abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 november 2005 @ 18:46:03 #26
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_32624359
nee hoor het gaat prima, maar ik dacht misschien is het handig om later een master bij te kopen als je er al één hebt, aangezien veel anderen dat ook doen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 27 november 2005 @ 18:52:24 #27
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32624549
bhfh, 1 blik op jou en je valt door de mand.

serieus.
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_32624601
Alsof ze er zo snel achter komen dat je master-papiertje vals is.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 27 november 2005 @ 19:04:27 #29
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_32624898
ik ken mensen die hebben meerdere mastertitels, waar er maar 1 ook echt is gehaald, de rest is nep. maar ze gebruiken uiteraard wel alle titels.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_32625639
En dan ben je straks? Dr. Manusjevanalles?

Of heb je een master-titel nodig voor het bedienen van de radar of het metselwerk?
pi_32630648
quote:
ik ken mensen die hebben meerdere mastertitels, waar er maar 1 ook echt is gehaald, de rest is nep. maar ze gebruiken uiteraard wel alle titels.
Ik ken ook criminelen die dingen doen die niet mogen. Wat is je punt?

Ik geloof overigens niet dat iemand die een ECHTE Nederlandse master heeft gehaald met goed fatsoen neptitels gaat lopen voeren. Je valt echt snel door de mand en zeg dan maar dag tegen je reputatie. Daar heb jij natuurlijk geen last van.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_32632034
Charles swietert heeft 't toch maar mooi 4 dagen uitgehouden als staatssecretaris van defensie, en heel lang als journalist.
pi_32635545
Geweldig! Ik ga meteen solliciteren.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  maandag 28 november 2005 @ 17:26:52 #34
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_32649612
krijg je wel jarenlang wachtgeld van gemiddeld 6000 euro netto per maand. Ook al was je maar 1 dag staatssecretaris (zoals Philomena Bijlhout en Charles Swieterd) dus misdaad/bedrog loont !
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_32658466
Misdaad en bedrog lonen enkel wanneer je het goed kan uitvoeren. Hoevaak denk je nu dat iemand de kans krijgt dat te doen en hoevaak denk je dat JIJ de kans krijgt om het te doen? Men weet het nu en dus zal de controle verscherpt zijn. Dat is het nadeel met zulke zaken: het lukt omdat mensen nog vertrouwen en onwetend zijn. Zodra ze erachter komen, is de mogelijkheid voor de volgende al een stuk lastiger. Je hebt wel kans dat je veroordeeld wordt voor valsheid in geschrifte. Dan kan je je carriere gedag zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')