abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 november 2005 @ 15:55:28 #101
130054 demins
We weten niks
pi_32317042
De klonen staan er weer goed bij dit najaar!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_32317085
quote:
Op woensdag 16 november 2005 15:53 schreef PH52 het volgende:

[..]

Als jij niet een vals geslacht had aangenomen had ik die domme vragen van je wel genegeerd, maar van een man verwacht ik gewoon dat die :
a) de waarheid spreekt mbt zijn geslacht
b) ander mannen niet bedreigt mbt een teer onderwerp als iemands mannelijkheid.
Overigens wil ik voor deze keer genoegen nemen met je excuses en mag je vanaf nu je 2 punten aan mij geven, en denk eraan, de 1e stemmen altijd op de onderkant van de lijst.
Mij een beetje onder druk zetten door me een verkeerd geslacht toe te schrijven?
Je zuster op een houtvlot in een djakoezie!
Ik ben zo blij. Zo blij..........
  woensdag 16 november 2005 @ 15:57:40 #103
130054 demins
We weten niks
pi_32317097
quote:
Op woensdag 16 november 2005 15:55 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nee, geen grapje. Zoals gezegd kan ik het niet goed uitleggen, maar er is iets wat me tegen staat.
LOL Dit is zoooooooo Scanman!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  Moderator woensdag 16 november 2005 @ 16:00:48 #104
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32317164
quote:
Op woensdag 16 november 2005 15:49 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Ik denk dat je een grapje maakt...
Ik denk het niet.
Scanman: toch geen faalangst? Je gaat het gewoon winnen hoor.

Ik vind het hilarisch! En ik ben heel benieuwd hoe dit uitgespeeld wordt en waar het toe leidt.

Maar: wel eenmalig, wat mij betreft. Het forum gaat er aan onderdoor: je moet je door véél meer geslijm en andere irritante, quasi-leuke posts heenworstelen dan normaal, iedereen is grotendeels met dat fucking spel bezig (inc. mezelf). Ontwijken kan niet, want ook in de SC-topics gaat het soms hele página's over de servival.
Dus wat mij betreft wordt BB6 servival-vrij. Of het wordt ingekort, tot de laatste week of zo.

Maar: het spel geeft aan deze editie van het BB-forum beslist een bijzonder tintje.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32317166
quote:
Op woensdag 16 november 2005 15:48 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Er is ook iets wat mij tegenstaat, maar kan niet precies omschrijven wat. Ik denk ook dat ik binnenkort hier een vrijwillige exit doe. Dan heb ik dit BB seizoen ook tenminste één vrijwillige exit gedaan
Scanman als er iemand is die fan is van discussies en het uitspreken van je motivaties dan ben jij het wel.
Een vrijwillige exit vind ik een actie voor lafaards en dat past niet bij jou.

Ga eerst maar eens goed motiveren wat je dan eigenlijk tegenstaat, want anders zet ik je steeds weer terug op de lijst hoor
  woensdag 16 november 2005 @ 16:02:34 #106
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32317215
quote:

[..]

Nee, geen grapje. Zoals gezegd kan ik het niet goed uitleggen, maar er is iets wat me tegen staat.
Zou jammer zijn! (meen elk woord!)
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32317216
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:00 schreef Gert het volgende:
Maar: het spel geeft aan deze editie van het BB-forum beslist een bijzonder tintje.
BB in het klein...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_32317236
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:02 schreef ChantalC het volgende:

[..]

BB in het klein...
Je nieuwe avatar
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32317251
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:00 schreef cuall het volgende:
Ga eerst maar eens goed motiveren wat je dan eigenlijk tegenstaat, want anders zet ik je steeds weer terug op de lijst hoor
Kijk! Een vrouw met ballen! Go cuall Go cuall!
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
  woensdag 16 november 2005 @ 16:04:03 #110
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32317257
quote:
Op woensdag 16 november 2005 15:57 schreef Joohanna het volgende:

[..]

Mij een beetje onder druk zetten door me een verkeerd geslacht toe te schrijven?
Je zuster op een houtvlot in een djakoezie!
Mijn zuster groet je hartelijk, let een beetje op je woorden. Grof doen helpt je niet, en geeft bovendien een beetje rarae indruk van je als je hier pas komt. Wijzig je ff je geslacht, of is je operatie maar half geslaagd ?

Username: Joohanna
E-mail:
MSN:
Ondertitel:
Signature:
Homepage:
Usericon(s): webicon:

Persoonlijke gegevens
Voornaam:
Achternaam:
Geslacht: Man
Opleiding:
Beroep:
Hobbies/interesses:

Statistieken
Laatste bezoek: 3 minuten geleden
Aantal posts: 30 (gemiddeld 1 per dag)
_ De mens is de maat van alle dingen _
  woensdag 16 november 2005 @ 16:04:45 #111
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32317268
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:03 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Kijk! Een vrouw met ballen! Go cuall Go cuall!
die kan ze dan mooi meteen ff in de kokende chocola hangen!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32317269
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:03 schreef Snaptnix het volgende:
Je nieuwe avatar
Ja leuk he? Ga je zeker wel wat meer puntjes geven aan tante Channie?
chantalcoolsma.nl
pi_32317293
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:00 schreef cuall het volgende:

[..]

Scanman als er iemand is die fan is van discussies en het uitspreken van je motivaties dan ben jij het wel.
Een vrijwillige exit vind ik een actie voor lafaards en dat past niet bij jou.

Scanman hoort erin, kom nou zeg een BB-user servival spel zonder de veelposter van het BB-foum, dat kan natuurlijk niet...
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32317329
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:04 schreef versabommie het volgende:

[..]

die kan ze dan mooi meteen ff in de kokende chocola hangen!
Chocolade-fondu
  woensdag 16 november 2005 @ 16:07:55 #115
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32317357
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:00 schreef Gert het volgende:
Maar: wel eenmalig, wat mij betreft. Het forum gaat er aan onderdoor: je moet je door véél meer geslijm en andere irritante, quasi-leuke posts heenworstelen dan normaal, iedereen is grotendeels met dat fucking spel bezig (inc. mezelf).
Het loopt wat uit de klauw inderdaad, misschien is dat het wel. Het is in ieder geval moeilijk uit te leggen zonder weer een enorme zeikerd te worden genoemd. Het is duidelijk een probleem van mezelf, maar het staat me gewoon tegen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_32317436
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het loopt wat uit de klauw inderdaad, misschien is dat het wel. Het is in ieder geval moeilijk uit te leggen zonder weer een enorme zeikerd te worden genoemd. Het is duidelijk een probleem van mezelf, maar het staat me gewoon tegen.
onvoldoende motivatie
pi_32317447
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:04 schreef PH52 het volgende:

[..]

Mijn zuster groet je hartelijk, let een beetje op je woorden. Grof doen helpt je niet, en geeft bovendien een beetje rarae indruk van je als je hier pas komt. Wijzig je ff je geslacht, of is je operatie maar half geslaagd ?

Username: Joohanna
Geslacht: Man
Ik heb geen boodschap aan mensen die na een halve posting al profielen gaan lezen. Je neemt me maar zoals ik ben, bevalt het je niet dan ga je fijn eieren op laag water zoeken.

waar stond je ook weer op? 5 punten?
  Moderator woensdag 16 november 2005 @ 16:10:42 #118
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32317448
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:04 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Ja leuk he? Ga je zeker wel wat meer puntjes geven aan tante Channie?
Skattie avatar Channie. Dat is toch die gestoorde zus van een van die Southpark-knullies?
Alleen: ik ga je niet meteen meer puntjes ervoor geven.

Ik ga mezelf wél potentiële minpuntjes bezorgen nu: Johaana: OPHOEREN.
Je bent gewoon een vieze stink-kloon, met je 1 post per dag gemiddeld en je plotselinge interesse in deze topic-reeks.
Waag het niet te gaan stemmen hier of, of, of.... euh... daar moet ik me nog op beraden.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32317489
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:10 schreef Gert het volgende:
Skattie avatar Channie. Dat is toch die gestoorde zus van een van die Southpark-knullies?
Alleen: ik ga je niet meteen meer puntjes ervoor geven.
Oh my god I killed Kenny! Nja dat doe ik dagelijks al geloof ik...
chantalcoolsma.nl
pi_32317505
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik ga mezelf wél potentiële minpuntjes bezorgen nu: Johaana: OPHOEREN.
Je bent gewoon een vieze stink-kloon, met je 1 post per dag gemiddeld en je plotselinge interesse in deze topic-reeks.
Waag het niet te gaan stemmen hier of, of, of.... euh... daar moet ik me nog op beraden.
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
  Moderator woensdag 16 november 2005 @ 16:14:57 #121
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32317555
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:12 schreef Joohanna het volgende:

[..]

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
Ja insgelijks, met je vervelende gedoe.
  woensdag 16 november 2005 @ 16:16:55 #122
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32317605
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

is een hele simpele verklaring voor: er zit geen rem op. APK gooide er in het begin nog wel een rem op door "ONTOPIC" te bleren. Ik maak me zelf ook schuldig aan een enorme stortvloed aan postings in dit topic waarin onzin om punten de boventoon voert. We zijn allemaal volwassenen en zouden dus zelf misschien ietwat meer gedisciplineerd om moeten kunnen gaan met dit servivalgebeuren maar op de 1 of andere manier gaat dat zowel voor oldbies als voor newbies ergens op de 1 of andere manier fout. Kan er ook geen verklaring voor geven maar als dat iets is wat dwars zit ben ik zelf best bereid om wat minder onzin te posten ...ben immers geen boeman

Zou het wat sneu vinden als je er nu zo de brui aan zou geven...zeker omdat je de lijst bijna continu hebt aangevoerd en mensen schijnbaar graag op je stemmen.
pi_32317732
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:14 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja insgelijks, met je vervelende gedoe.
Luister nu eens goed.........
Ik kom hier weer eens kijken (de laatste keer was in september maar dat was een schijnbeweging) en een aantal mensen vinden het gelijk nodig mij met de grond gelijk te maken.
Wonderlijk verschijnsel.
En ik zit inderdaad in deze topic en niet in een ander, dat was slechts een kwestie van kop of munt.
Ik vind het jammer dat je daar problemen mee hebt maar het schijnt mij toe dat "mister quick conclusions" your middle name is? Of val ik nu zelf in de kuil der voorbarigheid?
  woensdag 16 november 2005 @ 16:34:14 #124
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32318091
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:16 schreef versabommie het volgende:

[..]

is een hele simpele verklaring voor: er zit geen rem op. APK gooide er in het begin nog wel een rem op door "ONTOPIC" te bleren. Ik maak me zelf ook schuldig aan een enorme stortvloed aan postings in dit topic waarin onzin om punten de boventoon voert. We zijn allemaal volwassenen en zouden dus zelf misschien ietwat meer gedisciplineerd om moeten kunnen gaan met dit servivalgebeuren maar op de 1 of andere manier gaat dat zowel voor oldbies als voor newbies ergens op de 1 of andere manier fout. Kan er ook geen verklaring voor geven maar als dat iets is wat dwars zit ben ik zelf best bereid om wat minder onzin te posten ...ben immers geen boeman

Zou het wat sneu vinden als je er nu zo de brui aan zou geven...zeker omdat je de lijst bijna continu hebt aangevoerd en mensen schijnbaar graag op je stemmen.
Ik ben het volkomen met je eens
Ook ik heb wel is offtopic berichten geplaatst maar dat zijn jullie zo langzamerhand toch wel van me gewend.
Ik was sowieso al van plan om vanavond een paar punten aan Scanman te geven, hij is toch 1 van de dragende users van het BB forum en zijn verslagen en zeker de foto's wil en kan ik absoluut niet missen
Voor zover ik je ken weet ik dat het geen actie van je is om extra punten te vergaren maar ben je het echt even zat hier en als ik de berichten van vannacht terug lees kan ik het je niet kwalijk nemen

Kom op Scanman, geef het nog een kans want een finale zonder jou kan echt niet
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  woensdag 16 november 2005 @ 16:40:46 #125
6941 APK
Factual, I think.
pi_32318296
quote:

Wil je terug naar de kust?

MAGGIE MACNEAL
TERUG NAAR DE KUST

Ik weet niet wat het is maar er is iets mis
Hoe zou dat komen

't Liefst loop ik alleen, niemand om me heen
In mezelf te dromen
'k Wil terug naar de kust
Heel ongerust zoek ik de weg naar de kust
Bijna niet bewust van de dreiging dat daar m'n jeugd voorbijging

'k Voel me hier niet goed waar ik wonen moet
Tussen al die mensen
Laat me nu maar gaan achter de meeuwen aan
En mijn vage wensen
'k Wil terug naar de kust
Heel ongerust zoek ik de weg naar de kust
Bijna niet bewust van de dreiging dat daar m'n jeugd voorbijging

Oh, hoe kom ik hier vandaan
Was ik maar niet weggegaan
'k Hoor de branding in m'n hoofd
Had ik eerder maar geloofd
Wat die stem toen heeft voorspeld
Dat geluk verdwijnt voor geld
Mist en regen, westenwind
Zeg mij of ik 't ooit weer vind

Ik wil terug naar de kust
Heel ongerust
Zoek ik de weg naar de kust
Bijna niet bewust van de dreiging dat daar m'n jeugd voorbij ging

Oh, hoe kom ik hier vandaan
Was ik maar niet weggegaan
'k Hoor de branding in m'n hoofd
Had ik eerder maar geloofd
Wat die stem toen heeft voorspeld
Dat geluk verdwijnt voor geld
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')