quote:Op woensdag 16 november 2005 21:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Nee lieverd dan is t nog altijd, Pak me pak me ojaaa![]()
![]()
Flauw...Ik kan me zijn gevoel wel voorstellen, af en toe wordt er toch wel behoorlijk hard tekeer gegaan in de SC en ook in dit topic. Kan me voorstellen dat sommige mensen zich dat persoonlijk kunnen aantrekken.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:22 schreef APK het volgende:
[..]
Met dan nadruk op bijna. Toen hij soeverein bovenaan stond hoorde je hem niet piepen. [afbeelding]
Ok zie je over 10 minuten daarquote:Op woensdag 16 november 2005 21:28 schreef cuall het volgende:
[..]
OK, kom jij maar even mee naar de kelder
![]()
Dat heeft mij idd ongeveer -30 punten gekost ja. (zei hij enigszins verbitterdquote:Op woensdag 16 november 2005 21:18 schreef Isabeau het volgende:
Maar zo te zien gaat het hier helemaal niet om wie je bent of wat je doet, maar alleen om hoe hoog je staat.![]()
Demins, Ik gaf scanman gisteren 2 aanmoedigingspunten en mijn kritiek net zoals jij omdat we beiden van mening waren dat newbies ook gekoesterd dienen te worden. Er komt een newbie binnen en wat doe jij? Je probeert die Joohanna volledig te slopen.....quote:Op woensdag 16 november 2005 17:19 schreef demins het volgende:
[..]
En dat interesseert ons nou weer geen fuck!![]()
Die opmerking vind ik dan weer jammer, maar had ik idd zien aankomen.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:22 schreef APK het volgende:
[..]
Met dan nadruk op bijna. Toen hij soeverein bovenaan stond hoorde je hem niet piepen. [afbeelding]
waaronder +4 van mij. Hebben die 2 aanmoedigingspunten van gisteren dubbel nut gehadquote:Op woensdag 16 november 2005 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heeft mij idd ongeveer -30 punten gekost ja. (zei hij enigszins verbitterd)
De meeste "bewoners" hier ken ik inmiddels wel....als je hier vaker post weet je gewoon dat je bepaalde opmerkingen met vrachtwagens zout moet nemen...quote:Op woensdag 16 november 2005 21:29 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Flauw...Ik kan me zijn gevoel wel voorstellen, af en toe wordt er toch wel behoorlijk hard tekeer gegaan in de SC en ook in dit topic. Kan me voorstellen dat sommige mensen zich dat persoonlijk kunnen aantrekken.
Heeft niets met persoonlijk aantrekken te maken... De sfeer wordt er gewoon minder op. Minpunten worden je niet in dank afgenomen en er wordt ook behoorlijk 'gelikt' momenteel... Hoewel ik zelf wel van een zoentje hier en daar hou wordt ik er soms ook onpasselijk van...quote:Op woensdag 16 november 2005 21:29 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Flauw...Ik kan me zijn gevoel wel voorstellen, af en toe wordt er toch wel behoorlijk hard tekeer gegaan in de SC en ook in dit topic. Kan me voorstellen dat sommige mensen zich dat persoonlijk kunnen aantrekken.
ik kan likken als lassie maar daar hebben we geen emoticons vanquote:Op woensdag 16 november 2005 21:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heeft niets met persoonlijk aantrekken te maken... De sfeer wordt er gewoon minder op. Minpunten worden je niet in dank afgenomen en er wordt ook behoorlijk 'gelikt' momenteel... Hoewel ik zelf wel van een zoentje hier en daar hou wordt ik er soms ook onpasselijk van...
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:07 schreef PH52 het volgende:
...................
..........
Verder niets aan verloren. Life goes on.![]()
![]()
Ik had dacht ik 4 of 5 redenen opgeschreven en daarvan was de 'bepaalde opmerkingen' er één (daar komt nog bij dat ik niet alleen doelde op opmerkingen aan mij gericht). Om iedere reden afzonderlijk zou ik niet stoppen. Allemaal bij elkaar geteld wel.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:32 schreef Maurisico het volgende:
[..]
De meeste "bewoners" hier ken ik inmiddels wel....als je hier vaker post weet je gewoon dat je bepaalde opmerkingen met vrachtwagens zout moet nemen...
Will het zienquote:Op woensdag 16 november 2005 21:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik kan likken als lassie maar daar hebben we geen emoticons van![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heeft niets met persoonlijk aantrekken te maken... De sfeer wordt er gewoon minder op. Minpunten worden je niet in dank afgenomen en er wordt ook behoorlijk 'gelikt' momenteel... Hoewel ik zelf wel van een zoentje hier en daar hou wordt ik er soms ook onpasselijk van...
Dat klopt, maar dan moet je toch wel over een behoorlijke dosis relativeringsvermogen beschikken en dat kan niet iedereen. Zoals ik het zie is er een select clubje hier die heel rap van tong is en geen kans onbenut laat om keihard op mensen (en op elkaar) te reageren. Persoonlijk vind ik dat leuk, sterker nog, ik vind het jammer dat ik niet meer tijd heb om er ook aan mee te doen. Verder zie ik een clubje "gezelligheidsusers" die wat vredelievender met de meute omgaan en soms wat ruzietjes in de kiem smoren en als laaste is er natuurlijk een groepje users zoals ik, die af en toe eens ongenuanceerd om de hoek komen schreeuwen en dan weer gewillig slachtoffer zijn van het eerder genoemde selecte clubje...prima vermaak toch?quote:Op woensdag 16 november 2005 21:32 schreef Maurisico het volgende:
[..]
De meeste "bewoners" hier ken ik inmiddels wel....als je hier vaker post weet je gewoon dat je bepaalde opmerkingen met vrachtwagens zout moet nemen...
Maar wat wil je nu eigenlijk zeggen??quote:Op woensdag 16 november 2005 21:07 schreef PH52 het volgende:
Ik heb me hier tot op heden kostelijk vermaakt, las elke post, en met name de nachtelijke dialogen heb ik als hilarisch ervaren. Ik heb in de tijd die ik daarvoor beschikbaar had meegelachen, -gescholden, -geslijmd, -vervloekt, alles vanuit de gedachte dit te doen in een topic met geestverwanten, met users die nagenoeg hetzelfde gevoel voor humer hadden als ikzelf.
Hierin is vandaag echter op abrupte wijze een eind gekomen. Een eind, alhoewel zelf verkozen, ingezet door andersdenkenden met een te gering, geen, danwel verkeerde insteek in dit spel.
Dat is jammer, vooral omdat die personen zich persoonlijk aangesproken voelen, hetgeen nimmer de bedoeling is geweest. Echter, die negatieve gevoelens leven nu wel op dit forum, en zijn niet meer weg te nemen.
Voor mij betekent dat dat ik mij niet meer vrij kan bewegen hier, dat ik mijn woorden op een schaaltje moet wegen en dat ik op die manier hier niet meer kan posten zoals ik dat wil
Vandaar dat ik heb besloten over te gaan tot vrijwillige exit.
Mijn besluit is onherroepelijk, ik dank iedereen die de afgelopen tijd mij heeft gesteund met punten, ik dacht dat dat er 2 waren, maar nog meer dank ik de posters voor de momenten dat ik nagenoeg krom achter de laptop heb gezeten, met het hoofd op tafel van het lachen.
Het zal wel aan mijn leeftijd liggen, als je 53 bent kun je misschien wat makkelijker zaken relativeren en ja, ik heb misschien een ietwat jiskefetisch gevoel voor humor. Soit..
Top coosquote:Op woensdag 16 november 2005 21:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar wat wil je nu eigenlijk zeggen??![]()
Ik ben ook 53 en heb nergens last van.![]()
Hey Mike, ejaculeer jij net als dat je nieuwe postings maakt?....VEEL TE VROEG?quote:Op woensdag 16 november 2005 21:42 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan moet je toch wel over een behoorlijke dosis relativeringsvermogen beschikken en dat kan niet iedereen. Zoals ik het zie is er een select clubje hier die heel rap van tong is en geen kans onbenut laat om keihard op mensen (en op elkaar) te reageren. Persoonlijk vind ik dat leuk, sterker nog, ik vind het jammer dat ik niet meer tijd heb om er ook aan mee te doen. Verder zie ik een clubje "gezelligheidsusers" die wat vredelievender met de meute omgaan en soms wat ruzietjes in de kiem smoren en als laaste is er natuurlijk een groepje users zoals ik, die af en toe eens ongenuanceerd om de hoek komen schreeuwen en dan weer gewillig slachtoffer zijn van het eerder genoemde selecte clubje...prima vermaak toch?
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd, kan wel wat hebben.... dus prima vermaak hier! [zeker als er in het huis niets gebeurd...] Wavcht met smart op de roofoverval van Roel......die zit inmiddels weer in de kamer... weer niks.....quote:Op woensdag 16 november 2005 21:42 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan moet je toch wel over een behoorlijke dosis relativeringsvermogen beschikken en dat kan niet iedereen. Zoals ik het zie is er een select clubje hier die heel rap van tong is en geen kans onbenut laat om keihard op mensen (en op elkaar) te reageren. Persoonlijk vind ik dat leuk, sterker nog, ik vind het jammer dat ik niet meer tijd heb om er ook aan mee te doen. Verder zie ik een clubje "gezelligheidsusers" die wat vredelievender met de meute omgaan en soms wat ruzietjes in de kiem smoren en als laaste is er natuurlijk een groepje users zoals ik, die af en toe eens ongenuanceerd om de hoek komen schreeuwen en dan weer gewillig slachtoffer zijn van het eerder genoemde selecte clubje...prima vermaak toch?
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey Mike, ejaculeer jij net als dat je nieuwe postings maakt?....VEEL TE VROEG?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |