mjah zo zou je het kunnen zien. als je mensen in jouw omgeving zover kunt krijgen dat ze harder gaan rijden of door rood licht rijden, dan zou dat goed voor jouw investering kunnen zijnquote:Op woensdag 16 november 2005 00:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
Kan een (flits)boete dan gezien worden als een investering/belegging?
Kwil een heel traject leasen !quote:Op woensdag 16 november 2005 00:25 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Ik wil dan een flitspaal leasen op de A1![]()
aftrekbaar van je belaastbaar inkomen enzoquote:Op woensdag 16 november 2005 00:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
Kan een (flits)boete dan gezien worden als een investering/belegging?
nee dat kan niet, want dat heb ik allemaal in mijn bezit, je zou hem wel eventueel van mij kunnen leasenquote:Op woensdag 16 november 2005 01:19 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Kwil een heel traject leasen !![]()
politie wordt betaald met overheidsgeld, juist.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
. Aangezien de politie wordt betaald door onze belastingcenten (toch), is dat dus pure winst.
het geld gaat naar mij, als groot aandeelhouderquote:Op woensdag 16 november 2005 22:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
politie wordt betaald met overheidsgeld, juist.
dus waar denk je dat het geld van die boetes dan heengaat?
.....
juist
waar denk je dat (?) voor staat?quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:10 schreef Jaguarized het volgende:
Gemiddeld is dat ongeveer 60 euro (?) per bekeuring.
Bron?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |