Ze kijkt wel tegen hem op denk ik.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:28 schreef ART het volgende:
[..]
Yep. Dat idee had ik ook. Dat ze stiekem gewoon toch verliefd op hem is. Een restant van de eerste weken.
Ik denk dat Lieske zowel Dido als Roel niet nomineert.
Dido was wel een erg traumatische ervaringquote:Op woensdag 16 november 2005 02:28 schreef Day het volgende:
Wat maakt Lieske een drama van het nomineren, zeg!
Dan word Joost kwaad op Lieske en heeft Lieske een reden om iemand te nominerenquote:Op woensdag 16 november 2005 02:30 schreef F4iTH het volgende:
Lieske: Joost roddelt veel. Ook hele vervelende dingen over Dido gezegd
Roel gaat dit morgen bij Dido afleveren. Met alle gevolgen vandien.
zei ze dat... ik hoorde haar Rikkert noemen en Mennoquote:Op woensdag 16 november 2005 02:30 schreef F4iTH het volgende:
Lieske: Joost roddelt veel. Ook hele vervelende dingen over Dido gezegd
Roel gaat dit morgen bij Dido afleveren. Met alle gevolgen vandien.
ik gebruik BBstream... werkt normaal prima, alleen vanavond wil het ff niet...quote:Op woensdag 16 november 2005 02:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat gebruik je dan ?? heb je de link gezien ??
So what? Ze is toch een rebel? (zegt ze)quote:Op woensdag 16 november 2005 02:30 schreef Wup het volgende:
[..]
Dido was wel een erg traumatische ervaring
Trustequote:Op woensdag 16 november 2005 02:29 schreef teamlead het volgende:
juist.. en nu zijn mijn streams dus definitief overleden
Ik geef het op voor vandaagslaap ze
ze kent de betekenis van dat woord niet helemaal, ze noemde Ingrid ook een rebel:)quote:Op woensdag 16 november 2005 02:32 schreef Day het volgende:
So what? Ze is toch een rebel? (zegt ze)
Aalsmeerquote:
Ja maar iedereen bashed iedereen daar. Dat is BB hequote:Op woensdag 16 november 2005 02:35 schreef Lamon het volgende:
Lieske en Roel gaan nu Joost-bashen?
Optiefen met die lui.
Absoluut. Maar je moet niet aan Joost komen.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:36 schreef melke het volgende:
Ja maar iedereen bashed iedereen daar. Dat is BB he
Kan iemand deze brEeZaH-taal tussen hen even vertalen. Tjonge, lijkt wel geheimtaal of gewoon dom kan ookquote:Op woensdag 16 november 2005 02:34 schreef Wup het volgende:
Roel los over Joost nu
dat zei ik ook al jaquote:Op woensdag 16 november 2005 02:41 schreef Day het volgende:
Dus Lieske denkt dat alleen Menno haar niet voor 'vol' aanziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |