Ik heb een nieuwe aangemaakt.quote:Op woensdag 16 november 2005 08:31 schreef whitef0x het volgende:
Hier dan maar verder of word er toch een nieuwe gemaakt?
kwas het nietquote:Op woensdag 16 november 2005 08:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe aangemaakt.
Welke idoot maakt een topic vier uur te vroeg aan.
Ja 4 uur voor de ander dicht was vreemd he dat er dan een nieuwe geopend wordquote:Op woensdag 16 november 2005 08:41 schreef Kleintje het volgende:
Wat is dat voor onzin? Een slotje hier.
Een nieuw topic is een nieuw topic.
Deze was er eerder en deze was niet gesloten door een mod.
Laters laat het je smakenquote:Op woensdag 16 november 2005 08:53 schreef Kleintje het volgende:
Er valt nog maar weinig te beleven op het forum.
Eerst maar ontbijten en dan onder de douche.... tot later!
Goedemorgenquote:Op woensdag 16 november 2005 09:05 schreef frizti het volgende:
Goedensmorgens deze morgen.
Een topic is een topic inderdaad maar om hem 4 uur te vroeg te openen is niet leuk.quote:Op woensdag 16 november 2005 08:41 schreef Kleintje het volgende:
Wat is dat voor onzin? Een slotje hier.
Een nieuw topic is een nieuw topic.
Deze was er eerder en deze was niet gesloten door een mod.
De spanning zal weer gaan toenemen maar het zal morgen wel gaan stormenquote:Op woensdag 16 november 2005 08:40 schreef Kleintje het volgende:
Dat was Miss Hobje.
Die wilde ook een keer een topic openen.
Wat een takkeweer vandaag
Zal het ook een keer gaan stormen en onweren in het huis?
Heb ik een keer iets te zeuren mag ik niet meer.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:09 schreef Kleintje het volgende:
Ah regenworm... niet zeuren. Die ene keer dat het gebeurt. Is het nou echt zo boeiend om een topic te openen?
Ontbijtje is op. Nu nog douchen...
Niet echtquote:Op woensdag 16 november 2005 09:35 schreef Zhenar het volgende:
Gebeurt er nog wat?
quote:Op woensdag 16 november 2005 09:39 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben even naar het paard.
Tot later!
Verrassend.quote:
Ook geodemorgenquote:Op woensdag 16 november 2005 09:47 schreef Isabeau het volgende:
Neem ik het van Kleintje over. Goeiemorgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |