Mij een beetje onder druk zetten door me een verkeerd geslacht toe te schrijven?quote:Op woensdag 16 november 2005 15:53 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als jij niet een vals geslacht had aangenomen had ik die domme vragen van je wel genegeerd, maar van een man verwacht ik gewoon dat die :
a) de waarheid spreekt mbt zijn geslacht
b) ander mannen niet bedreigt mbt een teer onderwerp als iemands mannelijkheid.
Overigens wil ik voor deze keer genoegen nemen met je excuses en mag je vanaf nu je 2 punten aan mij geven, en denk eraan, de 1e stemmen altijd op de onderkant van de lijst.
![]()
LOL Dit is zoooooooo Scanman!quote:Op woensdag 16 november 2005 15:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, geen grapje. Zoals gezegd kan ik het niet goed uitleggen, maar er is iets wat me tegen staat.
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:49 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik denk dat je een grapje maakt...![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 15:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is ook iets wat mij tegenstaat, maar kan niet precies omschrijven wat. Ik denk ook dat ik binnenkort hier een vrijwillige exit doe. Dan heb ik dit BB seizoen ook tenminste één vrijwillige exit gedaan
Zou jammer zijn! (meen elk woord!)quote:Op woensdag 16 november 2005 15:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, geen grapje. Zoals gezegd kan ik het niet goed uitleggen, maar er is iets wat me tegen staat.
BB in het klein...quote:Op woensdag 16 november 2005 16:00 schreef Gert het volgende:
Maar: het spel geeft aan deze editie van het BB-forum beslist een bijzonder tintje.![]()
Kijk! Een vrouw met ballen! Go cuall Go cuall!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:00 schreef cuall het volgende:
Ga eerst maar eens goed motiveren wat je dan eigenlijk tegenstaat, want anders zet ik je steeds weer terug op de lijst hoor![]()
Mijn zuster groet je hartelijk, let een beetje op je woorden. Grof doen helpt je niet, en geeft bovendien een beetje rarae indruk van je als je hier pas komt. Wijzig je ff je geslacht, of is je operatie maar half geslaagd ?quote:Op woensdag 16 november 2005 15:57 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Mij een beetje onder druk zetten door me een verkeerd geslacht toe te schrijven?
Je zuster op een houtvlot in een djakoezie!
die kan ze dan mooi meteen ff in de kokende chocola hangen!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Kijk! Een vrouw met ballen! Go cuall Go cuall!![]()
Ja leuk he? Ga je zeker wel wat meer puntjes geven aan tante Channie?quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Scanman als er iemand is die fan is van discussies en het uitspreken van je motivaties dan ben jij het wel.
Een vrijwillige exit vind ik een actie voor lafaards en dat past niet bij jou.
Ga eerst maar eens goed motiveren wat je dan eigenlijk tegenstaat, want anders zet ik je steeds weer terug op de lijst hoor![]()
Chocolade-fonduquote:Op woensdag 16 november 2005 16:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
die kan ze dan mooi meteen ff in de kokende chocola hangen!
Het loopt wat uit de klauw inderdaad, misschien is dat het wel. Het is in ieder geval moeilijk uit te leggen zonder weer een enorme zeikerd te worden genoemd. Het is duidelijk een probleem van mezelf, maar het staat me gewoon tegen.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:00 schreef Gert het volgende:
Maar: wel eenmalig, wat mij betreft. Het forum gaat er aan onderdoor: je moet je door véél meer geslijm en andere irritante, quasi-leuke posts heenworstelen dan normaal, iedereen is grotendeels met dat fucking spel bezig (inc. mezelf).
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het loopt wat uit de klauw inderdaad, misschien is dat het wel. Het is in ieder geval moeilijk uit te leggen zonder weer een enorme zeikerd te worden genoemd. Het is duidelijk een probleem van mezelf, maar het staat me gewoon tegen.
Ik heb geen boodschap aan mensen die na een halve posting al profielen gaan lezen. Je neemt me maar zoals ik ben, bevalt het je niet dan ga je fijn eieren op laag water zoeken.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:04 schreef PH52 het volgende:
[..]
Mijn zuster groet je hartelijk, let een beetje op je woorden. Grof doen helpt je niet, en geeft bovendien een beetje rarae indruk van je als je hier pas komt. Wijzig je ff je geslacht, of is je operatie maar half geslaagd ?![]()
Username: Joohanna
Geslacht: Man
Skattie avatar Channie.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:04 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja leuk he? Ga je zeker wel wat meer puntjes geven aan tante Channie?![]()
Oh my god I killed Kenny! Nja dat doe ik dagelijks al geloof ik...quote:Op woensdag 16 november 2005 16:10 schreef Gert het volgende:
Skattie avatar Channie. Dat is toch die gestoorde zus van een van die Southpark-knullies?
Alleen: ik ga je niet meteen meer puntjes ervoor geven.
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPquote:Op woensdag 16 november 2005 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga mezelf wél potentiële minpuntjes bezorgen nu: Johaana: OPHOEREN.
Je bent gewoon een vieze stink-kloon, met je 1 post per dag gemiddeld en je plotselinge interesse in deze topic-reeks.
Waag het niet te gaan stemmen hier of, of, of.... euh... daar moet ik me nog op beraden.![]()
Ja insgelijks, met je vervelende gedoe.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:12 schreef Joohanna het volgende:
[..]
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP![]()
is een hele simpele verklaring voor: er zit geen rem op. APK gooide er in het begin nog wel een rem op door "ONTOPIC" te bleren. Ik maak me zelf ook schuldig aan een enorme stortvloed aan postings in dit topic waarin onzin om punten de boventoon voert. We zijn allemaal volwassenen en zouden dus zelf misschien ietwat meer gedisciplineerd om moeten kunnen gaan met dit servivalgebeuren maar op de 1 of andere manier gaat dat zowel voor oldbies als voor newbies ergens op de 1 of andere manier fout. Kan er ook geen verklaring voor geven maar als dat iets is wat dwars zit ben ik zelf best bereid om wat minder onzin te posten ...ben immers geen boemanquote:Op woensdag 16 november 2005 16:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het loopt wat uit de klauw inderdaad, misschien is dat het wel. Het is in ieder geval moeilijk uit te leggen zonder weer een enorme zeikerd te worden genoemd. Het is duidelijk een probleem van mezelf, maar het staat me gewoon tegen.
Luister nu eens goed.........quote:Op woensdag 16 november 2005 16:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja insgelijks, met je vervelende gedoe.
Ik ben het volkomen met je eensquote:Op woensdag 16 november 2005 16:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
is een hele simpele verklaring voor: er zit geen rem op. APK gooide er in het begin nog wel een rem op door "ONTOPIC" te bleren. Ik maak me zelf ook schuldig aan een enorme stortvloed aan postings in dit topic waarin onzin om punten de boventoon voert. We zijn allemaal volwassenen en zouden dus zelf misschien ietwat meer gedisciplineerd om moeten kunnen gaan met dit servivalgebeuren maar op de 1 of andere manier gaat dat zowel voor oldbies als voor newbies ergens op de 1 of andere manier fout. Kan er ook geen verklaring voor geven maar als dat iets is wat dwars zit ben ik zelf best bereid om wat minder onzin te posten ...ben immers geen boeman![]()
Zou het wat sneu vinden als je er nu zo de brui aan zou geven...zeker omdat je de lijst bijna continu hebt aangevoerd en mensen schijnbaar graag op je stemmen.
Wil je terug naar de kust?quote:Op woensdag 16 november 2005 15:55 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |