaren. En ik weet dat ik misschien een aantal dingen te serieus opvat, maar zo ben ik nou eenmaal.

1 - Ik ben juist tegen persoonlijke aanvallen op het BB forum en dat is nou net wat in dit topic juist wél wordt uitgelokt/gevraagd.
2 - Ik heb wat moeite met het wedstrijdelement. Misschien word ik dan automatisch té fanatiek en daar baal ik van bij mezelf.
3 - Ik begin te merken dat ik sommige dingen wel, maar vaker nog niet schrijf in de andere topics vanwege dit topic.
4 - Ik weet nu al zeker dat het mijn plezier aan deze 5e BB gaat verminderen als ik hier door blijf gaan.

En nee, dit is geen poging om reacties uit te lokken van andere users. Ik heb het liefst dat ze hier helemaal niet op reageren en me gewoon uit de lijst verwijderen zonder commentaar.
Nogmaals, ik wéét wel dat het zeikerig is en op zich nergens op slaat wat ik hier uitkraam, maar als je het zo voelt dan is daar niets aan te doen. In mijn geval in ieder geval niet.
[..]

Dat aub helemaal niet
Scan, ik ben het volkomen met je eens... Het is dus geen onzin wat je uitkraamt... Ik voel het ook zo.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 16 november 2005 @ 17:06:51 #132
6941 APK
Factual, I think.
pi_32319007
quote:

Ik moet zeggen dat ik dat nauwelijks zie in dit topic, en als het gebeurt is het meestal met een knipoog. Of zie ik iets totaal over het hoofd
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator woensdag 16 november 2005 @ 17:07:31 #133
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32319026
quote:
[..]
Nou, dan slaat het automatisch wél ergens op, als je opschrijft wat je voelt.

Ik vind het wel schattig (en dat bedoel ik beslist niét lullig).
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32319084
quote:

[..]

Motivatie geaccepteerd .......de bal ligt bij jou
  woensdag 16 november 2005 @ 17:09:44 #135
130054 demins
We weten niks
pi_32319087
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:00 schreef Gert het volgende:

[..]

OMFG!
Deja Vu
Vertel, vertel! Jamais vu, aan deze zijde!
pi_32319100
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:06 schreef APK het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dat nauwelijks zie in dit topic, en als het gebeurt is het meestal met een knipoog. Of zie ik iets totaal over het hoofd
Inderdaad... Je moet de dingen gewoon met een korreltje zout nemen. Ik mag één ieder op het forum, tenzij... nja die tenzij is nog nicht im frage...

Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_32319128
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:06 schreef APK het volgende:

[..]

Ik zie dat ook niet echt,.......

........maar ja ik ben blond
pi_32319182
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:11 schreef cuall het volgende:
En kleurenblind?

Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
  woensdag 16 november 2005 @ 17:13:19 #139
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_32319189
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:11 schreef cuall het volgende:

[..]

Ik zie dat ook niet echt,.......

Ik ben ook blond en zie ook geen persoonlijke aanvallen. Misschien komt dat ook wel omdat ik dit topic gewoon als een leuke grap zie?
pi_32319255
MIJ baart het zorgen dat dit incident nu weer net plaatsvindt op het moment dat ik me neus om het FOKforum steek.
Ik ben zo blij. Zo blij..........
pi_32319259
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:13 schreef ChantalC het volgende:

[..]

En kleurenblind?

[afbeelding]

das verruf

............ kost verdomd veel geld om het elke keer weer te verbergen
pi_32319325
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:15 schreef cuall het volgende:
das verruf

............ kost verdomd veel geld om het elke keer weer te verbergen
Ik koop me verruf voortaan bij Lukas Klamer... Stukken goedkoper daar...
chantalcoolsma.nl
  woensdag 16 november 2005 @ 17:19:20 #143
130054 demins
We weten niks
pi_32319361
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:15 schreef Joohanna het volgende:
MIJ baart het zorgen dat dit incident nu weer net plaatsvindt op het moment dat ik me neus om het FOKforum steek.
En dat interesseert ons nou weer geen fuck!
  Moderator woensdag 16 november 2005 @ 17:22:08 #144
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32319449
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:09 schreef demins het volgende:

[..]

Vertel, vertel! Jamais vu, aan deze zijde!
Ach, uit de oude doos. Opa vertelt.
Scanman is weleens vaker boos weggelopen, in eerdere BB-edities. En er was dan altijd wel een schare fans te vinden die een "kom alsjeblieft terug"-topic opende. Wat meestal ook wel hielp.

Maar dat is dus verder niet aan de orde hier. Scanman beschrijft nu een gevoel wat velen wel herkennen denk ik.
De een kan het makkelijk relativeren of lacht erom, de ander is wat gevoeliger en vindt het écht vervelend om minpunten te krijgen. Daar kun je denk ik weinig aan doen.

Wat mijzelf betreft: ook ik word liever leuk dan niet-leuk gevonden.
Ik kan dit gedoe echter wel zien als één groot spel, en vind het interessant, het is haast een sociologisch experiment.

Maar zoals ik al eerder vandaag schreef, het spel beïnvloedt dit forum momenteel wel héél erg, het is niet te ontlopen, en ik zou een evt volgende editie voor een kortere servival willen pleiten. Eén week of zo.
Vooral het geslijm, al dan niet leuk bedoeld, komt m'n neus uit zo langzamerhand.
pi_32319465
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:19 schreef demins het volgende:
En dat interesseert ons mij nou weer geen fuck!
Ik kan zelf wel zeggen wat ik er van vindt...
chantalcoolsma.nl
  woensdag 16 november 2005 @ 17:23:22 #146
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_32319485
En nu krijg ik bijna een schuldgevoel omdat ik Scanman een paar keer minpunten heb gegeven.
Terwijl dat eigenlijk ook alleen maar als een beetje stangen bedoeld was.
  Moderator woensdag 16 november 2005 @ 17:26:26 #147
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32319565
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:09 schreef cuall het volgende:

[..]

Motivatie geaccepteerd .......de bal ligt bij jou
24 uur afkoelinsperiode eerst nog hè.
pi_32319573
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:19 schreef demins het volgende:

[..]

En dat interesseert ons nou weer geen fuck!
Wat een nare reactie nu weer zeg..........
Ik wilde alleen maar aangeven dat ik hoop dat ik op geen enkele manier invloed uitgeoefend heb op het feit dat scanman er over denkt vroegtijdig uit te treden, daar zou ik me vreselijk rot over voelen!
Ik ben zo blij. Zo blij..........
  woensdag 16 november 2005 @ 17:28:12 #149
6941 APK
Factual, I think.
pi_32319614
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:22 schreef Gert het volgende:

Vooral het geslijm, al dan niet leuk bedoeld, komt m'n neus uit zo langzamerhand.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 16 november 2005 @ 17:29:04 #150
130054 demins
We weten niks
pi_32319642
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:22 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Ik kan zelf wel zeggen wat ik er van vindt...
Attagirl!!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')