Volgens mij mag het gewoon, belangrijke figuren krijgen weleens een ere-docteraat van een universtiteit omdat ze zich in gezet hebben voor een bepaalde zaak in de samenleving. Hiervoor hebben ze niet de universiteit hoeven te bezoeken of te studeren, dat is dus ongeveer gelijk aan een diploma kopen via internet.quote:en ten tweede of het mag of niet.
Hee,...jij hebt mijn Icon,,,.....foei!quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:35 schreef oi het volgende:
Lijkt mij dat het wel verboden is. Maar wat schreef hij op zijn cv?
2005 - Diploma gekocht via internet
2001 - 2005 - Studie gevolgd
Het is juist niet vals, ze zijn eerlijk, welliswaar gekocht via internet, maar het blijven echte diploma'squote:Op dinsdag 15 november 2005 23:41 schreef zjosken het volgende:
Ooit gehoord van valsheid in geschrifte?
De meeste diploma's tonen toch de naam van de kandidaat en die naam komt er niet op, mits de kandidaat de studie voltooid heeft. Verschijnt die naam op de oorkonde zonder dat de studie voltooid is, moet er toch ergens in het proces valsheid in geschrifte worden gepleegd. Lijkt mij.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:03 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Het is juist niet vals, ze zijn eerlijk, welliswaar gekocht via internet, maar het blijven echte diploma's
Dragers van een eredoctoraat onderscheiden zich door andere insignes/kledij, in tekst met de afkorting h.c.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:45 schreef djexplo het volgende:
[..]
Volgens mij mag het gewoon, belangrijke figuren krijgen weleens een ere-docteraat van een universtiteit omdat ze zich in gezet hebben voor een bepaalde zaak in de samenleving. Hiervoor hebben ze niet de universiteit hoeven te bezoeken of te studeren, dat is dus ongeveer gelijk aan een diploma kopen via internet.
Heeft daar weinig mee te maken.quote:Je ziet in het buitenland ook dat er niet gekeken word naar de titel, maar naar de universiteit waar je de titel heb behaald...
Op Patpong in BKK?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
er zjn diverse mogelijkheden om officiële Mastertitels te kopen. Op internet zijn diverse mogelijkheden en ook op patpong in BKK kun je echte certificaten kopen van diverse universiteiten.
Ijk weet niet wat voor mensen jij allemaal kent maar om te stellen dat "veel mensen" het doen.. ZO gewoon is het allemaal niet hoor. Maar er is idd wel een soort wildgroei van allerlei nepuniversiteitjes die voor een paar 100 dollar of soms zelfs minder via spam diploma's en dergelijke aanbieden. als je zoiets koopt weet je natuurlijk al dat je eigenlijk niet goed zit.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
veel mensen doen het als 2e titel,
Bij de functies waarbij je aangenomen wordt op een via-internet gekocht diploma gaat het helaas vaak eerder om je sociale vaardigheden dan om je inhoudelijke competenties.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:34 schreef horney_dorney het volgende:
En als ie echt nep is val je vanzelf wel door de mand omdat in de praktijk blijkt dat je het IQ hebt van een doperwt
ook voor wannabe-piloten?quote:Op zondag 27 november 2005 14:32 schreef Little_Acorn het volgende:
Je kan wel meer kopen in Bangkok, van rijbewijs tot perskaart
[afbeelding]
Ik ken ook criminelen die dingen doen die niet mogen. Wat is je punt?quote:ik ken mensen die hebben meerdere mastertitels, waar er maar 1 ook echt is gehaald, de rest is nep. maar ze gebruiken uiteraard wel alle titels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |